Sosyal Medya

TikTok, Etkili TikTok Kampanyaları Oluşturmak için ‘Yaratıcı Çözümler’ Kılavuzunu Başlattı

TikTok hızlı yükselişini sürdürürken , birçok pazarlamacı artık uygulamanın yolunu arıyor ve marka erişimlerini ve keşiflerini artırmak için platformdan nasıl yararlanabileceklerini düşünüyor.

Ancak TikTok özel bir yaklaşım gerektirir – TikTok topluluğuyla neyin işe yaradığını anlamanız ve organik trendlere uyum sağlamanız gerekir. Diğer platformlardan gelen reklam kampanyalarını yeniden tasarlamak etkili olmayacak, cilalı, düzenlenmiş, profesyonel kalitede reklamlar da büyük olasılıkla önemli bir ilgi görmeyecek.

TikTok’a yaklaşmanın en iyi yolu, uygulamada yayınlanan organik videolardan öğrenmektir – bu, TikTok’un ticari bir TikTok varlığı oluşturmanın 101’incisi olan markalar için en son yaratıcı kılavuzunun temel mesajıdır.

TikTok tarafından açıklandığı gibi :

“TikTok’ta kazanmak için işletmeler, yaratıcılığı platformun benzersiz özelliklerine göre uyarlamalı. Ancak TikTok reklam öğesi karmaşık olmak zorunda değil. Aslında, diğer kanallardan çok daha basit ve uygun maliyetli olabilir. Bu “nasıl yapılır” kılavuz, TikTok’un yaratıcı çözümlerinden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak arka plan, en iyi uygulamalar ve ipuçları ve püf noktaları sağlar.”

Kılavuz, yaratıcı yaklaşımlar ve gönderi sıklığı hakkında özel ipuçları da dahil olmak üzere, özgün TikTok içeriğinin nasıl oluşturulacağına ilişkin notlar içerir.

Kılavuza göre:

” TikTok’ta herkes yalnızca trendlerden yararlanarak, sohbetlere katılarak ve kendilerini gerçek bir şekilde ifade ederek yaratıcı olabilir. Farklı bir müzik, seslendirme ve efekt karışımı, platformumuzda hikaye anlatımını yönlendirir. Markalar en iyisini buldukları zaman yaparlar. nişleri, kitlelerini aktif olarak dinlemeleri ve en son trendlerle ilgilenmeleri.”

Kılavuz, etkili TikTok kliplerinin tüm önemli yönlerini, her öğeye temel bir genel bakışla kapsar.

Video klipleriniz için TikTok ‘güvenli bölgelerin’ şablon örnekleri de dahil olmak üzere ilgili kaynaklara ve araçlara bağlantılar da vardır (ör. uygulama içi kullanıcı arayüzü öğeleri tarafından gizlenmeyen alanlar).

Ayrıca, Creator Marketplace ve ses araçları dahil olmak üzere TikTok’un çeşitli marka özelliklerine bağlantılar içerir.

Bu, TikTok kreatifinin tüm temel unsurlarının iyi ve hızlı bir özetidir ve TikTok’un stratejinize uyup uymayacağını düşünüyorsanız, kesinlikle bir göz atmaya değer.

Ve tatil sezonu yaklaşırken, şimdi dalışa geçme ve suları TikTok reklamlarıyla test etme zamanı olabilir. Tüm markalar için geçerli olmayacak, ancak platformun devam eden büyümesi ve özellikle genç kullanıcılar arasındaki yankısı göz önüne alındığında, dijital pazarlama yaklaşımınıza önemli bir katkı olabilir.  

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir