Sosyal Medya

Twitter Artık Spaces Sunucularının Alanlarının Ses Dosyasını İndirmesine İzin Verecek

Bu, sesli sosyal eğilime yaslananlar için büyük bir katkı olabilir.

Bugün, Twitter, Spaces seçeneğine eklenen çeşitli özellik güncellemelerinin bir özetine şu notu ekledi:

“Boşlukların kayıtları (son 30 gün içinde barındırılan) artık ana bilgisayarlar için kullanılabilir. Bu özellik, veri indirmenizin ‘veri’ klasöründe bulunabilir.

Evet, artık Spaces sesinizi indirebilirsiniz – ancak sürecin kendisi henüz tam olarak ideal değildir.

Twitter’ın belirttiği gibi, Twitter’ın potansiyel denetleme amacıyla 30 gün boyunca dosyada tuttuğu sese erişmek için , kullanıcıların istek üzerine Twitter’ın size sağlayacağı kişisel veri dosyalarını ‘Hesabınız’ üzerinden indirmeleri gerekecek profil ayarlarınızdaki bölüm.

‘Verilerinizi indirin ve arşivleyin’ bölümünde, Twitter’ın sizinle ilgili sahip olduğu ve Spaces sesinizi de içerecek olan tüm verilerin bir zip dosyasını almak için ‘Arşiv İste’ seçeneğine dokunabilirsiniz.

 bir kez arşivinizi talep ettiğinizde, gelmesi 24 saate kadar sürebilir, ancak sonunda Spaces sesinizi zip içindeki ‘Veri’ klasöründe bulabileceksiniz.

Twitter , son birkaç aydır ses indirme seçenekleri üzerinde çalışıyor ve ses dosyasına erişmek için tüm Twitter bilgilerinizi indirmenize gerek kalmaması için, sonunda bu süreci iyileştirecek. Bu, Spaces için daha fazla fayda ve değer sağlayabilir, böylece insanlar daha sonra bu sesli içeriği hedef kitlelerinin erişimini genişletmek için yeniden kullanabilir ve canlı olarak ayarlayamamış olanlarla bağlantıyı güçlendirebilir. 

Elbette, bu tür kayıtlarda, tüm konuşmacılardan yeniden kullanım için onay alınması konusunda potansiyel karmaşıklıklar da vardır. Twitter da bu endişeleri araştırıyor ve muhtemelen bir aşamada, Spaces kullanım sözleşmesinin bir parçası olarak bu tür bir amaç için bir tür izin seçeneği ekleyecektir. Henüz orada olmamasına rağmen, bunun sizi yeniden kullanımda bıraktığı yer tam olarak net değil, ancak en azından kısmen, tüm konuşmacıların herhangi bir yeniden kullanım için uygun olduğundan emin olmak için Spaces ana bilgisayarında. özellikle ticari amaçlar için. 

Belirtildiği gibi duyuru, Spaces için son güncellemeleri özetleyen daha uzun bir tweet zincirinin parçasıydı. Bunlar arasında Spaces planlaması ,  uygulamadaki yeni Spaces sekmesinin geliştirilmesi ( hâlâ test aşamasında), masaüstü bilgisayarlar aracılığıyla ayar yapma kapasitesi ve Sabitlenmiş ve paylaşılan tweet’lerin bir Alan içinde nasıl görüntülendiğine dair yeni seçenekler.

Konuşmanızın kapsamını genişletmek için alanınızın başlığına markanızı veya kampanya hashtag’inizi ekleyin. Bir panel veya Soru-Cevap barındırma? Başlığınızda “ @ ” olan herkes de tıklanabilir olacaktır.

Bu, Spaces erişimini en üst düzeye çıkarmak ve yayınlarınız hakkında farkındalığı artırmak için başka bir yol sağlayacak olan seçenek için küçük ama önemli bir güncellemedir.

Clubhouse sesli sosyal trendi başlatmış olsa da, şu andan itibaren, Spaces’ın erişim ve katılım potansiyelinin Clubhouse odalarından çok daha yüksek olması ve giderek artan bir zorluk olan keşfedilebilirlik de dahil olmak üzere işlevselliğin gelişmesiyle Twitter öncülük ediyor gibi görünüyor. Clubhouse için genişlemeye devam ediyor.

Bununla birlikte, özellikle Twitter’ın Hindistan’daki düzenleyicilerle uygulama içinde yayınlanan içerik konusunda daha yakın tarihli çatışmaları göz önüne alındığında, bu, platformun ilerlemesi için daha büyük bir odak haline gelebilecek Hindistan’da çekiş kazanıyor ve bu da bölgede platform için daha fazla komplikasyona yol açabilir. .

Elbette, Clubhouse, ses odalarının gerçek zamanlı doğası, onları etkili bir şekilde yönetmeyi zorlaştırdığı için bir aşamada Hintli düzenleyicilere de zarar verebilir. Ancak şu anda, pazarda artan zorluklar arasında uygulama için devam eden büyüme için daha uygun bir yol sağlayan bir ivme kazanıyor.

Ancak yine de Facebook, bu hafta başlarında Facebook yöneticileri tarafından yapılan canlı bir testle bir adım daha yaklaşan sesli sosyal araçlarının nihai lansmanı ile hepsini sudan çıkarabilirdi .

1.8 milyar insan tarafından kullanılan Facebook grupları içindeki büyük erişim ve muhtemelen son derece odaklanmış, alakalı ses odaları ile Facebook , keşif sorununu ele almak için daha iyi bir konuma sahip olabilir ve aynı zamanda Hindistan’daki varlığını artırmaya çalıştığı için, Facebook Kapasiteyi, bölgedeki en çok kullanılan mesajlaşma uygulaması olan ve Clubhouse’un tercih edilen temel sesli sosyal platformu olarak hızla yerini alabilecek olan WhatsApp’a daha da genişletmek istiyoruz.

Her iki durumda da, şu anda Twitter Spaces liderdir ve tüm bu araçlar gelişmeye devam ettikçe, kendi yayınlarınız için daha fazla seçenek ve çevrimiçi topluluklarınızla etkileşim kurmanın ve etkileşim kurmanın yeni yollarını sunar.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir