Reklam Sosyal Medya

TikTok, Reklam verenlerin Hedef Kitle Bilgileri Toplamasına Yardımcı Olmak İçin Olası Satış Yaratma Reklamlarını Başlattı

TikTok, reklam verenlerin, markaların kullanıcı verilerini doğrudan akış içi reklamlarından yakalamalarını sağlayacak yeni bir potansiyel müşteri oluşturma reklam seçeneği aracılığıyla potansiyel müşteriler hakkında daha doğrudan bilgi edinmelerine yardımcı olmak istiyor.

Tiktok kurşun nesil reklamlar


Burada görebileceğiniz gibi, Tiktok’taki potansiyel müşteri reklamları, kullanıcıları form sürecine yönlendiren bir CTA içerir.

Tiktok tarafından açıklandığı gibi:

“Potansiyel müşteri üretimi, kullanıcıların belirli bir ürün veya hizmete olan ilgilerini belirtmek için bir form doldurmalarını ve bilgilerini (örneğin isim, e-posta, telefon) sağlamalarını kolaylaştırarak başlar. Ek olarak, kullanıcılarımızın Tiktok’a sağladığı temel bilgiler, işletme ve kullanıcı arasında verimli bir deneyim için otomatik olarak doldurulabilir.”

Bu nedenle, önemli yanıt verilerinin çoğu otomatik olarak doldurulabilir, bu da süreci optimize eder ve ilgilenen kullanıcıların bilgilerini doğrudan işinize göndermelerini mümkün olduğunca kolaylaştırır.

Ayrıca, formunuzdaki başlık ve profil resminin yanı sıra listedeki soruları da özelleştirebilirsiniz.

Tiktok kurşun nesil reklamlar
İnsanlar Müşteri Adayı oluşturma formunuzu doldurduğunda, bilgiler daha sonra seçtiğiniz bir zamanda (ilgili gizlilik hükümleriyle birlikte) indirilmek üzere Tiktok’ta saklanırken, veriler doğrudan crm’nize entegre edilebilir ve özel bilgi depolarınıza eklenebilir.

İlgili kullanıcı bilgilerini toplamak için kullanışlı bir seçenek olabilirken, Apple’ın IDFA güncellemesinin beklenen etkilerinden bazılarını da ortadan kaldırmaya yardımcı olabilir; bu, birçok kullanıcının uygulamalardaki veri izlemeyi devre dışı bırakması ve markaların daha sonra kampanyaları için mevcut olan bilgileri sınırlaması muhtemeldir.

Bu verilerin daha fazlasını doğrudan toplayarak, bu etkilerin bazılarını hafifletebilir – ve bu, uygulama içi ilgi ve dönüşüm davranışını izleme açısından yardımcı olmazken, kendi kitle veritabanınızı oluşturmanın başka bir yolunu sağlayacaktır.

Bu bağlamda, potansiyel müşteri reklamları, gelecekteki referanslar ve kampanyalar için ilgili izleyicilerin bilgilerini kaydeden harika bir eklentidir. Bu aynı zamanda genişletilmiş reklam hedeflemesi için daha doğru kitle kişilikleri oluşturmanıza ve içerik odağınızın ilerlemesine rehberlik etmenize yardımcı olabilir.

Bir dizi potansiyel uygulama ile TikTok reklam paketine iyi bir ektir.

Bu süreçte düşünmeye değer.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir