Sosyal Medya

TikTok, Uygulamadaki Yaratıcı Seçenekleri Genişletmek İçin Göründüğü Gibi ‘TikTok Hikayelerini’ Test Ediyor

Instagram’da, Facebook’ta olduğu gibi YouTube, LinkedIn ve Snapchat’te var, Twitter ise sürümlerinden yeni kurtuldu .

Öyleyse neden TikTok elini Hikayeler biçiminde de denemesin?

Sosyal medya uzmanı Matt Navarra tarafından paylaşıldığı gibi , platform şu anda devam eden bir TikTok Hikayeleri testi ile tam olarak bunu yapıyor .

Burada görebileceğiniz gibi, diğer Hikayeler seçeneklerinde olduğu gibi, TikTok Hikayeleri 24 saat sonra kaybolacak ve uygulamanın ana beslemesinde daraltılabilir bir sol yan panelde görüntülenecektir. Kullanıcılar daha sonra takip ettikleri kişilerden ve profillerden Hikayelere dokunabilir ve Hikaye ekranının alt kısmındaki gri çubuklarla gösterilen Hikayeler çerçevelerine dokunabilir.

TikTok Hikayeleri, yine ana ekranın solunda görünecek ve daha sonra uygulamada paylaşılabilecek Hikayeleri bulmayı ve oluşturmayı kolaylaştıran özel bir kamera ve oluşturma akışıyla birlikte gelecek.

Hangisi biraz garip görünüyor, değil mi? Demek istediğim, sol taraftaki ekran, ideal bir kullanıcı arayüzünden daha az gibi görünen ana video ekranını gizlerken, aynı zamanda kısa videolara odaklanan TikTok’un kendi Hikayeler seçeneğine gerçekten ihtiyacı yokmuş gibi hissettiriyor. Doğru?

Evet ve hayır. Şu anda, platformun daha fazla kullanıcı eklemeye devam etmesi ve analistlerin bu yılın sonuna kadar bir sonraki milyar kullanıcılı sosyal uygulama olacağını tahmin etmesiyle TikTok, büyümenin bir sonraki aşamasının zirvesinde . Bu onu Instagram ile aynı seviyeye getirir ve onu uzaydaki en büyük beş uygulamadan biri yapar (Facebook, YouTube, IG ve WhatsApp ile birlikte).

Bu şaşırtıcı, özellikle de Facebook’un bu kadar uzun süredir alana hükmedebildiğini düşünürsek. Ancak şu anda TikTok’un büyüme kapasitesinin bir sınırlaması, etkili para kazanma ve en iyi yıldızlarının uygulamadaki yüklemelerinden maksimum dolar kazanmaları için net bir yol sağlamasıdır.

Kısa video, daha az para kazanma fırsatı sağlar çünkü Facebook ve YouTube’da olduğu gibi videodan önce veya videonun ortasında gösterilen reklamları sıkıştıramazsınız. Ayrıca, TikTok’un gelir potansiyelini sınırlayan kullanıcı klipleri arasına promosyonlar eklemek dışında, ana TikTok özet akışı içinde etkili reklam yerleşimi için daha az alan vardır – bu nedenle, bu büyüme aşamasında TikTok şimdi içerik ufkunu bir hem etkileşimi en üst düzeye çıkarmak hem de daha fazla reklam alanını kolaylaştırmak için.

Geçen ay, TikTok , TikTok klipleri için maksimum uzunluğu 60 saniyeden 3 dakikaya çıkardı – Hikayeler aracının eklenmesi de daha fazla içerik seçeneği ve bununla birlikte reklam ekleme fırsatları sağlayacak. TikTok aynı zamanda canlı akış ticaret araçlarını ve akış yaratıcıları için diğer para kazanma araçlarını geliştirmeye devam ediyor , bu araçlar birlikte platformun gelir fırsatlarını genişletecek ve ana kısa, akılda kalıcı kliplerin ötesinde daha eksiksiz bir teklif haline getirecek.

Daha fazla seçenek, içerik oluşturucuların diğer uygulamalardaki benzer etkileşim yüzeylerine güvenmek zorunda kalmadan topluluklarını oluşturmaları için daha fazla kapasite sağlayacaktır.

Bu nedenle, başka bir Hikayeler taklitçisi gibi görünse de ve biraz yersiz gibi görünse de, başlangıçta, aslında daha geniş şemada çok mantıklı geliyor.

Bir TikTok sözcüsü için Hikayeleri testinde bu ifadeyi sağlanan SMT :

” Her zaman topluluğumuza değer katmanın ve TikTok deneyimini zenginleştirmenin yeni yollarını düşünüyoruz. Şu anda yaratıcılara yaratıcı fikirlerini TikTok topluluğu için hayata geçirmeleri için ek biçimler vermenin yollarını deniyoruz.”

TikTok’un deneyinin ne kadar büyük olduğu ve hangi kullanıcıların veya bölgelerin ona erişebileceği konusunda henüz bir bilgi yok. Ancak yine de, TikTok’un daha geniş büyüme stratejisi içinde bu bir anlam ifade ediyor.

Ve bu, gerçekten de tam ölçekli bir seçenek haline gelirse, TikTok yaklaşımınızda yepyeni bir dizi düşünceyi kolaylaştırabilir.

Herhangi bir gelişme hakkında sizi bilgilendireceğiz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir