Sosyal Medya

Snapchat, Artan AR Benimseme Trendleri ve Pazarlamacılar için Ne Anlama Gelecekleri Hakkında Yeni Rapor Yayınladı

AR araçlarına büyük yatırım yapan büyük teknoloji şirketlerinin ve yakın gelecekte tüketici pazarına AR giyilebilir cihazlar gibi yeni cihazların kurulmasıyla AR , önümüzdeki yıllarda çok daha büyük bir odak noktası haline gelecek.

Bu, pazarlama, iletişim, keşif vb. İle ilgili yepyeni olasılıklar açacaktır.

Ve Snapchat, Snap’in belirttiği gibi, bir sonraki vardiyada da önemli bir oyuncu olmayı hedefliyor :

“Şimdi Artırılmış Gerçeklik zamanı. Tüketiciler bu konuda heyecanlı ve markaların etkileşimi artırmak, tüketici deneyimlerini yükseltmek ve gelirleri artırmak için benzersiz bir şansı var. Bugün, çevrimiçi ortamda ve mağazalarda AR ile alışveriş yapan 100 milyondan fazla tüketici var.”

Snapchat , AR potansiyelini daha iyi anlamak için kısa süre önce Deloitte Digital ile birlikte çalışarak 15 ülkede 15.000’den fazla tüketiciyle röportaj yaparak en iyi tüketici AR trendlerini ve bunların oyun, alışveriş ve iletişimin geleceği için ne anlama gelebileceğini ölçmek için çalıştı. , medya ve eğlence ve daha fazlası.

Ve bazı önemli bilgiler var – Snapchat’in tam ‘Tüketici AR Küresel Raporu 2021’i buradan okuyabilirsiniz , ancak bu yazıda, bazı önemli noktalara göz atacağız.

Öncelikle Snapchat, mevcut benimseme eğilimlerine dayanan AR kullanımının önümüzdeki birkaç yıl içinde büyük ölçüde etkili olacağına dikkat çekiyor.

Gereğince Snapchat :

“AR’nin benimsenmesi, 2000’lerin ortalarında gördüğümüz mobil kullanım patlamasını takip ediyor: 2025’e kadar, küresel nüfusun yaklaşık% 75’i ve neredeyse tüm akıllı telefon kullanıcıları sık AR kullanıcıları olacak.”

Bu, AR geliştirmenin öneminin altını çiziyor. Hala bir çıkış yolu gibi görünse de ve şu anda video kliplerde yüzlerimize dijital maskeler ve köpek kulakları eklemek için kullandığımız teknoloji gibi görünmese de, sonunda nasıl etkileşim kurduğumuz üzerinde büyük bir etki haline gelecektir. çok çeşitli şekillerde, veriler gerçekten de bu yönde hareket ettiğini gösteriyor.

AR, nihayetinde, bağlantı anlamında neredeyse her şeyi nasıl yaptığımız konusunda önemli bir rol oynayacaktır. Ve bu, pazarlama için bir sonraki büyük değişim olacak.

Daha spesifik bir ifadeyle, Snapchat’in araştırması, şu anda 100 milyondan fazla insanın AR özellikli süreçlerin kullanımıyla alışveriş yaptığı, AR’nin halihazırda insanların alışveriş sürecini etkilediğini gösteriyor.

Sanal deneme seçenekleri ve evdeki dijital ürün yerleştirme (mobilya için 3B görselleştirmeler gibi) dahil olmak üzere bu araçların genişletilmiş potansiyeli, buna dayanacak ve AR’yi zaman içinde daha fazla işletme için daha da önemli hale getirecek.

Pandeminin bir sonucu olarak önemli bir artış gösteren e-ticaretin yükselişini de düşündüğünüzde, bu daha da önemli hale geliyor. Aslında, Snap’in araştırması, daha fazla tüketicinin artık AR’de bir güvence ve gösteri aracı olarak değer bulduğunu gösteriyor.

Dijital ürün promosyonları ve teşhir için artan artırılmış gerçeklik (AR) kullanımına yeni bir kırışıklık ekleyen bu durum, birçok marka için yine kullanımın genişletilmesine işaret ediyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir