Sosyal Medya

LinkedIn, Yeni Dijital İş Büyüme İpuçları Dergisi Yayınladı

Devam eden aşı sunumunun kademeli olarak normal yaşama dönüş için yeni umut belirtilerine yol açmasıyla birlikte, birçok işletme şimdi bir sonraki aşamaya hazırlanıyor ve yeni fırsatlar ortaya çıktıkça faaliyetlerini hızlandırıyor. 

Bununla uyumlu olarak, LinkedIn, markalara COVID-19 sonrası stratejilerini gözden geçirme ve iyileştirme konusunda ilham vermeye yardımcı olmak için bir dizi içgörü, ipucu ve uzmanlarla röportajlar sağlayan yeni bir ‘Büyümeye Dönüş’ dijital dergisi yayınladı.

LinkedIn tarafından açıklandığı gibi : 

“İş için Hazır 2021  , büyümeyi desteklemek ve stratejinizi harekete geçirmek için dijital pazarlamayı kullanmakla ilgili her şeyi araştırıyor. En yüksek değere sahip kitlelerinizi belirleme ve onları en açık olduklarında onlarla etkileşime geçme konusunda ayrıntılı bilgiler var. Büyüyen büyümenin derinliklerine iniyoruz. pandemi sonrası bir dünyada güven ve düşünce liderliği içeriğinin önemi, B2B alıcı yolculuklarının değişen doğasını vurgulayın ve pazarlamanızın nasıl ilham verebileceğine, eğlendirebileceğine dair hikayeler ve stratejiler paylaşın ve iş için hazır zihniyeti geniş ölçekte devreye alın.”

Buradan indirebileceğiniz 50 sayfalık dergi, insanların platformu neden kullandığı hakkında daha fazla şey keşfetmeye çalışan yeni bir LinkedIn kullanıcı araştırmasının sonuçları da dahil olmak üzere bir dizi faydalı makale ve not içermektedir.

Ayrıca, LinkedIn reklamlarını ve promosyon araçlarını en iyi şekilde kullanma konusunda vaka çalışmaları da vardır.

Sanal etkinlikler, CMO’nun değişen rolü ve marka oluşturma gibi temel trendler hakkında uzman röportajları ve içgörüler. LinkedIn reklamlarının en iyi uygulamalarına ve özelliklerine ilişkin yararlı genel bakışlar da vardır.

Burada çok fazla içgörü var ve LinkedIn’i bir öncelik haline getirmek istiyorsanız veya yalnızca en son platform trendlerini ve özelliklerini daha iyi anlamak istiyorsanız, indirmeye değer – ücretsiz ve yalnızca röportajlar. deneyimli LinkedIn pazarlamacıları için bile zaman ayırmaya değer.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir