Sosyal Medya

Twitter, Medya ve Eğlencedeki En Son Trendleri Analiz Eden Yeni Insights Serisini Başlattı

Twitter , pazarlama stratejilerine yardımcı olmak için önemli noktaları ve notları vurgulayacak yeni bir içerik serisi aracılığıyla, uygulamadaki medya trendleri etrafında gelişen tartışmalar hakkında daha fazla bilgi sağlamaya çalışıyor .

Twitter’ın Medya ve Eğlence Başkanı Ged Tarpey tarafından açıklandığı gibi :

“Amaç, Twitter’daki en son Medya ve Eğlence haberlerini, trendlerini ve içgörülerini olduğu gibi ortaya çıkarmak. Bakış açımı ve bunun eğlence pazarlamacıları için neden önemli olduğunu paylaşacağım.”

Dizi ilk bakış Twitter kullanıcıları büyük ekran eğlence sahip gösterdiği tepkiye sinema salonlarının yeniden açılması ve en görünüyor geri gelir.

Tarpey tarafından açıklandığı gibi :

” Twitter’da heyecanın gerçek zamanlı olarak ortaya çıktığını görüyoruz. Filmlerle ilgili konuşmalar yıldan yıla +%105 arttı. Bunun nedeni Twitter’ın bir keşif, tartışma ve inceleme yeri olmasıdır. Twitter’da yeni fragmanlar yayınlandığında, dünyanın her yerinden hayranlar dünya düşüncelerini ve tepkilerini paylaşıyor.”

Twitter her zaman gerçek zamanlı eğilimleri ve tepkileri tartışmak için kilit platform olmuştur ve tweet akışının hızlı hareket eden doğası, kendisini bu ilk vızıltı ve sohbete borçludur.

Tarpey ayrıca, günlük ortalama organik fragman görüntülemelerinde %35’lik bir artışla Twitter’da her zamankinden daha fazla insanın fragman izlediğini, filmler ve fandomlarla ilgili tartışmaların da TV’ye yayıldığını ve ankete katılan kullanıcıların %72’sinin Twitter’ı belirttiğini belirtiyor. bir TV şovu veya film izlerken çevrimiçi bir topluluğun parçası olduklarını hissettiriyor”.

Tarpey, bu bağlantıyı geliştirmek için Twitter’ın yeni ses Alanlarının avantajlarını da vurguluyor :

“Kimden F9 için sakin bir yer 2 , merakla beklenen filmler cevap sorulara döküm ve mürettebat montaj ve fanlar galası için heyecan olsun. Heyecan Spaces büyüsü onu içeriğiniz etrafında bile yakın bir topluluk getirir yardımcı olmasıdır ve yarattığı Twitter’da film hayranlarının önünde derinlemesine ve samimi sohbetler için bir sahne.”

Gerçekten de, Spaces’tan haber bültenleri ve abonelikler de dahil olmak üzere Twitter’ın gelişen içerik oluşturma araçlarına kadar, uygulama içinde topluluklar oluşturmak için her zamankinden daha fazla yolla fandomlar için daha kapsamlı bir ev haline gelebilir.

Bu, elbette, daha da hedefli reklam ve tanıtım fırsatları sunuyor – ve birçoğu COVID-19 nedeniyle ertelendikten sonra, önümüzdeki yıl gösterime girecek çok sayıda film ile, bu tartışma yalnızca yükselmeye başladı. daha fazla bağlantı fırsatı.

Twitter kullanıcılarının buna nasıl tepki verdiğini belirtmekte fayda var ve bunun gibi veri içgörüleri, bir tweet stratejisi oluşturmada ve bu tür değişimlerle bağlantı kurmada yol gösterici bir rol oynayabilir.

Tarpey, yeni serisinin gelecekteki baskılarının benzer veri anlayışları ve gelişen trendler hakkında notlar sağlayacağını ve markaların bu konudaki performanslarını en üst düzeye çıkarmak için Twitter’ı nasıl kullanabileceğini söylüyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir