Sosyal Medya

Twitter, Keşfi Geliştirmek için Alanlarda Konuların Canlı Testini Başlattı

Geçen ay geliştirilmekte olan seçeneğin önizlemesini yaptıktan sonra Twitter, Spaces’ta konu etiketlerinin canlı bir testini başlattı ; bu, platformun ilgili Spaces sohbetlerini ilgili kullanıcılara gerçekleştikleri anda daha iyi vurgulamasına olanak tanıyacak ve potansiyel olarak sesli yayınlarınızın erişimini genişletecek.

Burada görebileceğiniz gibi, yeni Spaces konu etiketleri kurulum sürecinde eklenebilir ve Space yaratıcıları her oturuma üç adede kadar konu etiketi ekleyebilir.

Twitter’ın açıkladığı gibi :

“ Bir Alan oluştururken veya planlarken, Android’deki bazılarınız, en iyi 10 Konu listemizden onu etiketlemek için 3’e kadar Konu seçebilir. Ancak şimdilik sadece 10 Konu ve birlikte inşa ettikçe genişleyeceğiz . ”

Bu nedenle seçenekleriniz şu anda oldukça sınırlı, toplamda yalnızca 10 etiketle mevcut ve yalnızca Android’de. Ancak yine de fikir, Twitter’a, uygulamada ilgilendikleri konulara dayalı olarak devam eden yayınları göstererek, Spaces erişimini en üst düzeye çıkarmak için başka bir yol sunmasıdır.

O zaman soru, Twitter’ın bu Alanları nerede sergileyebileceği ve erişimi nasıl tanımlayacağıdır.

Şu anda Twitter, uygulamanın üst kısmında, Fleets’in bir zamanlar olduğu yerde, takip ettiğiniz kişilerin devam eden Alanlarını gösterecek ve belki de, bu eklemeyle Twitter, bunu sizin de takip ettiğiniz Konulardaki Alanlara genişletmeyi düşünebilir. insanları alakalı içerik konusunda döngüde tutmak için.

Twitter ayrıca , gelecekte bir aşamada tüm kullanıcılara gelebilecek veya gelmeyebilecek özel Alanlar sekmesinde ilgili, devam eden Alanları vurgulamaya çalışabilir.

Her iki durumda da, bu önemli bir unsurdur – çünkü Spaces, şu anda çoğu Spaces yayını için ilgi çekici ve ilginç bir seçenek olsa da, doğru yolu izlemediğiniz sürece bunların ne zaman olduğunu bilmenin hiçbir yolu yoktur. Uygulamadaki insanlar.

Adil olmak gerekirse, takip ettiğiniz kişilerden Spaces’e bağlanmak, muhtemelen bu seçeneğin en büyük kullanım durumudur. Ancak Twitter, sesli sosyal kullanımı en üst düzeye çıkarmak ve Spaces yayınları aracılığıyla etkileşimi artırmak istiyorsa, her bir Alanı en büyük potansiyel izleyici kitlesine de göstermelidir – ve bu nedenle, önemli ilgi alanlarına odaklanmak, dinleyici sayısını artırmaya yardımcı olacak önemli bir adımdır. ve Spaces içeriğine dayalı abonelikler.

Ve gerçekten, eğer Twitter doğru keşif yapamazsa, insanlar Spaces’a olan ilgilerini oldukça hızlı bir şekilde kaybedecekler. Kulüp binası kullanıcıları, uygulamanın tüm kullanıcılara açılmasının bir sonucu olarak, herhangi bir zamanda alakalı, ilginç tartışmalar bulmayı zorlaştırdığı için, uygulamadaki artan oda dizisinden şimdiden şikayet ediyor.

İnsanlar kayda değer bir çaba harcamadan ayarlayacak bir şey bulamazlarsa, denemeyi bırakacaklar – ve konuya dayalı sıralama eklenmiş olsa bile, gerçek, kaliteli yayınlara ulaşmak için hala bir seviye sıralama olacak. ve her konuda yayıncılar.

İdeal olarak, Twitter, her bir yayıncının profiline göre olası konuları belirleyebileceğinden, konu etiketlerine ihtiyaç duymadan bile her kullanıcının Keşfet akışındaki ilgili Alanları vurgulamak için algoritma sıralamasına güvenebilirdi. Ancak Twitter’dan gördüğüm konu önerilerine dayanarak, buna pek inanmıyorum – bu da, yine, dinleyiciyi en üst düzeye çıkarmak için manuel olarak girilen konu etiketlerine daha fazla vurgu yapıyor.

Bu önemli bir unsur ve şu anda yalnızca sınırlı bir biçimde olsa da, önümüzdeki aylarda Alanları artırmak için göründüğünden Twitter’ın bunu hızla geliştirmesini bekleyebilirsiniz.  

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir