Sosyal Medya

Twitter 600’den Fazla Takipçiye Sahip Tüm Kullanıcılara Ses Alanları Açıyor, Yeni Alan Özelliklerini Duyuruyor

Sesli sosyal itmenin bir sonraki aşaması burada, Twitter, kulüp Binası benzeri alanlar özelliğinin artık 600’den fazla takipçisi olan hem iOS hem de Android’deki tüm kullanıcılara sunulduğunu duyurdu.

Bu, şimdiye kadar, özellikle Mart ayında denemeye başladığı Android’de sınırlı test modunda olan alanların büyük bir genişlemesidir. Android kullanıcılarına yer açmak için yapılan itme, kısmen Clubhouse’un Android seçeneğinin olmamasından ilham aldı ve bu yeni vardiya, Clubhouse ekibine çok daha fazla baskı yapacak.

Ve 600 takipçi sınırı da akıllı, kulüp binasından ilham alan bir hareket.

Twitter tarafından açıklandığı gibi:

“Twitter’da 600 veya daha fazla takipçisi olan tüm hesaplara bir alan barındırma yeteneği getiriyoruz. Şimdiye kadar öğrendiklerimize dayanarak, bu hesapların mevcut izleyicileri nedeniyle canlı konuşmalara ev sahipliği yapma konusunda iyi bir deneyime sahip olmaları muhtemeldir. Herkese bir alan yaratma yeteneğini getirmeden önce, daha fazla öğrenmeye, alanları keşfetmeyi kolaylaştırmaya ve insanların harika bir kitleyle eğlenmelerine yardımcı olmaya odaklandık.”

Bu seçeneği 600 veya daha fazla takipçisi olan milyonlarca yeni kullanıcıya açmak, Twitter’ın hemen herkese açabileceğini gösteriyor, çünkü clubhouse’da olduğu gibi genişlemesini kısıtlayan teknik kısıtlamalar değil.

Bu mantıklı-Spaces mevcut Periscope altyapısı üzerine inşa edilmiştir, Bu nedenle Twitter’ın ses odalarına hızlı bir şekilde ve tüm kullanıcılar için destek sağlaması inanılmaz derecede zor değildir – ancak belirli hesaplarla sınırlayarak, erişimi olanların kendi alanlarını barındırması ve test etmesi daha muhtemel hale getirecek bir fomo ve münhasırlık seviyesi ekler.

Kulüp binası yutturmaca makinesinde önemli bir unsur olmuştur. Clubhouse, en azından başlangıçta, çok arzu edilen bir uygulama davetini güvence altına alabilen en havalı insanlar için özel bir davet yeri olarak önemli bir çekiş kazandı.

Bu yaklaşım, Clubhouse’un aurasını sadece işlevselliğin ötesine taşımaya yardımcı oldu ve clubhouse son zamanlarda bir miktar ivme kaybetmesine rağmen, bu erken yutturmaca, uygulamayı ve işlevselliğini artırmaya yardımcı oldu ve bu da ses sosyalini bir sonraki büyük şey haline getirmede önemli bir rol oynadı.

Ama şimdi, bu yaklaşım aynı zamanda bir koltuk değneği haline geldi. Clubhouse indirmeleri yavaşladığında ve Twitter artık android’e ulaşmadan önce, uygulama artık başladığı trend üzerindeki etkisini kaybetme riski altında.

Artık Twitter’da kendi alanlarını başlatabilecek potansiyel kulüp Binası kullanıcıları bile uygulamayı indirmekten rahatsız olacak mı? Twitter’da zaten büyük kitleler oluşturan büyük yayıncılar, bunun yerine alanlar mevcut olduğunda kulüp binasında, çok daha küçük kalabalıklara yayın yapmaya istekli olacak mı?

Clubhouse hype treninin yavaşladığına dair bazı işaretler var. Hafta sonu boyunca, clubhouse yerine mekanlarda birkaç büyük isim ses yayınının yapıldığını ve bunun önemli göründüğünü belirttim.

Spaces’ın tüm kullanıcılara genişletilmesi, yalnızca bu eğilimi şiddetlendirecek gibi görünüyor.

Ve Twitter’ın eklediği tek şey bu değil.

Spaces’ı çok daha fazla kullanıcının kullanımına sunmanın yanı sıra Twitter , şu anda seçili kullanıcılarla test edilmekte olan yeni bir biletli Alanlar seçeneğini de duyurdu.

Gereğince Twitter :

“Toplantı sahipleri konuşma, bağlantı ve eğlence için alan yaratmak için zaman ve çaba harcıyorlar. Şimdi, toplantı sahiplerinin parasal destek alarak oluşturdukları deneyimler için ödüllendirilmeleri için bir yol üzerinde çalışıyoruz ve dinleyicilere sohbetlere özel erişim sağlıyoruz en çok önemsiyorum. “

Twitter, Spaces ev sahiplerinin sonunda bilet fiyatlarını ve kaç tanesinin satılabileceğini belirleyebileceğini söylüyor.

“Sınırlı bir grup, önümüzdeki aylarda Ticketed Spaces’a ev sahipliği yapabilecek. Ev sahipleri, bilet satışlarından elde edilen gelirin çoğunu ve Twitter da küçük bir miktarı elinde tutacak.”

Bu, Twitter’ın, yeni ‘ Süper Takip ‘ deneyini ve ücretli haber bülteni aboneliklerini ( Gelir edinimi yoluyla ) içeren, Twitter’daki varlıklarından para kazanmaları için daha fazla yol sağlamaya yönelik geniş geçişiyle uyumludur .

Bu unsurlar hala geliştirilme aşamasındadır, ancak nihayetinde insanlara platformdaki etkinliklerini sürdürmeleri için daha fazla teşvik sağlayabilir – aynı zamanda, kullanıcılar aracılığıyla çok daha fazla gelir elde edebileceğinden, yine Clubhouse üzerinde daha fazla baskı oluşturabilir. Clubhouse kendi oda para kazanma araçlarını eklemeyi düşünse bile, Twitter’ın çok daha geniş kitle erişimi. 

Twitter, önümüzdeki haftalarda Spaces planlamasını ve Spaces için hatırlatıcıları da kullanıma sunarak kitlenizin daha fazla bağlantıda kalmasına yardımcı oluyor.

Ayrıca, geliştirilmiş altyazılar ve etiketler de dahil olmak üzere erişilebilirlik iyileştirmelerinin yanı sıra, herhangi bir kullanıcının avatarının etrafında mor bir baloncuk bulunan bir ses tartışmasına ev sahipliği yaparken vurgulayarak devam eden bir alana dokunma kapasitesi gibi gelişmiş alan keşif seçenekleri üzerinde çalışıyor.

Twitter çeşitli ile devam eden ses oda içinde hareket sağlayan kullanıcılar tarafından geliştirilmiş keşif kolaylaştıran Kulüp dolu, harikulade doğa, içine dokunarak için anahtar olacaktır maksimize Boşluk bulma, gitmek için bir yol vardır. Twitter, devam eden alanlara daha iyi bir genel bakış ekleyebilirse, böylece insanlar istedikleri zaman uyum sağlayabilirlerse, bu seçeneği daha da ilerletmek ve alanları olması gereken yer haline getirmek için bir başka büyük adım olacaktır.

Üzerinde çalışması gerekecek, çünkü bu yeni güncelleme Twitter’a Clubhouse’u ele geçirmek için daha fazla yer verirken ve muhtemelen birçok yönden Clubhouse’un önüne koyarken, Facebook da ses sosyaline büyük yatırım yapıyor ve yeni araçları da büyük bir dinleyici kitlesini rakip uygulamalardan uzaklaştırmaya hazır görünüyor.

Facebook’un Facebook Stories ile gördüğümüz gibi, kullanıcılar uygulamadaki daha geniş ölçekli katılım araçlarıyla aşırı derecede ilgilenmedikleri için, Facebook’un ses araçlarının kazanma ihtimalinin daha yüksek olduğu gruplar ve daha spesifik, niş tartışmalardır.en azından diğer platformlarda olduğu gibi. Bu, İnstagram’ın yeni audio Ig Live seçeneğinin de güçlü bir yarışmacı haline geldiği anlamına gelebilir, ancak şu anda, Twitter Spaces’in yeni audio social race’in en önemli aracı haline geldiğine bahse girerim.erişim ve varlığı ve uygulamanın gerçek zamanlı tartışma ve katılımla genel uyumu.

Asıl soru, Twitter’ın bu seçenekten başarılı bir şekilde para kazanıp kazanamayacağıdır, çünkü Twitter gerçek zamanlı etkinliklerle eşanlamlı hale gelse de, bu konumlandırmadan etkili bir şekilde para kazanabileceğini ve bir iş unsuru haline getirebileceğini henüz göstermemiştir.

Spaces ile gerçek bir şansı var ve başlangıçtan itibaren ücretli etkinlikleri dahil ederek, daha fazla gelire dayalı araç ve seçeneklerle birleşmek istediği için Twitter için yeni bir yaklaşımı da işaretleyebilir.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir