Sosyal Medya

Twitter, Android ve iOS’taki Tüm Kullanıcılara Zaman Çizgilerinde Daha Büyük Resim Gösterimi Sunuyor

Twitter, son birkaç aydır test ettikten sonra , yeni tweet resim görüntüleme formatını kullanıma sunuyor. resminizi belirli bir tweet resim çerçevesine sığdırın. 

Sağda yeni formata karşılık solda mevcut ekranı görebilirsiniz. Çoğu durumda görüntünün gerçekte ne olduğunu görmeyi zorlaştıran yaşamlarının bir santimetre yakınına kırpılmak yerine, Twitter artık zaman çizelgesinde tam boyutlu resimler gösterecek ve bu da tweetlerin görüntülenme şeklini değiştirecek – ve muhtemelen dijital pazarlama perspektifinden birkaç çıkarım var.

Yaklaşımdaki ana değişiklik, daha fazla ekran alanı ve mesajınızı paylaşmak için daha fazla alan anlamına gelen resimli tweet’ler için daha büyük tweet ekranı ile ilgilidir. Bu, görsel eklemenin marka mesajınıza kullanıcı tepkisini iyileştireceği ve daha büyük olacağı ve yayın içi olarak daha fazla öne çıkacağı anlamına gelebilir – bu nedenle, bunun sonucunda Twitter sürecinizde görsellerle biraz daha deneme yapmak isteyebilirsiniz. Güncelleme.

Ayrıca, kullanıcıların ekli görüntünüzü zaman çizelgesinde görebilmesini sağlamak için artık tam olarak doğru boyutları denemenize ve hesaplamanıza gerek olmadığı anlamına gelir.

Bununla ilgili bazı şartlar olsa da – Twitter’da açıklandığı gibi:

“2:1 ve 3:4 En Boy oranlarına sahip görüntüler tam olarak gösterilecektir.”

Bu parametreler dahilinde, gitmekte fayda var – bu nedenle, Twitter resimlerinizin bu gereksinimleri karşıladığından emin olmanız gerekecek. Ancak, feed’de istediğiniz gibi görüntülenen doğru sürümü elde edene kadar farklı sürümler yüklemeniz gerekmeyecek.

Ve Conviva’dan Nick Cicero’nun belirttiği gibi bir başka çıkarım daha var:

“Feed’de tam boyutlu Twitter fotoğraflarını seviyorum. Analitik şapkamı takıyorum…“Tweet angajmanları” nın (bir tweet üzerindeki tüm tıklamalar) biraz düşüp düşmediğini merak ediyorum, çünkü insanlar fotoğrafları görüntülemek için çok fazla tıklamak zorunda kalmayacaklar.

Bu akılda tutulması gereken ilginç ve geçerli bir düşüncedir. Kullanıcıların ekli görsellerinizi genişletmek için artık tweet’lerinizi tıklaması gerekmiyorsa, bu muhtemelen tweetlerinizle etkileşimde bir düşüşe neden olacaktır. Dolayısıyla, düzenli olarak resim gönderiyorsanız ve sayılarınız düşerse, nedeni bu olabilir. Sürecinizde kayda değer.

Bunun yalnızca tek görüntülü tweetler için geçerli olduğunu da belirtmekte fayda var. Birden fazla görüntü içeren tweet’ler yine de eski formatta görüntülenecektir – bu nedenle ol ” sürpriz için açık ” tweet etkileşim numarasını kullanmaya devam etmek istiyorsanız, bunun yerine yalnızca birden fazla görüntü ile yapabilirsiniz.

Twitter yayınınızı görsel olarak daha ilginç bir alan haline getirecek iyi bir eklenti gibi görünüyor. Alışmak biraz zaman alsa da – ve yine markalar için, resimli tweetlerin değişken boyut ve ekran nedeniyle çok daha fazla kullanıcı ilgisi oluşturması anlamına gelebilir.

Bu da sonunda bunu can sıkıcı bir güncelleme haline getirebilir. Markalar, maksimum görüntü boyutunu kullanmanın alana hükmetmenin en iyi yolu olduğunu anlarsa, trendjacking yeni (görsel) yüksekliklere ulaştıkça popüler hashtag akışlarını neredeyse izlenemez hale getirebilir – Twitter da bu deneyimi iyileştirmeye yardımcı olmak için küratörlü konular üzerinde çalışıyor.

Yine de ilginç bir güncelleme ve gelecek için bazı etkileri olacağından emin olabilirsiniz.

Tweetlerinizi denemeye başlama zamanı.

Yeni ekran güncellemesi artık uygulamanın en son sürümünde yayında. 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir