Sosyal Medya

YouTube, YouTube Klipleri için En Sık Kullanılan Açılış Hatlarıyla İlgili Yeni Bilgileri Paylaşıyor

Yani, küçük çocuklarım var, bu da oğlum ve kızım en sevdikleri kanallar arasında gidip salondaki televizyonda YouTube klipleri arasında geçiş yaptıkça pek çok YouTube influencer’ına maruz kalmam anlamına geliyor.

Bir iPad yerine ana TV’de YouTube izlemelerini tercih ederim, çünkü o zaman en azından ne izlediklerini izlerim ve yanlış yola sapmamalarını sağlarım. Ancak her zaman öne çıkan bir unsur, sunum yapanların hepsinin kullandıkları kelimelere, ifadelere ve en önemlisi açılış videosu selamlarına kadar tanımlanmış bir sunum stiline sahip olmasıdır.

Hepsi videolarını aynı şekilde açıyorlar. Her. Tek. Zaman.

Bu aslında mantıklı – bir açılış sloganı veya selamlama oluşturarak, içerik oluşturucu videosunu nasıl başlatacağını zaten bildiği için, yaratıcı planlama sürecinin başka bir unsurunu ortadan kaldırır. Görüntüleyenler her kanalın ortak öğelerine daha fazla alıştıklarından, marka bilinci oluşturma ve aşinalık amacına da hizmet eder.

Ama bilmediğim şey, pek çok YouTuber’ın videolarını aynı cümleyle açmasıydı: “Hey millet”.

YouTube’un en popüler platform yıldızlarından bazılarından bir milyondan fazla klipten oluşan bir örnek sete dayanan, YouTube videolarında en sık kullanılan açılış satırlarına bakan en son araştırma raporunda öğrendiğim şey buydu .

YouTube tarafından açıklandığı gibi :

” Bunu çok fazla düşünmeyebilirsiniz, ancak bir içerik oluşturucunun kitlesini selamlamak için kullandığı ilk kelimeler oldukça önemlidir. İçerik oluşturucu ne kadar popüler olursa, açılışın imza atma olasılığı o kadar artar. Ancak son zamanlarda, biz ( ve diğer pek çok kişi) özellikle bir selamlamanın oldukça yaygın bir hal aldığını fark etti: “Hey millet.” Bu da içerik oluşturucuların şovlarını başlatmanın diğer tüm yolları arasında nerede yer alabileceğini merak etmemize neden oldu. “

Nitekim, yukarıdaki resimde de görebileceğiniz gibi, çalışma havuzundaki videoların% 36’sında “Hey Guys” kullanıldı ve bu onu açık ara en popüler açılış satırı yaptı.

YouTube’un yeni raporu, selamlama kullanan videoların örneklerini içerirken, veri kümesindeki diğer popüler açılış ifadelerini ve kullanımlarının zaman içinde nasıl değiştiğini de listeliyor.

Gördüğünüz gibi, “Hey Guys” aslında her zaman en çok kullanılan selamlama olmuştur, diğerleri ise yer değiştirmiştir. YouTube, bu bağlamda ‘erkeklerin’ kullanımında bazı cinsiyet faktörleri olabileceğine de dikkat çekiyor, ancak açıkça, YouTube izleme deneyiminizde en çok duyacağınız şey bu.

Çocuklarım bir YouTube izleme oturumu için kanepede oturduklarında kesinlikle duyduğum şey buydu.

Buna ek olarak, YouTube aynı eğilimlerin devam edip etmediğini görmek için sonuçları kategoriye göre ayırdı.

“” Hey guys “ın hakimiyeti mutlak değildir. Bir şeyleri parçalara ayırıp farklı kategorilere baktığınızda, diğer selamlar kendilerini gösterir. Örneğin fitness kanalları” Naber “(kalp atış hızınız, belki?) seyahat kanalları “Günaydın” ı tercih ediyor (ufkun ötesinde bekleyen güneşin doğuşuna benzer olasılıklara işaret ediyor. Veya başka bir şey.). “

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir