Sosyal Medya

Snapchat, Gelirde Rekor Artış Dahil, 2. Çeyrekte Güçlü Sonuçlar Aldı

Snapchat, platform tekliflerini iyileştirmeye ve endüstri nişini oluşturmaya devam ederken, aktif kullanıcılarda sağlam bir artış ve gelirde önemli bir sıçrama kaydederek en son kazanç sonuçlarını yayınladı .

İlk olarak, kullanıcılar üzerinde – Snapchat , ikinci çeyrekte 13 milyon daha fazla günlük aktif ekleyerek 293 milyona yükseldi ve bu da yıldan yıla %23’lük bir artışı temsil ediyor.

Uygulamanın temel işlevlerinden birini kopyalayan İnstagram hikayelerinin piyasaya sürülmesinden sonra titrek bir kullanım sonucundan sonra, Snapchat o zamandan beri arkadaşlarının daha doğrudan bir bağlantı kurmasına yardımcı olma odağını yeniden hizalamak için çalıştı ve bu da uygulamanın büyüme ivmesini yeniden kazanmasına ve genel kullanımını artırmasına neden oldu.

Snapchat, özellikle bölgedeki tiktok yasağının ardından, uygulamanın geliştirilmiş Android sürümünün yakalandığı yukarıdaki ‘dünyanın geri kalanı’ grafiğinde temsil edilen Hindistan’daki en önemli büyümesini görüyor.

Snap, çeyrekte 24 yeni Indian Discover Kanalı eklenerek Hint’e özgü içerik ekleyerek bundan yararlanmaya çalışırken, bir kez daha kullanımda devam eden büyümeyi gören Tiktok-replica ‘Spotlight’ ile pazarda çekiş kazanıyor.

Spotlight’ın büyümesinin önemli bir unsuru, Snapchat’in günde 1 milyon dolardan başlayan, ancak o zamandan beri ‘ayda milyonlarca’ olarak revize edilen en iyi içerik için içerik oluşturucu ödemeleri oldu .  Bazı Spotlight yaratıcıları , Spotlight ödemelerini alma konusunda hayal kırıklıklarını bildirdiler , ancak yalnızca içerik için ödeme almanın ek cazibesi, Spotlight’ı çekici bir seçenek haline getirerek Snap kullanımını artırmaya yardımcı oldu.

Ancak bu finansman, Snapchat’in ‘Gelir Maliyetini’ yılın ilk yarısında önemli ölçüde artıran ek maliyetlerle birlikte sonsuza kadar sürdürülebilir olmayacak.

Bu göz önüne alındığında, Snap, Spotlight’ı daha kendi kendini idame ettiren bir eko sistem haline getirebilecek Snap Tokens aracılığıyla yeni bir hayran bağışı sürecinin tanıtılmasıyla Spotlight ödemelerinden eninde sonunda uzaklaşmayı umuyor.

Yaratıcılar, yarattıkları için milyonlarca ‘ödül’ parası çekmeden ortalıkta dolaşabilecekler mi? Görünüşe göre Snap yakında öğrenecek. 

Gelir cephesinde, Snap, dönem için yıllık %116’lık büyük bir artışla 982 milyon $’a ulaştı.

Buradaki en büyük pozitif, takip etme eğilimidir. Snap’in ABD ARPU’su çok daha yüksek, ancak iş teklifleri ABD’de çok daha yerleşik ve Avrupa’daki rakamların artması, ‘Dünyanın Geri Kalanı’ rakamlarının da yakalaması muhtemel olan gelecek beklentileri için iyi bir işaret. yukarı, bu eğilime göre.  

Gerçekten de Snap, bu trendlere dayalı genişleme potansiyelini gösteren bu grafikle ayrı bir yatırımcı sunumunda genişletilmiş fırsatlarını vurguladı . 

Snapchat, zaman içinde bu bölgelerde önemli bir genişleme görme potansiyeline sahipken, platform sadece şimdi birçok alandaki operasyonlarını bir sonraki seviyeye taşımak istiyor. Tabanını daha da kurup yerel etkisini genişlettikçe, büyük bir büyüme potansiyeli var.

Pazarlamacılar için bu önemli bir nokta – Snap’in genç izleyiciler arasındaki erişimi ve etkisi çok büyük ve giderek daha fazla bölgede bu segmenti yakalıyor gibi görünüyor.

Snap, diğer istatistikler ve notların yanı sıra, Oyunlar öğesinin daha fazla kullanım gördüğünü ve her ay 30 milyon kullanıcının artık uygulamada oyun oynadığını söylüyor. 

Snap ayrıca Discover programlamasını kullanıcı talebi doğrultusunda daha da genişletmek istiyor ve bu cephede Snap, gelişen tüketim alışkanlıklarına uygun yeni nesil video programlama açısından gerçekten öncülük ediyor.

Keşfet içeriğinin kısa, epizodik doğası, YouTube kliplerini izleyerek büyüyen genç izleyiciler için daha çekici görünüyor. Ve bununla birlikte Snap, en azından her yerde ve her zaman tüketilebilen, atıştırılabilir, hızlı vurucu şovlar açısından yeni nesil TV içeriği oluşturuyor olabilir.

Snap ayrıca, yeni kamera tarama seçeneklerinin kullanıcılar tarafından ilgi gördüğünü de belirtiyor:

“Her ay 170 milyondan fazla Snapchat kullanıcısı tarafından köpek ırklarını ve bitkileri tanımlamak, yemek tarifleri keşfetmek ve kıyafet alışverişi yapmak için halihazırda kullanılan moda ve yemek dahil olmak üzere Scan için birkaç yeni kategori sunduk.”

Ama bu son nokta, Snap’in gerçekten baktığı yer. Snapchat’in bir sonraki aşaması , uygulamada bulunan sponsorlu dijital öğeler ve bu öğeleri gerçek dünya satın alımlarına dönüştürmeye yardımcı olacak yeni AR boyutlandırma araçları ile AR ve dijital giysilere daha fazla eğildiğini görecektir .

Snap, uzayda çok daha iyi kaynaklara sahip rekabeti göz önüne alındığında, AR cephesinde şaşırtıcı derecede iyi ilerlemiştir. Aslında, birçok yönden, daha genç kullanıcılarla olan bağlantısı ve yükselen trendlerle uyumuyla, AR’nin benimsenmesini kolaylaştırmak için diğer daha büyük sağlayıcılardan daha iyi bir konumda olduğunu görerek, aslında sorumluluğu yönetiyor.

Yeni nesil Gözlükler devreye girdikçe bu daha büyük bir düşünce haline gelecek.

AR, Snap için bir sonraki seviyedir ve mevcut araçlarına ve gelişen Discover programlamasına olumlu ve gelişen tepkiler görürken, aynı coşkuyu kullanabilir ve AR için bir sonraki aşamaya çevirebilirse, bu bir dizi açabilir. uygulama için büyük fırsatlar.

Çabalarının altını çizen bu sonuçlarla doğru yolda gibi görünüyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir