Sosyal Medya

TikTok, KOBİ’lerin Platform Üzeri Çabalarını En Üst Düzeye Çıkarmasına Yardımcı Olacak Yeni Promosyon ve Reklam Araçlarını Başlattı

TikTok, Ulusal Küçük İşletme Haftası’nı (veya Tiktok’un dediği gibi ulusal Küçük İşletme Ayı’nı) işaretlemek için bir dizi yeni promosyon, reklam aracı ve eğitim oturumu duyurdu; bu, KOBİ’lerin platformu daha iyi kullanmasına yardımcı olacak ve kısa video kliplerle tanıtım için daha fazla fırsat sağlayacaktır.

Tiktok’un yeni push’unun ana, aşırı kemerli unsuru, #SupportSmallBusiness hashtag’i aracılığıyla Smb’leri güçlendirmeye yardımcı olacak yeni bir itme.

Tiktok tarafından açıklandığı gibi:

“Mayıs ayı boyunca, Tiktok topluluğu #SupportSmallBusiness kullanarak en sevdikleri küçük işletmeler için biraz sevgi keşfedebilir ve gösterebilir. İşletme sahipleri de deneyimlerini paylaşabilir ve bize dünyalarına bir göz atabilirler. Perde öğreticiler paketleme emir ve arkasında iş tavsiye ve zor zamanlar için motivasyon için, TikTok, birbirleri ile daha çok iş sahipleri ve onların destekçileri etkileşim görmek için heyecanlıyız.”

TikTok, birçok küçük işletmenin, Tiktok varlığı nedeniyle pandemiden kurtulabilen Arkansas’taki Artesana sabunları da dahil olmak üzere viral tiktok klipleri aracılığıyla büyük başarılar gördüğünü söylüyor.

Tabii ki, her işletme sadece popüler tiktok içeriği oluşturamaz, ancak #SupportSmallBusiness ve #TikTokMadeMeBuyİt gibi promosyonlarla TikTok, bu fırsatları daha fazla işletmeye genişletmeyi ve uygulama aracılığıyla SMB keşfini geliştirmeyi umuyor.

Reklam araçları açısından TikTok, Nielsen ile işletmelerin kampanyaları için Nielsen’in belirlenmiş Pazar alanı (DMA) coğrafi hedeflemesini kullanmalarını sağlayacak ve bu da gelişmiş segmentasyona dayalı daha doğrudan odaklanmayı kolaylaştıracak yeni bir ortaklık duyurdu.

“DMA coğrafi hedefleme, Amerika Birleşik Devletleri’ndeki müşterilere ve kullanıcılara daha ayrıntılı konum hedefleme seçenekleriyle ulaşmak isteyen işletmelere, kurumsal, orta pazar ve SMB işletmelerinde daha fazla fırsat sunuyor. DMA coğrafi hedefleme, işletmelerin coğrafi hedefli alanlarda müşterileriyle daha alakalı, ilginç ve etkili içerik paylaşabilmeleri için standartlaştırılmış coğrafi alanlar kullanır ve onlara zaman ve kaynak tasarrufu sağlar.”

Bu yüzden esasen konum hedeflemesi, ancak Coğrafi Verileri geliştiren ve Tiktok’un listelerinin doğruluğunu artırmaya yardımcı olacak Nielsen’in ek içgörüsü ile.

Yerel bölgelerinde SMB için özel faydalar olabilir daha özel pazarlar ve izleyici kümeleri, üzerinde TikTok kampanyaları ve sıfır odağı geliştirilmesine yardımcı olabilir.

Ve son olarak, Tiktok ayrıca, platformun platformda başarı gören Kobi’lerle bir dizi röportaja ev sahipliği yapacak olan Clubhouse’da iş kulübü için yeni bir TikTok başlatıyor.

Tiktok’a göre:

“Konuşmalar Mayıs ayı boyunca her Cuma saat 11:00’de EST’DE gerçekleşecek ve ülke çapındaki küçük işletme sahiplerine Tiktok’a nasıl başlayacaklarını, topluluklarını nasıl bulacaklarını ve gelişeceklerini öğrenme şansı verecekler. Ana caddeden ana akıma kadar ilk konuşma dört küçük işletme sahibini içerecek: KENNETT Square, PENNSYLVANİA’DAKİ Bayan Robinson’s Tea’dan Marlene Robinson, Clearwater, Florida’daki Sapia Berber dükkanından Tina Sapia, Parlier, Kaliforniya’daki Jay’s Fresh Pressed Lemonade’den Javier Juarez ve Hinesville, GEORGİA’DAKİ Izola’s Country Cooking’den Glenn Poole. Umarız sohbete katılabilirsiniz.”

Platform ve işiniz için fırsatlar hakkında daha iyi bir fikir edinmek istiyorsanız, bu tartışmalara uyum sağlamaya ve diğer markaların tiktok profillerini nasıl başlattığını ve en üst düzeye çıkardığını duymaya değer olabilir.

TikTok büyümeye devam ettikçe, pazarlama açısından da daha fazla ivme kazanıyor, daha fazla işletme harekete geçmek ve kısa video kliplerle yeni kitlelere ulaşmak istiyor. Belirtildiği gibi, bu mutlaka kolay değildir ve doğru bir platform bilgisi ve anlayışı gerektirir, ancak Tiktok’u kullanabilenler için faydalar önemli olabilir.

Platform bu ay Smb’leri artırmak istediğinden, fırsatlarınızı yeniden araştırmak için iyi bir zaman olabilirken, TikTok ayrıca daha fazla anlayış ve içgörü sağlayabilecek bir dizi vaka çalışması, yaratıcı araç ve açıklayıcı içeren küçük bir işletme kaynak merkezine de sahiptir.

Etkili promosyonları daha iyi anlamak için Tiktok’un reklam Kütüphanesi aracını da kontrol edebilirsiniz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir