Sosyal Medya

Profesyonel İpuçları: LinkedIn, Sales Navigator’ın Avantajlarını ve Satış Personelinin Varlıklarını Nasıl En Üst Düzeye Çıkarabileceğini Anahatlarıyla Anlatıyor

Son beş çeyrekte platformun ‘ rekor düzeyde katılım ‘ görmesiyle birlikte LinkedIn kullanımı yükseliyor ve pandemiden kademeli olarak toparlanma sürecinde ekonomik aktivite bir kez daha hızlanmaya başladıkça, bu kullanım oranları yalnızca artacak. profesyoneller yeni fırsatlar arar ve markalar talebi karşılamak için yeni yeteneklerle bağlantı kurmaya çalışır.

Ancak LinkedIn, uygulamada oldukça aktif olan birçok önemli karar verici ile satış için de güçlü bir platform olabilir. Özellikle bir B2B işletmesiyseniz, LinkedIn bu açıdan güçlü bir potansiyel sunar – ancak kullanıcılara doğru şekilde yaklaşmada ve ürün ve hizmetlerinizi uygulamada doğru kişilere sunmada zorluklar da doğurabilir.

LinkedIn, buna yardımcı olmak için Sales Navigator platformu gibi çözümler sunar , ancak maliyeti vardır ve işiniz için yatırıma değip değmediğini ve bu açıdan platformdan ne tür değer satış görevlilerinin toplayabileceğini bilmek zor olabilir.

Peki satış görevlileri LinkedIn’i nasıl kullanmalı ve yaklaşımınızı optimize etmek için Sales Navigator aboneliğine mi kaydolmalısınız?

Kısa süre önce bu soruları , platform stratejilerinizi bilgilendirmeye yardımcı olacak öngörülerini almak için LinkedIn Ürün Yönetimi Direktörü Mitali Pattnaik’e sorduk .

S: LinkedIn, platform genelinde katılım sayılarının arttığını görüyor, ancak satış görevlilerinin bu aktiviteden faydalanmasının ve hedef alıcılara ulaşmasının en iyi yolları nelerdir?

MP: Alıcılar, parmaklarının ucunda zengin bilgilerle, satın almayı düşünmeden önce ürünleri ve çözümleri araştırıyorlar ve çoğu zaman, ürün söz konusu satış görevlisinin portföyünün dışında olsa bile, satın alma kararlarında rehberlik için güvendikleri satış görevlilerine dönüyorlar. . 

Bu nedenle, kendinizi kişisel olmayan bir e-posta yazarken veya arka plan bilgisi olmayan birini aramaya hazırlanırken bulursanız, telefonu kapatın ve yaklaşımınızı yeniden gözden geçirin. Günümüzün alıcılarına ulaşmak için onların önceliklerini öne ve merkeze koymanız gerekir; onları ve zorluklarını tanımak; ve herhangi bir şey satmaya başlamadan önce, sorunlarını çözmelerine yardım etmeye başlayın.

LinkedIn’in bugün satış görevlileri için gerçekten muazzam değer kattığı yer burasıdır. En büyük B2B pazarı olarak, milyonlarca alıcı ve satıcının, yalnızca bir ürün veya hizmet satmak için değil, aynı zamanda gerçek iş sorunlarını çözmek için anlamlı şekillerde birbirleriyle etkileşime girmesine yardımcı oluyoruz.

Ve bunun işe yaradığını biliyoruz, çünkü satış uzmanları 774+ milyon üyemiz arasında en çok bağlı olan kişilerden bazılarıdır ve bu sanal satış ortamına nasıl uyum sağlamaya devam edecekleri konusunda rehberlik için sık sık bize başvururlar .  

S: Görünüşe göre satış profesyonelleri ihtiyaç duydukları her şeyi sadece ücretsiz bir LinkedIn hesabına sahip olarak – veya belki de Premium’a yatırım yaparak – elde edebilirler – neden Sales Navigator’a yatırım yapmayı düşünmeliler?

MP: LinkedIn, satıcıların önemli hesapları ve potansiyel müşterileri araştırması, kişiselleştirilmiş erişim oluşturması ve zaman içinde ilişkiler geliştirmesi ve sürdürmesi için harika bir yoldur. Ancak satış organizasyonları en iyi hesaplarını daha iyi anlamaya ve daha fazla değer sunmaya çalıştıkça Sales Navigator, bilinçli kararlar vermelerine yardımcı olmak için veriye dayalı içgörüler sağlar.

Üyelerin ve şirketlerin düzenli olarak paylaştığı ve güncellediği, dünyanın en büyük profesyonel grafiğindeki en güncel bilgilerle desteklenen Sales Navigator, müşterilere doğru zamanda doğru karar vericileri hedefleme olanağı sağlar. Ve daha bugün , bir hesabın satış yapan şirketin ürünlerine veya hizmetlerine olan toplam ilgisini belirleyen ve satış profesyonellerinin en yüksek niyete sahip hesaplara öncelik vermelerine ve erişimleri en olası olduğunda müşterilerle iletişim kurmalarına yardımcı olacak yeni bir Satış Navigatörü özelliği olan ‘ Hesap Alıcı Faizini ‘ kullanıma sunduk. iyi karşılanmak. 

İşin geleceği ortaya çıkmaya başladıkça, LinkedIn ve Sales Navigator satış organizasyonları için giderek daha önemli hale gelecek. İşverenlerin ve çalışanların nasıl ve neden çalıştıklarını yeniden düşündükleri, benzeri görülmemiş bir değişim anı olan ‘Büyük Değişiklik’in ortasındayız.

Bu değişim devam ettikçe, satış organizasyonlarının başarısı için doğru veriler hayati önem taşıyacak ve alıcılar her zamankinden daha fazla yeni kariyer fırsatlarına giderken, satıcıların hesaplarıyla yakın ilişkileri sürdürmek için platformumuza giderek daha fazla güveneceğine inanıyoruz. 

S: Alıcılarla etkileşim kurmak için LinkedIn ve/veya Sales Navigator’dan yararlanmak isteyen satış görevlileri için bazı önemli ipuçları nelerdir?

MP: 2020’de, alıcılarla etkileşim kurmanın en etkili yollarını belirlemek için satış görevlilerinin platformu nasıl kullandığına baktık ve analiz edilen tüm eylemler arasında, satış görevlisi başarısının birincil belirleyicisinin eksiksiz bir LinkedIn profiline sahip olduğunu gördük.

Veri tam LinkedIn profiline sahip toplantı veya 2X daha kendi satış hedeflerini aşan bir satış görevlisinin şansını artırabilir ve 87 olduğunca göre% InMail kabul oranlarını artırabileceğini gösterdi.

Ayrıca tüm satış profesyonellerini bir çözümü tartışmadan önce alıcıların zorluklarını dinlemek ve anlamak için zaman ayırmaya ve hizmet verdikleri sektörlerdeki kilit hesapları ve eğilimleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için LinkedIn’den yararlanmaya teşvik ediyorum.

Bu ön araştırma, LinkedIn’de arama yapmak ve ilk bağlantı kurmak için de gereklidir. Sales Navigator ile müşteriler, bir potansiyel müşteriye nasıl bağlanabileceklerini anlayabilmeleri ve bir tanıtımı kolaylaştırmak için meslektaşlarıyla işbirliği yapabilmeleri için kuruluşlarının tüm bağlantılarını görebilir. Ek olarak, CRM senkronizasyonu gibi temel işlevler, Sales Navigator’ı müşterilerimizin satış teknolojisi yığınının önemli bir parçası haline getirir. 

S: Kişisel markalaşma, satış görevlileri için bir diğer önemli unsurdur – satış görevlilerinin LinkedIn’de kişisel markalarını nasıl geliştirebilecekleri konusunda bazı önemli ipuçları nelerdir?

MP: Satış görevlilerinin markalarını oluşturmalarının bir yolu, endüstri trendleri hakkında kendi düşünce liderliği içeriklerini geliştirmek ve paylaşmaktır.

Bizim Satış Küresel Devlet  veriler gibi satış temsilcilerinin açıklayan alıcıların% 89 ile, güvenin önemini vurgulamaktadır “güvenilir danışmanlar.” Alıcıların sorunları çözmelerine ve çözümlerinden değer elde etmelerine yardımcı olmak için, satıcıların danışman olarak rollerine giderek daha fazla öncelik vermeleri ve sektörlerinin nabzını tutmaları gerekiyor.

Alıcıların ve satıcıların bağlantı kurduğu bir yer olan platformumuz, satış profesyonellerinin benzersiz bakış açılarını paylaşmaları ve anlamlı sohbetler başlatmaları için birçok yol sunar.  

S: LinkedIn aracılığıyla gördüğünüz bazı önemli satın alma eğilimleri nelerdir?

MP: Yüz yüze etkileşimler geri döndükçe hibrit satışa dönüşecek olan sanal satış burada kalacak.

Alıcıların %71’i gelecekte zamanın yarısında veya daha fazlasında uzaktan çalışmak istediklerini söylerken, alıcıların %55’i uzaktan çalışmanın satın alma sürecini kolaylaştırdığını söyledi . Satıcıların geleneksel olarak alıcılarla etkileşim kurma yollarından önemli bir değişiklik olarak, sanal satış, en önemli becerilerden biri olarak uyarlanabilirlik ile yeni bir dizi beceri gerektirir. 

Ek olarak, B2B satışlarında ilişkiler hiç bu kadar önemli olmamıştı ve özünde, platformumuz başkalarıyla bağlantı kurmak ve ağınızı büyütmekle ilgilidir. Sales Navigator, satıcıların alıcılarla geniş ölçekte ilişkiler geliştirebilmesi ve büyütebilmesi için satış kuruluşlarının en fazla fırsata sahip hesaplara odaklanmasını sağlayan insan destekli veriler ve içgörüler sağlamak için platformun kapsamlı ekosistemini temel alarak daha da derine iner.

Sen LinkedIn Satış Navigator için en son güncellemeleri kontrol edebilirsiniz burada .

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir