Sosyal Medya

LinkedIn, Pazarlama Alanında Cinsiyet ve Irk Çeşitliliğine İlişkin Görüşleri Paylaşıyor

LinkedIn, günümüzde pazarlama alanında değişen cinsiyet ve ırk çeşitliliğine dair yeni bilgiler paylaştı . 

Bu infografikte paylaşılan istatistikler sektördeki kadın ve erkekler arasındaki karşılaştırmalara odaklansa da LinkedIn, “Cinsiyet kimliğinin ikili olmadığını ve bazı LinkedIn üyelerinin geleneksel “erkek” ve “kadın” toplumsal cinsiyet yapılarının ötesinde tanımladıklarını biliyoruz. Burada gösterilen veriler bireylere ve seçtikleri zamirlere dayanmaktadır. LinkedIn, verilerini iyileştirebilmeleri için herkesi profillerine zamir eklemeye teşvik eder. “Üyeler kendi cinsiyetlerini bildirmeye başladıkça, daha kapsayıcı cinsiyet verilerini paylaşabileceğiz. “

Bu bilgi grafiğinde görülen birkaç önemli istatistik:

  • Kadınlar pazarlama dünyasının %60’ını oluşturuyor.
  • Eğlence ve İmalat sektöründeki pazarlama rolleri, kadınların en düşük temsiline sahiptir.
  • Pazarlamada yönetici rollerinde kadın temsili, yönetici rollerinde %59 ve müdür rolünde %53 veya daha yüksek oranlarda güçlüdür.
  • Siyah kadınlar, bir yönetici rolüne yükselen 100 erkekten ciddi şekilde yeterince temsil edilmemektedir, 80 beyaz kadın ve 72 genel kadına kıyasla sadece 58 siyah kadın ilerlemektedir.
  • Kadınların en yüksek temsili sosyal medya ile ilgili rollerde.

Bu, Değişen Pazarlama İşleri Manzarası adlı bir dizideki LinkedIn’in dördüncü güncellemesidir . 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir