Sosyal Medya

Snapchat, Spotlight için Yeni Yaratıcı ve Promosyon Seçenekleri Sunan Yeni Geliştirici Araçları Ekliyor

Snapchat, geliştiricilerin uygulamalarını Spotlight kliplerine entegre etmelerini sağlamak için geliştirici araçlarının genişletilmesiyle TikTok rakibi Spotlight için bir sonraki geliştirme aşamasına bakıyor . Bu, kullanıcıların artık bu ek yaratıcı araçlarla Spotlight videoları oluşturabilecekleri ve bunları doğrudan Spotlight feed’inde yayınlayabilecekleri anlamına gelecektir.

Bu ekran görüntülerinde görebileceğiniz gibi, bu yeni entegrasyon sayesinde kullanıcılar, örneğin Voicey uygulamasında Spotlight klipleri oluşturabilecek ve ardından bunları doğrudan Snap’teki Spotlight akışına yükleyebilecekler. Bu klip daha sonra, dokunulduğunda, ilgili uygulama mağazasından indirmek için hızlı bir bağlantıyla birlikte uygulamada oluşturulan diğer Spotlight kliplerini gösterecek olan bir Voicey bağlantısı içerecektir.

Bu, ana uygulamadaki yaratıcı araçların ötesinde, tamamen farklı Spotlight klipleri oluşturmak için yeni yollar sağlayan, çeşitli işlevlerle özelliğe bağlanan çeşitli uygulamalarla Spotlight için kullanılabilen yaratıcı araç yelpazesini önemli ölçüde genişletebilir.

Ayrıca Snapchat’in geliştirme ortakları için ek promosyon değeri sağlayacaktır. Snap’in geliştirici araçları sayesinde , artık uygulama tanıtımı ve kullanımı için Snap ekosistemine bağlanmanın daha fazla yolu var – ve 280 milyon günlük aktif ve Z kuşağı kullanıcıları arasında büyük bir görünürlük sağlayarak Snapchat’e daha yaratıcı araçlar sağlayan büyük bir varlık. ve seçenekler ve geliştiriciler bu önemli pazar alt kümesine daha doğrudan bağlantı.

İlk Spotlight entegrasyonları, diğerlerinin yanı sıra Lightricks, Splice, Powder ve Piñata Farms’ta mevcut olup,  her ay 125 milyondan fazla Snapchat kullanıcısı tarafından halihazırda kullanılmakta olan seçenek için yeni bir dizi yaratıcı seçenek sunmaktadır .

Genişletilmiş araç seti aynı zamanda Snapchat’e formattaki bir sonraki viral trendi yakalaması için daha fazla fırsat sağlıyor ve TikTok’a yetişmenin bir yolu olsa da Snapchat, farkındalığı ve kullanımı artırmak için uzun süredir yaratıcı araçlara güveniyor.

Ve Snap, ilgiyi teşvik etmek için en iyi Spotlight yaratıcılarına hala para ödüyorken , bu, Spotlight’ı daha fazla dikkate almak için teşvik araçlarına daha fazla katkıda bulunacaktır. 

Snapchat’in geliştirici araçları hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz .

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir