Sosyal Medya

TikTok, Artan Rekabete Rağmen Aylık Uygulama İndirme Tablosunun En Üst Sırasındaki Konumunu Koruyor

Sesli sosyal, anın trend işlevi olabilir ve TikTok’un taklitçi sürümleri YouTube, Snapchat ve Instagram’da ilgi görmeye devam ederken, orijinal indirme listelerinde yine de yerini korudu ve bir kez daha Sensor Tower’ın Nisan 2021 için aylık uygulama indirme listesi .

Burada gördüğünüz gibi, TikTok bir ay daha indirme listelerinin zirvesinde yer aldı.

Kaldırıldığı sırada en büyük kullanıcı pazarı olan Hindistan’da yasaklanmış olmasına ve zaman içinde gök gürültüsünü çalmak için sürekli yükselen meydan okuyucu akışına rağmen, gittikçe daha fazla kullanıcı, olma yolunda ilerleyen kısa video uygulamasına gelmeye devam ediyor. bu yıl bir aşamada bir sonraki milyar kullanıcı platformu .

Sensor Tower tarafından açıklandığı gibi :

“TikTok  , 59 milyondan fazla yüklemeyle Nisan 2021’de dünya çapında en çok indirilen oyun dışı uygulama oldu. TikTok yüklemelerinin en yüksek olduğu ülkeler% 13 ile Brezilya’dan, onu yüzde 12 ile Douyin takip etti.” 

TikTok’un büyümesi, özellikle devam eden endişeler ve tartışmalar karşısında önemli ve belirtildiği gibi, büyük sosyal medya uygulamalarına daha fazla taklit işlevi ekleniyor. Nitekim, YouTube kısa bir süre önce TikTok klonu ‘Shorts’ şimdi ayda 6,5 ​​milyar görüntülemeyi kolaylaştırdığını bildirdi , bu büyük bir miktarın TikTok’un izleyici payını bir şekilde yemesi gerektiğini varsayarsınız. 

Önümüzdeki hafta TikTok için daha büyük bir sorun olup olmayacağını göreceğiz , Snapchat’ın Spotlight’ı da şu anda aylık 125 milyon kullanıcıya ulaşıyor ve Instagram Reels çekişmeye devam ediyor.

Yine de, kısa videolar başka her yerde daha kolay erişilebilir hale getirilse bile, TikTok’un ivmesi devam etti; bu, içerik oluşturucular için daha fazla iş ve gelir yaratma araçları içeren bir sonraki aşamaya geçmek için çalışan platform için olumlu bir işaret.

Sensor Tower’ın en iyi uygulamalar listesi, büyük ölçüde kriket kapsamı nedeniyle, Google Play indirmelerinde ilk 10’da yer alan Hint akış uygulaması ‘ Hotstar ‘ ile birlikte geçen aya göre büyük ölçüde değişmedi . 

Elbette Facebook, tüm kategorilerdeki en iyi 10 uygulamadan 4’ü ile genel tabloya hâkim durumda, ancak TikTok’un zaman içindeki dayanıklılığı gerçekten şaşırtıcı. Trend olan başka hiçbir uygulama, özellikle rekabet karşısında uygulamanın kalıcı gücüne sahip değildi. Aslında şu anda, karşılaştırmalı bir örnek olarak Clubhouse ile ilgili bir vaka çalışmasına sahibiz – büyük ilgi gören, ancak Facebook ve Twitter kendi rakip sesli sosyal araçlarını geliştirdikçe görünüşte düşüşe geçen bir uygulama .

Bu, çoğu trend olan sosyal uygulamanın yörüngesini büyük ölçüde yansıtıyor, ancak TikTok konumunu koruyabildi ve özellikle daha fazla genç insan uygulamada bağlayıcı değer buldukça büyük oyuncularla birlikte çalıştı.

Geçmişte TikTok’u ciddiye almadıysanız, sosyal medya pazarlama yaklaşımınız dahilinde yeniden değerlendirme ve gelişen reklam ve promosyon seçeneklerini değerlendirme zamanı gelmiş olabilir. 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir