Sosyal Medya

Pinterest Alışveriş Özelliklerini Daha Fazla Bölgeye Genişletiyor, Yeni Ürün Görüntüleme Seçenekleri Ekliyor

Pinterest, e-Ticaret araçlarını geliştirmeye ve uygulamayı önemli bir çevrimiçi alışveriş noktası olarak konumlandırmaya devam ederken, bugün daha fazla bölgede daha geniş kullanılabilirlik ve Pinner’ların ürünleri takip etmesi için yeni bir yol dahil olmak üzere alışveriş özelliklerini genişlettiğini duyurdu . uygulamaya ilgi.

Öncelikle, Pinterest  alışveriş özelliklerini Avustralya, Kanada, Fransa ve Almanya’ya genişleterek daha fazla Pinterest kullanıcısına doğrudan Pinlerden, panolardan ve arama sonuçlarından alışveriş yapma fırsatı veriyor.

Genişletme ayrıca, Pinterest’in “mavi onay işareti” Doğrulanmış Satıcı Programının daha geniş kullanılabilirliğinin yanı sıra profillerde yeni satıcı vitrinlerini ve bu bölgelerin her birinde yeni ürün etiketleme seçeneklerini içerecek .

Pinterest, fırsatlarını artırmaya ve e-ticarete yönelik artan ilgiden daha geniş bir şekilde yararlanmaya çalışırken reklam ve alışveriş seçeneklerinin kullanılabilirliğini genişletmek için çalışıyor. Pinterest ayrıca bu yılın başlarında Brezilya ve Meksika’da Pinterest reklamlarını başlattı ve birlikte, bu eklemeler ideal olarak platformun daha fazla kullanıcı eklemeye devam etmesine ve fiziksel mağazalar küresel aşı olarak normale dönmeye çalışırken bile daha fazla gelir getirmesine yardımcı olacak. çıkış devam ediyor.

Buna ek olarak, Pinterest, Pinner’ların ürün Pinlerini bir koleksiyona kaydetmesini sağlayacak yeni bir Alışveriş Listesi özelliği de ekliyor, “onların hazır olduklarında geri dönüp inceledikleri ürünleri satın almalarını kolaylaştırıyor. satın alın, tıpkı en sevdikleri yerel dükkanlarda olduğu gibi”.

Burada görebileceğiniz gibi Alışveriş Listeleri, kayıtlı tüm ürünlerinizi tek bir yerde tutarak kullanıcıların fiyatları karşılaştırmasına ve ürün pinlerini akıllarında tutmasına yardımcı olurken, Pinterest ayrıca kullanıcıları kaydettikleri ürünlerdeki fiyat düşüşleri konusunda uyararak insanların kullanılabilir olduklarında en iyi fırsatlar.

Alışveriş Listeleri, bu yıl Avustralya, Kanada, Fransa ve Almanya’ya genişlemeden önce bu haftadan itibaren ABD ve İngiltere’de kullanıma sunulacak.  

Pinterest ayrıca, işletmelerin mağaza sekmelerini “kategorilere göre düzenlenmiş stokta bulunan ürünler, öne çıkan ürün grupları ve dinamik olarak oluşturulmuş önerilerle” bir vitrine dönüştürmelerini kolaylaştırmak için satıcı profili ekranını da güncelliyor.

Bu, işletmelere ürünlerini daha mağaza içi bir teşhirde sunmaları için daha fazla yol sağlayacak ve bu da alışveriş yapanları daha fazla cezbetmeye ve ürün ilişkilendirmeleri oluşturmaya yardımcı olabilir.

Ve son olarak, Pinterest, yalnızca Pinterest üzerinden satılan ve ‘ The Goods ‘ adlı yeni bir sınırlı sayıda ürün vitrini başlattı .

 ‘Mallar’, Pinner’ların sınırlı sayıda ürünlere erişmesini sağlayacak, iki haftalık devam eden bir Alışveriş Spotu olacak. Pinterest, Olive & June ,  Charlotte Tilbury  ve Park ve Fifth dahil olmak üzere ilk grupla birlikte ‘The Goods’ta yer alacak bir dizi markayla ortaklık yapacak .  

Belirtildiği gibi, e-ticaretin geçen yılki yükselişiyle birlikte Pinterest, fazladan 111 milyon aktif kullanıcı ekleyerek ve alışveriş öğelerinde önemli bir ivme görerek önemli bir yararlanıcı oldu. Pinterest için şimdiki zorluk, fiziksel vitrinler geri döndüğünde bile bu büyümeyi sürdürmektir; bu, büyük olasılıkla araçlarını mümkün olduğunca çok bölgeye genişletmesi ve ideal olarak, kullanıcı davranışlarını ve alışkanlıklarını kalıcı olarak değiştirmesi gerektiği anlamına gelir. kullanım.

Bu yeni araçlar ve genişletmeler, bu yönde atılmış bir adımdır ve Pinterest’in bu devam eden zorlamanın bir parçası olarak daha fazla alışveriş seçeneği ve kolaylaştırılmış katalog yüklemeleri ve bağlantı süreçleri eklemeye devam etmesini bekleyebilirsiniz.  

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir