Sosyal Medya

Twitter, Programın Lansmanından Önce Yeni ‘Süper Takipçiler’ Ekranını Test Ediyor

Twitter, gelişen içerik oluşturucu para kazanma araçları üzerinde çalışmaya devam ettikçe, Şimdi her kullanıcının platformda kaç ödeme yapan aboneye sahip olduğuna dair hızlı bir genel bakış sağlayacak olan ‘süper takipçiler’ için yeni bir profil görüntüleme sayısını test ediyor.

Tersine mühendislik uzmanı Jane Manchun Wong tarafından yayınlanan bu ekran görüntüsünde de görebileceğiniz gibi, yeni’ süper takipçiler ‘ sayısı normal takipçi numaranızın yanında gösterilecek ve bu da daha fazla kişiye tweet’lerinize ve ekstra içeriğinize ödeme yapan aboneler olmak için kaydolmaları için ilham vermenize yardımcı olabilir.

Twitter’ın yaklaşan Süper takip seçeneği, içerik oluşturuculara platformdaki çabalarından doğrudan gelir elde etmenin başka bir yolunu sunacak ve hayranlara bir dizi ek içerik ve katılım özelliğine erişim sağlamak için aylık bir ücret talep edecektir.

Twitter’ın son Analist Günü sunumundan görebileceğiniz gibi , aylık 4,99 ABD doları karşılığında oturum açarak Süper Takipçilere haber bültenlerine, özel içeriğe ( özel Alanlar gibi ) ve ürün veya diğer ürünlerde üye indirimleri için genişletilmiş erişim verilecektir. Ürün:% s. Bu, ideal olarak, içerik oluşturucuların Twitter’da ödeme yapan abonelerden oluşan topluluklar oluşturmaları için daha fazla teşvik sağlayacak, bu da Twitter’ın düzenli bir özel içerik akışını sürdürmesine yardımcı olacak ve aynı zamanda daha fazla hayranın platforma daha sık geri gelmesini sağlayarak etkileşim oluşturmaya yardımcı olacaktır.

TikTok’un yükselişi, salgının etkileriyle birleştiğinde, hem kitlelerini korumak hem de küresel kilitlenmelerden etkilenen yaratıcılar ve sanatçılar için doğrudan gelir araçları sağlamak için tüm platformları içerik oluşturucuların para kazanma seçeneklerini yeniden değerlendirmeye itti. ve diğer hafifletme çabaları. Bu göz önüne alındığında, Süper Takipçilerin eklenmesi mantıklı – ancak Twitter’ın, CEO Jack Dorsey’in mevcut Takipçi ekranına olan nefreti göz önüne alındığında profillere başka bir takipçi sayısı listesi eklediğini görmek biraz şaşırtıcı.

Dorsey , 2018’de Hindistan’da bir ocak başı sohbet oturumunda, takipçi sayılarını vurgulamak istediğini çünkü artık sosyal medya katılımı için doğru odağı yansıtmadığını açıkladı.

Dorsey tarafından açıklandığı gibi :

“Twitter’ı açtığınızda ve [takipçi sayısı] sayısının beş olduğunu gördüğünüzde, bu aslında sizi bu sayıyı artırmaya teşvik ediyor. Bu 12 yıl önce doğru olabilirdi, ancak bugün doğru olduğunu sanmıyorum. Yapmıyorum ‘ Odaklanmanız gereken sayı bu. Bence daha önemli olan platformda yaptığınız anlamlı sohbetlerin sayısı. “

Dorsey ayrıca , takipçi sayısındaki artışa odaklanmanın, insanların partizan siyasi gönderiler ve / veya yanlış bilgiler gibi daha kutuplaştırıcı içerikler yayınladıklarını görmede rol oynayabileceğini , çünkü bu tür içeriklerin viral olma potansiyelini artırdığını açıkladı. Bunu yaparken, kullanıcıların hesapları için daha fazla görünüme kavuşmasına ve ardından daha fazla takipçi çekmesine yardımcı olur. Aslında bu, takipçi sayılarını vurgulayarak, sonuç olarak platformda daha toksik ve bölücü davranışlara neden olduğu anlamına gelebilir.

Buna dayanarak Twitter, öncelikle kullanıcı profillerindeki takipçi sayısı sayısı için yazı tipi boyutunu azaltarak bu vurgunun nasıl azaltılacağı üzerinde çalışmaya başladı . 

Göreceli olarak küçük bir değişiklik, ancak geleneksel sosyal medya ölçümlerinden uzaklaşmanın ve ideal olarak, Dorsey’in sözleriyle, tıpkı sizin yanıtlarınız gibi ‘anlamlı konuşmaları’ vurgulayan daha yeni bir metriğe veya görüntülemeye doğru ilk adımdı. Katıldığınız tweet’ler ve tartışmalar.

Ancak bu konuda daha fazlasını görmedik. Ve şimdi, Twitter aslında yepyeni bir takipçi sayısı ekranı ekliyor.

Demek istediğim, bu bağlamda vurgu farklı, çünkü Super Follows’un aslında daha farklı bir amacı var. Bir kullanıcının sahip olduğu ödeme yapan abonelerin miktarını vurgulayarak, bu kullanıcının daha fazla Süper Takipçi çekmesine yardımcı olabilir – bu kişinin zaten fazladan içeriği için ödeme yapmaya istekli 1.000 kişi olduğunu görürseniz, bu da sizi imzalamanız için yeterli olabilir. Bu abonelerin fazladan parayı ödemeye değer bir şey alması gerektiğinden. 

Daha fazla Süper Takipçiyi teşvik etmek de bu anlamda daha pratik bir amaca hizmet eder ve sonuç olarak olumsuz davranışlara yol açma olasılığı daha düşüktür. Ama yine de, Twitter’ın bundan uzaklaşmak istemesi ilginç görünüyor, şimdi tekrar ona doğru kayıyor.

Mantıklı, ama her iki şekilde de ilginç bir gözlem.

Twitter, gelecek abone araçlarının ayrıntılarını ve haber bültenleri , biletli Alanlar , e-ticaret bağlantıları ve daha fazlası gibi yeni seçenekleri nasıl entegre edebileceğini hala çalışıyor . Ancak bu örneğin görünümüne göre, bir sonraki aşamaya yaklaşıyor, bu platform için büyük bir değişim olacak ve kullanıcıların uygulama içinde nasıl etkileşimde bulunduğunu önemli ölçüde etkileyebilir.

Herhangi bir ilerleme hakkında sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir