Sosyal Medya

Snapchat, Okula Dönüş Döneminde Alışveriş Trendlerine Yönelik Yeni Bilgileri Paylaşıyor

Aşı kullanıma sunulmaya devam ettikçe ve pandemik sonrası bir ortama baktıkça, öğrenciler okula geri dönme ve eğitim sürecinin bir parçası olarak arkadaşlar arasında zaman geçirme konusunda giderek daha fazla heyecan duyuyorlar.

Yani, hiç kimse çevrimiçi okuldan hoşlanmadı. Kesinlikle değil, öğretmen değil, öğrenci değil, anne.

Sosyal etkileşimi kaçırmak herkes üzerinde büyük bir etkiye sahipti, ancak hala kim olduklarını anlama sürecinde olan gençler için daha da etkili olabilir, bu günlük sosyal angajmanlar kişiliklerini ve bakış açılarını şekillendirmede büyük rol oynamaktadır.

IRL okuluna dönüş aynı zamanda yeni alışveriş davranışları anlamına geliyor ve bu hafta Snapchat, kullanıcılarının önümüzdeki okul yılı için nasıl planladıklarına ve sonuç olarak nasıl alışveriş yaptıklarına dair yeni bilgiler paylaştı.

Kampanyanızı planlamanıza yardımcı olabilecek önemli notlara bir göz atın.

İlk olarak, Snapchat, insanları gerçek hayatta görmeye geri dönmenin moda harcamalarında büyük bir artışa yol açacağını ve snapchatters’ın yarısından fazlasının hazırlık aşamasında yeni kıyafetler satın almak istediğini söylüyor.

Bu çok mantıklı – halka açık bir yere giderken eşofmanınızı giymeye devam edemezsiniz.

Peki, şunu demek istiyorum, ama açıkçası şık bu tür içinde bazı önemli noktalar vardır. En azından bazı durumlarda, istediğiniz kişisel içgörüyü iletebilir.

Snapchat ayrıca, snapchatters’ın üçte birinden fazlasının Seyahat Biletleri, arabaları için aksesuarlar, eğlence ve hobi ekipmanları ve bir sonraki aşamaya hazırlanırken yeni teknoloji cihazları ve aksesuarları satın almayı planladığını ve bunun da bir dizi ek pazarlama ve sosyal yardım sağladığını belirtiyor.

Buna ek olarak, Snap ayrıca, sporun da geri dönüş yapmasıyla birlikte, başka bir önemli moda ve aksesuar düşüncesini açtığını da belirtiyor.

Snap’e göre:

“Snapchatters, ilk antrenmandan birkaç hafta önce spor sezonu için antrenmanlara ve alışverişe hazırlanmaya başlıyor. Ayakkabı, spor giyim ve ekipman alışveriş listelerinin en üstünde yer alıyor ve alışveriş yolculuklarında Snapchat’i yanlarında götürüyorlar.”

Daha samimi arkadaş bağlantılarına odaklandığı göz önüne alındığında, Snapchat genellikle insanların alışveriş kararlarını etkilemede önemli bir rol oynar ve bu unsurların pazarlama planınızı nasıl etkileyebileceğini ve özellikle de bu okula dönüş sezonunda öğrencilerle nasıl bağlantı kurabileceğini düşünmeye değer.

Açıkçası, bu konuda çok daha fazla husus var, ancak snapchat’ın notları, planlamanıza yardımcı olabilecek bazı önemli unsurların iyi bir hatırlatıcısı olarak hizmet ediyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir