Sosyal Medya

Snapchat, Kullanıcıların Onur Ayını Nasıl Kutladıklarına ve Markalardan Ne Beklediklerine İlişkin Yeni Görüşler Paylaşıyor

Gurur Ayı devam ederken Snapchat, kullanıcılarının Pride ile nasıl etkileşim kurmak istediklerine ve aynı zamanda ne beklediklerine ve markalardan aynı şekilde görmek istediklerine bakan yeni bir rapor yayınladı .

Analizler ABD , Kanada, Birleşik Krallık, Almanya, Fransa, Norveç, Hollanda, İsveç ve Avustralya’da yaklaşık 5.000 Snapchat kullanıcısıyla yapılan bir ankete dayanmaktadır . Bu, geniş Snapchat kullanıcı topluluğu arasındaki genel ruh hali hakkında iyi bir fikir veren geniş bir çeşitlilikteki bölgelerdir.

İşte verilerin gösterdiği şey.

Öncelikle Snapchat, kullanıcılarının giderek daha fazla Onur ayını kutlamak istediğini ve daha genel olarak kapsayıcılığı kolaylaştırdığını söylüyor.

“4 Snapchat kullanıcısının 3’ü kendilerini ve arkadaşlarını tanımlamak için “kapsayıcı” kelimesini ve 10 kişiden 9’u “tür” kelimesini kullanıyor. 

Snapchat, bu açıdan ‘kapsayıcılığın’ aynı zamanda insanların önemsediği nedenler, sevdikleri müzik ve çevrimiçi olarak oluşturup paylaştıkları içerik vb. dahil olmak üzere tüm yönleri kapsadığını not eder. Ve yukarıdaki listede görebileceğiniz gibi, bunlar ‘ ayrıca, uygulama içindeki duruşunuzu belirlemede önemli bir husus olan benzer değerleri ve yaklaşımları yansıtan markalarla ilişki kurmaya da heveslidir.  

“Snapchat kullanıcılarının neredeyse yarısı, tüm markaların temsili ve kapsayıcılığı yansıtması gerektiği konusunda hemfikirdir – ancak Snapchat kullanıcıları markaların çeşitliliği ve katılımı desteklediğini görmek isterken, bu girişimlerin anlamlı ve özgün olması onlar için önemlidir.”

Başka bir deyişle, profil resminize bir gökkuşağı filtresi ekleyip avantajlardan yararlanmayı bekleyemezsiniz – Snapchat kullanıcıları gerçek bir duruş sergileyen markalar arıyor ve iş varlıkları ve/veya varlıkları aracılığıyla gerçek bir değişiklik veya etki yaratmaya çalışıyorlar. veya süreç.

“Snapchat kullanıcılarının yarısından fazlası, bir markanın kapsayıcılığı önemseyip önemsemediğini anlamak için araştırma yapıyor. Bir markanın çeşitli ve kapsayıcı içeriğe sahip olup olmadığını kontrol etmenin yanı sıra, yaklaşık 3 Snapchat kullanıcısı bir markanın misyon beyanını ve değerlerini okuyacak. Aynı şekilde, birçok Snapchat kullanıcısı, markanın değerlerinin kurumsal düzeyde temsil edilmesini sağlamak için markanın liderliğine bakın.”

Bu, teknoloji konusunda çok daha bilgili ve çeşitli toplumsal etkiler konusunda yüksek bir farkındalığa sahip genç tüketiciler olarak, yalnızca markanızın ne yaptığını değil, aynı zamanda ürünleri hakkında bir anlayış elde etmek istediği için işletmeler için giderek daha önemli bir husustur satar, aynı zamanda neyi temsil ettiğini, kamu taahhütlerine ve beyanlarına dayanarak harekete geçip geçmediğini ve bunu nasıl yaptığını çeşitli şekillerde yapar.

Çeşitli araştırmalara yansıyanla aynı: Z kuşağı tüketiciler, gerçek etkinin aksine sosyal nedenlere daha yatkın ve halkla ilişkiler konuşmalarına karşı daha temkinli. Bu nedenle, daha genç tüketici gruplarına hitap etmek isteyen markaların, sosyal konulardaki duruşları ve gerçekte nasıl yardım istedikleri hakkında net açıklamalarda bulunmaları önemlidir. Bunun marka algısı ve nihayetinde alışveriş davranışları üzerinde büyük etkileri olabilir.  

“Dünya çapındaki Snapchat kullanıcılarının %64’ü, kapsayıcılığı ve çeşitliliği kutlayan markaları desteklemekle ilgilendiklerini söyledi.  Ayrıca, %35’i kapsayıcı olduğunu düşündükleri markalardan ürün ve hizmet satın alma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söyledi.”

Bunun yanı sıra markalar, ilgili amaçları desteklemek için platformlarını kullanarak değişimi kendileri de gerçekleştirebilir.

“Snapchat kullanıcılarının dörtte birinden fazlası, daha fazla araştırma yapmak, bağış yapmak veya bir marka tarafından istenirse bir etkinliğe katılmak da dahil olmak üzere sosyal bir konuda harekete geçeceklerini söyledi.”

Bu nedenle, ilgili konularda iletişim kurarak yalnızca kendi markanızın çekiciliğini artırmakla kalmaz, aynı zamanda takipçilerinizle ilgili nedenlerle ilgili farkındalığı artırmaya da yardımcı olabilirsiniz. 

Bunlar akılda tutulması gereken önemli hususlardır – çünkü daha genç izleyiciler kesinlikle bu tür düşünceleri ve paralarını nereye harcadıklarını hesaba katarlar. 

Snap’in tam raporunu buradan okuyabilirsiniz .

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir