Sosyal Medya

Pinterest, Platformun Genişletilmiş Keşif Fırsatlarını Öne Çıkaran Yeni Reklam Kampanyası Başlattı

Pinterest, uygulamadaki genişletilmiş ürün keşfi fırsatlarını vurgulamayı amaçlayan yeni bir TV ve dijital reklam kampanyası başlattı , giderek daha akıllı olan ilgi eşleştirme ile kolaylaştırıldı ve kullanıcıların kendileriyle daha fazla alakalı Pin bulmasına yardımcı oldu.

Kampanya özellikle Pinterest’in kullanıcıların belirli ilgi alanlarına uygun fikirlerle bağlantı kurmasına nasıl yardımcı olabileceğine ve bu keşifleri birbirine bağlamak için kullandığı veri noktalarına odaklanıyor.

Pinterest CMO’su Andrea Mallard tarafından açıklandığı gibi :

” Hepimiz zamanın en değerli kaynağımız olduğunu biliyoruz ve yine de karşılığında bize hiçbir şey vermeyen şeylere bu kadar özgürce vazgeçiyoruz. Pinterest, o zamanın bir kısmını geri kazanmaya davettir. Onunla keşfetmek, denemek ve bir amaç koymak nasıl harcıyoruz. Gelecek neslin hayatlarının her yönünü nasıl tezahür ettirdiğini düşünürken, bu kampanya onları gerçekten keyif veren şeyler yapmaya cesaretlendiriyor. “

Kampanya, yaratıcı ajans Droga5 ile birlikte oluşturuldu ve İngiltere ve ABD’de TV, ses, podcast ve dijital platformlar aracılığıyla yürütülecek. 

Pinterest CMO’su Andrea Mallard tarafından açıklandığı gibi :

” Hepimiz zamanın en değerli kaynağımız olduğunu biliyoruz ve yine de karşılığında bize hiçbir şey vermeyen şeylere bu kadar özgürce vazgeçiyoruz. Pinterest, o zamanın bir kısmını geri kazanmaya davettir. Onunla keşfetmek, denemek ve bir amaç koymak nasıl harcıyoruz. Gelecek neslin hayatlarının her yönünü nasıl tezahür ettirdiğini düşünürken, bu kampanya onları gerçekten keyif veren şeyler yapmaya cesaretlendiriyor. “

Kampanya, yaratıcı ajans Droga5 ile birlikte oluşturuldu ve İngiltere ve ABD’de TV, ses, podcast ve dijital platformlar aracılığıyla yürütülecek. 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir