Sosyal Medya

Twitter, Abonelik İçeriğine Geçerken Ücretli Hava Haberleri Hizmetini Başlattı

Twitter, bu hafta ilk resmi ücretli haber bülteni hizmetini , aylık bir ücret karşılığında güncel hava durumu bilgileri ve öngörüleri sağlayacak olan ‘ Yarın ‘ adlı yeni bir hava durumu haberleri teklifiyle başlatıyor .

Twitter’ın yakın zamanda edindiği Revue haber bülteni araçlarının yanı sıra platformun biletli Alanlar gibi büyüyen içerik oluşturucu para kazanma seçenekleri yelpazesini içeren Tomorrow, en son gelişmelere ayak uydurmak için platformun ortak bir kullanımına hitap eden belirli bölgeler için hava durumu bilgileri sağlayacaktır. Etkinlikler.

Proje, küçük bir grup ABD eyaletinden başlayarak yerel hava durumu bilgileri sunmak için bir iklim uzmanları topluluğu ile birlikte çalışacak olan meteorolog Eric Holthaus tarafından yönetilecek.

Holthaus’un açıkladığı gibi :

“Yerel haber bültenleri, korkunç hava zamanlarında sesli sohbetler, iklim adaletine odaklanan orijinal gazetecilik ve insanların sınırsız soru sormasına izin verecek ücretli bir hizmet yapacağız. Tarihte devrim niteliğinde bir an için devrim niteliğinde bir hava durumu hizmeti. “

Proje, 16 Eyalet için içgörülerle başlayacak, ancak Holthaus, ekibini daha fazla bölgeyi kapsayacak şekilde zaman içinde genişletmeyi planlıyor ve daha sonra Twitter kullanımının yüksek olduğu diğer ülkelere dalıyor ve bunların çoğu bu tür derin hava kaynaklarına erişim sağlamıyor.

Yarın, lansman sırasında üyelere ayda 10 dolara mal olacak ve bu, Tomorrow web sitesine göre abonelere şunları sağlayacak:

  • Garantili bir yanıtla meteorolog ekibimize sınırsız hava ve iklim soruları sorabilme
  • Kesintisiz röportajlar içeren, yalnızca üyelere yönelik haftalık bir bülten
  • Podcast bölümlerine ve orijinal uzun biçimli gazeteciliğe erken erişim
  • Tomorrow ürünleri ve diğer üyelere özel ayrıcalıklarda indirimler
  • Tüm üye gelirlerinin %1’i Çevre Adaleti organizasyonlarını desteklemek için kullanılacaktır. Ne kadar çok üyemiz olursa, etki o kadar büyük olur

Aynı Heyecan zamanda diğer niş daha da keşfetmek için istekli olduğunu bir elementtir para kazanma için bir yazar ‘kolektif’ kurulmasına ilişkin odaklarının notları Twitter / Revue ortaklığı için ilginç bir birinci yukarı proje. Bu, esasen Tomorrow gibi bir projeyi, ana afiş markasıyla daha geleneksel bir yayıncılık modeline dönüştürüyor, ardından çeşitli gazeteciler ve uzmanlar toplu olarak daha kapsamlı bir teklif oluşturmak için imza atıyor ve geliri grup arasında paylaşıyor. yalnız haber bülteni rotası.

Revue, bu türden çeşitli kolektiflerle çalıştı ve daha iyi abonelik teklifleri oluşturmak için daha fazla yayın grubu kurmaya çalışıyor, bu da orijinal gazetecilik için doğrudan finansman yoluyla daha sürdürülebilir bir finansman modeli sağlayabilir. 

Bu nedenle Tomorrow’un nasıl karşılandığını ve Twitter ile entegrasyonun bağımsız gazetecilik için daha geniş kapsamlı, daha karlı bir modeli kolaylaştırıp kolaylaştıramayacağını görmek ilginç olacak. 

Esasen, normal medya iş modeline alternatif bir yaklaşımdır, ancak daha küçük, daha doğrudan bir ölçekte ve reklamlara bel bağlamadan. Bunun gibi daha fazla niş teklifleri sürdürüp sürdüremeyeceği kilit sorudur ve ayrıca belirli bir ölçeğe ulaştıklarında ne olur.

Bazı ilginç sorular ve deney, platformdaki içerik oluşturucular için yeni bir yol gösterebilir. 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir