Sosyal Medya

Snapchat, Kullanıcıların Asya ve Pasifik Adalı Miras Ayını Nasıl Kutladıklarına İlişkin Yeni Bilgileri Paylaşıyor

Asya ve Pasifik Adalı Miras Ayı şu anda devam ederken Snapchat, kullanıcılarının etkinliği nasıl işaretlemeyi planladıklarına ve ayrıca API topluluklarına desteklerini gösterme konusunda markalardan ve diğer kuruluşlardan ne beklediklerine dair bazı yeni araştırmaları paylaştı .

API topluluğu, ırk temelli şiddetin artmasıyla son aylarda artan bir gerilime maruz kaldı . Bu,  bu yılki olayı daha da önemli hale getiriyor ve Snapchat kullanıcıları bunu, oyundaki temel sorunları daha iyi anlamalarını sağlamak için kullanmak istiyor.

Snapchat tarafından açıklandığı gibi :

“Pek çok Snapchat kullanıcılarından, API toplulukları hakkında kendilerini eğitme arzusu bulduk ve markaların ırk ayrımcılığına karşı kamuya açık bir şekilde mücadele etme taahhüdünde bulunduklarını gördük. 5 Snapchat kullanıcılarının yaklaşık 3’ü, markaların ırkçılığı, nefreti ve ayrımcılığı kınama sorumluluğu olduğunu söylüyor.”

Buradaki marka öğesi önemlidir ve uygulamada aktif olan işletmeler için açıkça önemli bir nottur.

Aslında, Snapchat kullanıcıları, markaların API topluluklarıyla dayanışma göstermek için kendi seslerini kullanmaya çalışacağını umuyor.

“Kanada’daki (% 46) ve ABD’deki (% 39) Snapchatters’a göre, Asya Pasifik Adalı Mirası ayında markaların atabileceği en önemli adım, Asya karşıtı nefret suçlarına karşı konuşmaktır. Snapchatters nezaket ve kapsayıcılığa değer veriyor ve onlar Markalardan da aynısını görmek isterim. “

Bu , genç izleyicilerin kendilerini sosyal nedenler ve hareketlerle uyumlu hale getirmeye çalıştıklarını ve aynı şeyi yapmak isteyen markaları desteklemeye daha istekli olduklarını gösteren önceki araştırmalarla aynı çizgide .

Ancak Snapchat kullanıcıları, bu aydan daha uzun bir süredir, bu dönemin ötesinde daha fazla markanın marjinal topluluklara desteklerini göstermek için harekete geçmesini istiyor.

“Kuzey Amerika’daki 5 Snapchat kullanıcısının yaklaşık 3’ü, Mayıs ayından sonra markaların API topluluklarını desteklemek için harekete geçmeye devam ettiğini görmek istiyor. Kanada’daki (% 48) ve ABD’deki (% 45) Snapchat kullanıcılarının neredeyse yarısı, markaların çeşitliliği desteklemeyi açıkça taahhüt ediyorlar ve farkındalık yaratmak için daha fazla harici kampanya görmek istiyorlar. “

Burada, yalnızca API topluluklarına destek gösterme açısından değil, aynı zamanda daha geniş anlamda sosyal fayda girişimleri açısından da bazı önemli notlar var. Daha önce belirtildiği gibi, önceki araştırmalar, genç izleyicilerin kendilerini ve harcamalarını çeşitli şekillerde olumlu bir etki yaratmak isteyen kuruluşlarla uyumlu hale getirmeye çalıştıklarını ve ilgili nedenler ve hareketler için destek göstermenin önemli bir parçası olabileceğini göstermiştir. bu.

Ancak şu anda, API topluluğuna yönelik artan saldırıların ortasında, odak noktası destek göstermek ve bir tavır almaktır ve hepimizin bunu göstererek tüm insanların kendilerini dahil ve değerli hissetmelerini sağlamak için elimizden geleni yapmamız önemlidir. mümkün olan her yerde.

Sadece iş açısından iyi değil, toplum için de daha iyi ve bazı işletmeler geçmişte potansiyel müşterileri yabancılaştırma korkusuyla sosyal hareketleri desteklemekte tereddüt ederken, şimdi giderek artan bir şekilde, bu genç tüketiciler için bir beklenti haline geliyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir