Sosyal Medya

Twitter’ın Aylık Abonelik Modeli Kapsamında Yeni Bir Ücretli Tweet Seçenekleri Seti Üzerinde Çalıştığı Bildirildi

Uygulama içi deneyiminizi geliştirmek için hangi ek Twitter özellikleri için ödeme yaparsınız?

Geçtiğimiz Temmuz ayında Twitter, bu soruyu tam olarak ortaya koyan bazı kullanıcılara, sunabileceği bir dizi potansiyel ücretli araçla birlikte bir anket gönderdi ve o zamandan beri platform, bu yanıtlarla uyumlu olarak yeni abone seçenekleri setini geliştiriyor.

Yakında bir sonraki aşamaya yol açabilir – uygulama araştırmacısı Jane Manchun Wong’un yeni bir bulgusuna göre, Twitter yakında kullanıcıların bir dizi erişmek için ayda 2.99 dolarlık bir ücret ödemelerini sağlayacak ‘Twitter Blue’yu başlatmaya çalışacak.

Wong tarafından paylaşılan bu ekran görüntüsünde görebileceğiniz gibi, Twitter Blue , kullanıcıların kaydedilen tweet’lerini konu klasörlerinde kategorize etmelerine olanak tanıyan Bookmarks için Koleksiyonlar gibi yeni araçlara erişim sağlarken, Wong da kullanıcıların bir ‘ tweet’ler geri alma seçeneği’ kullanıcılar gönderildiği andan belirli bir süre içinde kendi tweets geri izin söyledi.

Bu tam olarak tweet düzenleme değildir, ancak tweet hatalarını yeniden kontrol etmek ve düzeltmek için ekstra bir seçenek sağlar.

Bu ayda 3 dolar değerinde olur mu?

Tek seçenek bu olmayabilir – Wong ek olarak şunları belirtiyor: 

“Twitter ayrıca, bir katmanın diğerinden daha fazla ücretli özelliğe sahip olduğu, katmanlı abonelik fiyatlandırma modeli üzerinde çalışıyor. Örneğin, daha yüksek fiyatlı katmanlardaki kullanıcılar, karmaşasız haber okuma deneyimi gibi birinci sınıf deneyimlerin keyfini çıkarabilirler (Twitter, kısa süre önce Scroll’u satın aldı). “

Twitter’ın bu ayın başlarında satın aldığı Scroll, kullanıcıların Scroll’a tek bir abonelik ücreti ödemelerini sağlayan ve daha sonra ortak sitelerden okudukları her makaleye uygulanan, kullanıcıların ödeme duvarlarından kaçınmasını ve içerik içi reklamları kaldırmasını sağlayan bir hizmet sunuyor. , her yayına ayrı ayrı abone olmak zorunda kalmadan. Kaydırma, ardından Scroll aboneliğinizden ilgili ücretleri etkinliğinize bağlı olarak ilgili web sitelerine aktarır.

Wong’un öngörüsü, bunun başka bir katmana dahil edileceğidir – örneğin ‘Twitter Red’ veya ‘Twitter Green’ diyelim – her biri bu eklenti özelliklerine farklı bir erişim düzeyi sağlar.

Peki bu yeni tweet aboneliklerini cezbetmek için başka ne tür özellikler sunulabilir?

Belirtildiği gibi, geçen yıl Temmuz ayında Twitter, potansiyel abonelik seçenekleriyle ilgili kullanıcı geri bildirimlerini arayan bir anket gönderdi.

Bu olası eklentiler şunları içerir:

  • Göndermeyi geri alma – Gönderdiğiniz tweet’leri 30 saniyelik bir pencerede geri çağırma seçeneği
  • Özel renk seçenekleri  – Twitter profil sunumunuzu özelleştirmenin yeni yolları
  • Gelişmiş video yayınlama araçları  – Tweetlerinizde önemli ölçüde daha uzun videolar yayınlama kapasitesi
  • Profil rozetleri  – İşletmenize / işvereninize geri bağlanan bir profil rozeti
  • Otomatik yanıtlar  – Tweet yanıtlarınızda kullanmak için otomatik yanıt seçenekleri ekleme kapasitesi
  • Sosyal dinleme  – Tweet katılımınız hakkında daha fazla bilgi ve Twitter hesabınızla ilgili tartışmalar
  • Marka anketleri  – Daha fazla geri bildirim almak için Twitter reklamlarınızla ilgili anketler çalıştırma seçeneği
  • Özel etiketler ve hashtag’ler  – Özel etiketler ve ‘hashflag’ emoji bağlantılı hashtag’ler oluşturma yeteneği
  • İş reklamları – İsteğe bağlı iş ilanı listeleri
  • Yönetici rolü yönetimi  – Personelin / yüklenicilerin hesabınızı Twitter’da nasıl kontrol edebileceğini tanımlayan yeni seçenekler
  • Diğer hesaplarla ilgili bilgiler – Herhangi bir hesapla tüm geçmiş tepkilerinizi görme kapasitesi dahil daha fazla analiz seçeneği
  • Eğitim kaynakları  – Daha fazla Twitter eğitim kursuna ve aracına erişim

Buna devam edersek, belki alternatif bir ‘Twitter Red’ abone katmanı, sosyal medya pazarlamacılarının tweet etkinliklerini daha iyi yönetmelerine yardımcı olacak daha fazla araçla, performansla ilgili ek bilgiler ve yeni müşteri geri bildirim araçları dahil olmak üzere profesyonel kullanıma odaklanabilir gibi görünüyor.

Profil içi rozetler veya hatta işletme hesabı araçları için ücret alırken ek yatırıma değecek olan, dikkate alınan başka bir unsur olabilir.

Twitter , potansiyel marka kullanıcılarından neye odaklanılması gerektiği konusunda daha fazla geri bildirim isterken, son zamanlarda işletmeler için geliştirilmekte olan profil rozetlerinin ve araçlarının bir önizlemesini paylaştı .

Bu, ürünler, uygulamalar vb. İçin iş profillerinde yeni, değişken görüntüleme seçeneklerini de içerebilir.

Bu ilginç ve tweet bağlantınız ve tanıtım seçenekleriniz için bir dizi yeni hususlar eklerken, Twitter da karışıma başka bir değerli araç ekleyebilecek yeni platform içi e-ticaret araçları geliştiriyor.

Peki ya bu araçlar ücretsiz olarak sunulmamışsa? Ya Twitter sonunda bunları kullanıma sunsaydı, ancak bir işletme bunları kullanmak isterse, ‘Twitter Red’ (veya ne renk olursa olsun) üyeliği için ayda 5 dolar ödemek zorunda kalacaktı?

Ödeyecek misin

Yapmasanız bile, işletme kullanıcılarının en azından bir kısmının bunu yapacağını tahmin ediyorum ve Twitter da profil doğrulamasını muhtemelen önümüzdeki hafta yeniden açarken , tüm unsurlar aynı hizada görünüyor.

Öyleyse, ilk bakışta, çoğu kişi içgüdüsel olarak bu yeni Twitter özellikleri için ödeme yapma fikrine karşı çıkarken ve herhangi birinin Twitter’a bunun için para vereceği önerisiyle alay ederken, aslında platform için büyük bir kazanan olabilir.

Şu anda Twitter’da aktif olan milyonlarca işletmeyi hayal edin. Twitter şu anda işletme profilleri sunmuyor, bu nedenle yalnızca bu rakamı tahmin edebiliriz, ancak karşılaştırma olarak,  şu anda Facebook’ta 200 milyondan fazla işletme aktif durumda .

Bu markaların yarısının Twitter’da da (100 milyon) aktif olduğunu ve belki de% 20’sinin bu yeni iş eklenti araçları için ayda fazladan 5 dolar ödeyebileceğini varsayalım. Bu, Twitter’ın kasasına ayda 100 milyon dolar daha fazla veya her üç ayda bir 300 milyon dolar daha gelir. Bu, tek bir hamlede Twitter’ın gelir oranında% 33’lük bir artışa eşittir.

Bu pek de söz konusu değil – bu nedenle, bireysel kullanıcılar için Twitter Blue’nun büyük bir hit haline gelmemesi mümkün olsa da, belki buna gerek kalmayacaktır. Belki de daha büyük unsur, genişletilmiş iş araçları ve Twitter’ın katmanlı abone seçeneklerine ekleyebileceği ek tekliflerdir.

Yine de, bu değerlendirme dahilinde bile, bazı insanlar birkaç ekstra Twitter aracı için 3 dolar ödeyecek – ve Twitter’ın mevcut kullanıcı tabanının yalnızca% 1’i böyle bir şey için imza atsa bile , bu yine de ayda fazladan 6 milyon dolar (+ 18 milyon dolar) olacaktır. çeyreklik) şirket için.

Evet, insanların birkaç ekstra tweet özelliği için ödeme yapmasını beklemek zor görünebilir, ancak daha büyük resmi de kaçırıyor olabilirsiniz. Bu aşamada devam edecek yeterince şeyimiz yok ve Twitter şimdilik sessiz kalıyor. Ancak bu lansmanın tüm kapsamı, şu anda gördüğümüzden çok daha önemli ve değerli olabilir.

Herhangi bir ilerleme konusunda sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir