Sosyal Medya

Snapchat, Marka / İnfluencer Ortaklıklarını Kolaylaştırmak İçin Yeni Orijinal Şovları, “İçerik Oluşturucu Pazarı’nı (Creator Marketplace)” Önizliyor

Snapchat  , platform için önemli bir büyüme unsuru olan Snap Original programlamasının en son planını paylaşırken, aynı zamanda platform içi kampanyalar için marka / etkileyici ortaklıklarını kolaylaştıracak olan yeni Creator Marketplace’in önizlemesini yaptı.

Öncelikle, en son Snap Originals’da – Snapchat, Megan Thee Stallion, Niki ve Gabi DeMartino ve TikTok yıldızları Charli ve Dixie D’Amelio’nun içerikleri de dahil olmak üzere bir dizi yeni şov duyurdu .

TikTok’taki varlıkları göz önüne alındığında, Snap’in özellikle D’Amelios’la çalışmasını görmek ilginç. Charli D’Amelio, uygulamada 100 milyondan fazla takipçisi bulunan TikTok’taki en popüler kullanıcılardan biridir ve Snap ile yaptığı yeni çalışmasının, sonuç olarak TikTok’tan uzaklaştığını görmek ilginç olacaktır. Snap’in köşesinde önemli bir işaret ve muhtemelen TikTok için önemli bir endişe.

Tabii ki, TikTok hala büyüyor ve ilk milyar kullanıcısına yaklaşıyor , bu yüzden bir yıldızın adım atması uygulama için ölümcül bir darbe gibi değil. Ancak nihayetinde, TikTok’un en büyük yıldızlarına başka yerlerde çok daha kazançlı sözleşmeler sunulacak ve TikTok onları etrafta tutmak için rekabetçi gelir araçları sağlamadıkça, onları ve sonuç olarak geniş kitlelerini kaybetme riski hala var. büyük bir gelişme.

Henüz bu türden büyük ölçekli bir değişim önerecek hiçbir şey yok, ancak D’Amelio’nun artık Snap ile uyumlu olduğunu da belirtmekte fayda var.

Snap, ünlülerin öncülük ettiği içeriğin yanı sıra, Z Kuşağı ilgi alanlarıyla uyumlu olan güncel, eğitici içeriğe de odaklanıyor.

” Sosyal konulara ve ırksal adaletsizliğe ışık tutmaktan, ruh sağlığı üzerine dürüst konuşmalara, iklim değişikliğinin etkilerine kadar – Gösterilerimiz Snapchat Kuşağı için en önemli konulara değiniyor.”

Sosyal adalet hareketleri ve ilgili nedenler, Gen Z için çok önemli bir odak noktasıdır ve Snap, belirtildiği gibi, son yıllarda uygulamada büyüme ve katılımın önemli bir unsuru haline gelen Orijinalleri aracılığıyla bu çıkarları daha da desteklemeyi amaçlamaktadır.

Nitekim, çekin diyor  aşkın milyon 400 kişi şu anda ABD Generali Z seyirci bir kuyruklu% 90 de dahil olmak üzere, düzenli olarak kendi gösterileri izleyebilirsiniz. Snap, gelişen izleme alışkanlıklarıyla uyumlu olan formatta, daha kısa, mobil cihazlarda sunulan bölümler olarak önemli bir büyüme kaydetti.

Dikkat sürelerinin azalması ve genç neslin YouTube kliplerine geleneksel TV şovlarına göre daha fazla uyum sağlamasıyla Snap Originals, doğru nişe yerleşiyor ve yavaş yavaş bu pazarlara ulaşmak için daha güçlü ve etkili bir araç haline geliyor.

Snapchat, yeni programlarına ek olarak, sonunda platformdaki promosyonlar için marka / etkileyici ortaklıklarını kolaylaştıracak yeni bir İçerik Oluşturucu Pazaryeri’ni de test ediyor.

Bu örnekte görebileceğiniz gibi, Snap’s Creator Marketplace, markaların Lens kampanyaları için markalarla ortaklık kurabilen Lens yaratıcıları açısından bölgeye, dile, konu ilgi alanlarına ve ayrıca içerik oluşturucu kategorisine göre platform etkileyicileri aramasına olanak tanıyacak.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir