Sosyal Medya

Yeni İçerik Oluşturucu Etkinliğiyle Canlı Yayın İşlevselliğine Gelen Pinterest Testleri

Canlı akış artık hemen hemen her büyük sosyal platformda mevcutken, Pinterest’in içerik oluşturucuları tanıtmaya ve uygulamadaki katılımı artırmaya yardımcı olmak için kendi canlı yayın seçeneklerine de baktığını görmek pek de şaşırtıcı değil.

TechCrunch tarafından bildirildiği üzere , bu ayın sonunda Pinterest, içerik oluşturuculardan ve ünlülerden doğrudan Pinterest uygulamasında kullanıma sunulacak bir dizi canlı akış oturumları içeren üç günlük bir sanal etkinliğe ev sahipliği yapacak.

Pinterest iletişim yöneticisi Marie-Joëlle Parent  de bu güncellemeyi Twitter’da paylaştı:

buradan tam gönderiye gidebilirsiniz.

Bu bağlantıya tıklamak sizi, uygulamada planlanan tüm canlı etkinliklere genel bir bakış sağlayan yeni bir Pinterest Live sayfasına götürür.

Pinterest, etkinliklerin yalnızca  ABD’de ve yalnızca uygulamada hem iOS hem de Android’de Pinners tarafından kullanılabileceğini belirtiyor.

“Pinler, Pinterest Oluşturucusu Jonathan Van Ness ile canlı olarak bir oturuma katılabilir ve yeni sabah ritüellerini ve kişisel bakım rutinlerini öğrenebilir veya moda tasarımcısı Rebecca Minkoff ile gardırobunuzu nasıl şekillendireceğinizi öğrenebilir. Öne çıkan diğer içerik oluşturucular arasında, Pinners’a nasıl yapılacağını gösterecek olan Pinterest Yemek Oluşturucusu GrossyPelosi yer alır. kolay bir yaz tatlısı yapacaksanız, Peter Som en çok saklanan tarifini nasıl hazırlayacağını gösterecek ve Hannah Bronfman, diğerlerinin yanı sıra evde mükemmel bir spa gecesinde nasıl yaratılacağını gösterecek. ” 

Pin yapanlar, akışları sırasında içerik oluşturucularla etkileşim kurmak için yorum yapabilecek, ancak bu ilk testte alışveriş işlevi olmayacak. Ancak bu hiç şüphesiz geliyor – TikTok kendi alışveriş odaklı canlı yayınlarını yayınlarken , Pinterest’in de aynı şeyi gördüğüne ve genişleyen ürün pimleri kataloğunu sonunda tüm Pinner’ların yayın yapmasını sağlayacak bir canlı yayın deneyimine bağladığına bahse girebilirsiniz. yaşayın ve ürünlerini uygulama içinde tanıtın.

Bu, özellikle platformdaki yiyecek ve güzellik içeriğinin popülaritesi göz önüne alındığında mantıklı . Canlı yayın yoluyla şefler, tarifleri konusunda Pinner’lara rehberlik edebilirken, güzellik içerik oluşturucuları çeşitli ürünleri daha iyi sergilemek için doğrudan bir seçeneğe sahip olacak.

Bu bağlamda, canlı akış Pinterest ekosistemine mükemmel bir şekilde uyuyor gibi görünüyor – ve Pinlerdeki v ideo görüntülemelerinin  2020’de 3 kattan fazla arttığını da düşündüğünüzde , uygulamada açıkça daha fazla video içeriği için talep var. 

Öyleyse, Pinterest’in canlı yayın araçlarının daha geniş bir sunumunu er ya da geç göreceğiz gibi görünüyor – ancak şu anda, 24-26 Mayıs tarihleri ​​arasında gerçekleşecek olan bu yeni testle sınırlı olacak. ve Pinterest’e seçeneğin geliştirilmesiyle ilgili daha fazla bilgi sağlamaya yardımcı olacaktır.

Buna ek olarak, Pinterest ayrıca 27 Mayıs’ta bu canlı yayın dizisine ayrı olan bir Pinterest Creators Connect etkinliğine ev sahipliği yapıyor, ancak muhtemelen Pinterest canlı yayın planlarına daha derinlemesine bir genel bakış sağlayacak.

Dijital pazarlama çabanızda Pin kullanmak istiyorsanız, bunu ayarlamaya değer olabilir. 

Pinterest Creators Connect etkinliği için LCV’yi buradan yapabilirsiniz

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir