Sosyal Medya

Pinterest Artık TAG Marka Güvenliği Sertifikalı

Pinterest, çevrimiçi suç faaliyetlerine karşı mücadele ederek dijital reklamcılıkta güveni ve şeffaflığı artırmak için çalışan bir kuruluş olan Güvenilir Hesap Verebilirlik Grubu’ndan (TAG) marka güvenliği sertifikası aldı  . Bu, Pinterest için büyük bir başarı ve platformda reklam veren markalar veya yakın gelecekte pazarlama stratejilerinin bir parçası olarak düşünenler için olumlu bir işaret.

Mike Zaneis TAG CEO’su işaretleri :

“Pinterest, TAG Marka Güvenliği Sertifikalı statüsünü elde ederek, uygunsuz reklam yerleşimi ve diğer marka güvenliği tehditlerine karşı sektördeki en iyi uygulamaları benimseyerek ortaklarını ve kullanıcılarını koruma kararlılığını göstermiştir.”

APAC, Avrupa, Latin Amerika ve Kuzey Amerika’ya yayılan ” TAG Brand Safety Certified”  statüsünü kazanmak için Pinterest’in katı standartları karşılaması gerekiyordu:

  1. Tüm dijital reklam anlaşmaları, TAG’ın Marka Güvenliği İlkelerine uymak zorundadır.
  2. Platformdaki para kazanılabilir işlemlerin %100’ü , dijital reklam sözleşmelerinde tanımlandığı gibi “dahil etme ve hariç tutma listeleri” aracılığıyla incelenir .
  3. Reklamın yanlış yerleştirilmesi riskini en aza indirmek için politika ve prosedürlerin açık bir şekilde belgelenmesi. Bu, içeriği gözden geçirmek ve işaretlemek için kullanılan personel, araçlar ve teknolojiden,  içeriği marka güvenli olarak doğrulamak için dahil etme ve hariç tutma listelerini belirlemek için kullanılan süreç ve prosedürlere kadar her şeyi içerebilir .
  4. Markanın bir TAG uyum görevlisi vardır ve TAG yıllık eğitimlerine katılır.

2020’nin sonlarına doğru Pinterest, Global Alliance for Responsible Media’ya katıldı ve marka ve tüketici güvenliğini daha fazla savunuyor. Pinterest ayrıca , platformun Pinterest’i markalar için güvenli bir yer haline getirmeye yönelik uzun yıllara dayanan çabalarını özetleyen özel bir Marka Güvenliği Merkezi başlattı . İnsanların %91’inin Pinterest’i olumlu bir yer olarak gördüğünü söylemesine şaşmamalı . Pinterest deyişiyle, onlar “hissedemiyorum inanıyoruz ilham hissetmeden kasa ilk.”

Markalar için bu, işlerini pazarlamak için güvenilir bir alan ararken platforma güvenle yaklaşabilecekleri anlamına gelir. Bu sertifika olmasa bile Pinterest , her 3 kişiden 2’si güvendikleri yeni ürün ve hizmetleri bulmak için Pinterest’e gittiklerini söylediği için markalar için güçlü bir sosyal medya ağı olmaya devam ediyor .

Pinterest için sonraki adımların şeffaflık ve güvenlik çabalarında ne olacağını görmek ilginç olacak, ancak şimdilik bu sertifika Pinterest’e diğer platformların tacını veriyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir