Sosyal Medya

YouTube Shorts Remix’leri için Yeni Kontrol Seçenekleri Ekliyor, Ana Uygulamada Shorts Analytics’i Test Ediyor

YouTube, TikTok benzeri Shorts’u daha fazla bölgede kullanıma sunarak , kanal yöneticilerine içeriklerinin Shorts yaratıcıları tarafından nasıl kullanılabileceği konusunda daha fazla kontrol sağlamak için bazı yeni seçenekler ve Shorts performansını izlemeye yardımcı olmak için ana uygulamada yeni analizler ekliyor .

İlk olarak YouTube, YouTube Studio’ya, kanal yöneticilerinin, kullanıcıların Shorts remikslerinde videolarındaki sesi kullanmasını engellemesine olanak tanıyan ve Shorts örneklemesini toplu olarak engelleme kapasitesi de dahil olmak üzere yeni bir kontrol seçeneği ekledi.

(Kanal İçeriği)

Burada görebileceğiniz gibi, artık içerik listenizde harekete geçirilecek birden fazla video seçebilir, ardından listenin üst kısmındaki ‘Düzenle’ açılır menüsünden ‘Kısa kısa örnekleme’yi seçebilirsiniz. Daha sonra, insanların videolarınızdaki sesleri Shorts kliplerine yeniden düzenlemesini istemiyorsanız ‘Örneklemeye izin verme’ seçeneğini belirleyebilirsiniz.

YouTube, kullanıcıların kendi yaratıcı Shorts kliplerini oluşturmaları için seçebilecekleri katlanarak daha büyük bir içerik kitaplığına sahip olmasıyla birlikte, YouTube’un TikTok’ta zaten olduğu gibi remikslemeyi Shorts etkileşiminin önemli bir unsuru yapmayı umuyor. Ancak açıkçası, birçok içerik oluşturucunun bu konuda endişeleri var ve kliplerinin daha küçük, potansiyel olarak alaycı örneklere ayrılmasını istemiyor. Bu nedenle YouTube, YouTubers’ın kliplerinin kullanımını yönetmesine yardımcı olmak için daha fazla kapasite sağlayan bu yeni kontrol seçeneğini ekledi.

Buna ek olarak, YouTube ayrıca Shorts analizlerinin yalnızca YouTube Studio’da mevcut olmak yerine ana YouTube uygulamasında eklenmesini de test ediyor.

YouTube, ana uygulamadaki önemli Shorts verilerine temel bir genel bakış sağlamak istiyor; bu, kullanıcıların performans bilgilerine mobil cihazlarda ve ayrı bir uygulamaya girmeden erişmesini kolaylaştıracak. Bu, öncelikli olarak mobilde olan Shorts içerik oluşturucuları için daha çekici bir seçenek olabilir ve onlara performansı izlemeleri ve stratejilerini yanıt bilgilerine göre hizalamaları için daha fazla yol sunar.

Bu yeterli olmadığında ve yukarıdaki ekran görüntüsünün altında görebileceğiniz gibi, YouTube ayrıca Shorts performansınız hakkında daha fazla bilgi için YouTube Studio’ya bir bağlantı sağlar.

Shorts, özellikle geçen yıl Haziran ayında TikTok’un yasaklandığı Hindistan’da işlev başladığından, YouTube için daha büyük bir odak noktası haline geliyor. O zamanlar, TikTok bölgedeki en popüler uygulamalardan biriydi ve birçokları için Shorts bu etkileşimin yerini aldı, içerik bağlamak ve paylaşmak için yeni yollar sunarken, aynı zamanda daha uzun süre para kazanabilecekleri bir kitle oluşturmalarını sağladı. YouTube klipleri.

Son zamanlarda ise kazanç güncelleme , YouTube’un ana şirketi Alfabe YouTube ayrıca son zamanlarda ise Şort, 2020 yılı sonunda kadar 3,5 milyardan 6,5 milyar günlük görüntülemesi şimdiye olduğunu bildirdi açıkladı  üst Şort yaratıcıları yardımcı ve sağlamak için yeni 100 milyon $ fon Shorts gönderileri için daha fazla teşvik.

Bu, daha fazla bölgeye yukarıda bahsedilen genişlemeyle birlikte, Shorts’u giderek daha önemli bir değerlendirme haline getirebilir ve bu, daha fazla içerik oluşturucu seçeneklerini değerlendirdikçe bunun gibi yeni kontrollerin ve içgörülerin daha büyük bir rol oynayacağı anlamına gelir.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir