Sosyal Medya

LinkedIn Güncellemeleri Bağlantı Fırsatlarını En Üst Düzeye Çıkarmaya Yardımcı Olacak ‘Tanıyor Olabileceğiniz Kişiler’ Önerileri

LinkedIn, ekonomik fırsatı en üst düzeye çıkarmaya ve sistemlerinden gelen önyargıları ortadan kaldırmaya yardımcı olmak için daha kapsamlı çabasının bir parçası olarak, kullanıcıların çeşitli faktörlerden olumsuz etkilenmemesini sağlamak için ‘Tanıyabileceğiniz Kişiler’ özelliği için öneri algoritmasını iyileştirdi – örneğin  nerede büyüdükleri, nerede okula gittikleri veya nerede çalıştıkları gibi – profesyonel ağlarını oluşturur.

Platformun ‘Tanıyor Olabileceğin Kişiler’ önerileri, kullanıcı bağlantılarını yönlendirmede önemli bir rol oynayabilir ve bu nedenle LinkedIn, belirli kullanıcı türlerinin bu öğeye hükmetmesini durdurmak için sistemlerini iyileştirmeye çalışmıştır.

LinkedIn tarafından açıklandığı gibi :

“PYMK, özellikleri araştırmak için öncelikle Ekonomik Grafik ve platform etkileşimleri gibi verileri kullanır ve ilgili önerilerde bulunmak için ML algoritmalarını kullanır. Bununla birlikte, herhangi bir AI sistemi gibi, bu sistemin doğruluğu için önemli bir zorluk, aşağıdakiler gibi dış sosyolojik faktörleri kontrol etmektir. bir üyenin platform dışında genel görünürlüğü veya teknolojilerin (profesyonel sosyal ağlar veya internet gibi ) kademeli olarak benimsenmesi eğilimi.Bu, AI destekli ürünlerin bazı insan gruplarına karşı diğerlerine karşı mevcut bir önyargıyı yansıtabileceği durumlara yol açabilir. ” 

Örneğin, bu sürece dayalı olarak, daha yüksek profilli kullanıcılar bu önerilerde daha sık görünecektir, çünkü LinkedIn’in sistemi, platform etkileşimlerini diğerlerinin bağlantı kurmak isteyebilecekleri için bir proxy olarak kullanır.

Hangisi daha az görünürlüğe sahip olanları dezavantajlı hale getirebilir:

“LinkedIn’de çok sayıda bağlantı talebi alan bir grup üye var, örneğin bir sektördeki bir nüfuz sahibi, yüksek profilli bir üst düzey yönetici veya büyük bir şirketten bir işe alım görevlisi. Yüksek düzeyde, orantısız bir sayıya sahip olmak bağlantı isteklerinin sayısı, ağ boşluğunu kapatma hedefimize ters düşüyor gibi görünebilir.Ancak, aynı zamanda, üyenin ağının, rastgele görünen veya yalnızca teğetsel olarak ilgili üyelerden gelen besleme güncellemeleri ve bildirimleri ile taşmasına neden olabilir. kendi kariyeri.”

Bununla ilgili bir diğer önemli sorun, bu kişilerin fırsatlar için kilit bağlayıcılar olabilmesidir ve bu nedenle, ağ oluşturma potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olmak için bu kullanıcılara daha geniş bir bağlantı önerileri yelpazesini vurgulamak önemlidir.

Bunu ele almak için, LinkedIn’in geliştirilmiş sistemi, artık çok fazla bağlantı isteği görmeyen kişileri vurgulamak için önerileri daha iyi dengelemeye çalışıyor ve işlev aracılığıyla daha geniş bir şekilde ortaya çıkmasına yardımcı oluyor.

Sonuç  olarak, çoğunluğun daha az üyeye gitmesinin aksine, daha geniş bir insan havuzu artık daha fazla bağlantı talebi alıyor – bu da kullanıcılara platformdaki ağlarını büyütmeleri için daha fazla fırsat sağlıyor. 

Uygulamada, bunun LinkedIn kullanımınız üzerinde büyük bir etkisi olmayacaktır. İlk sonuçlarına göre, güncelleme , genellikle onlarla aşırı yüklenen kişilere giden bağlantı isteklerinin sayısında bir artış gördü , aynı zamanda daha az popüler kullanıcılara giden taleplerin sayısında küçük bir artışa neden oldu.

Ancak daha geniş etki önemli olabilir. Varlığınızı artırmak ve doğru kullanıcıların önüne geçmek için yalnızca bir önemli bağlantı yeterlidir ve uygulama içindeki maruz kalma potansiyelini artırarak, bu, daha fazla insanın daha değerli, önemli iş bağlantıları bulmasına yardımcı olabilecek fırsatları genişletmeye yönelik bir başka adımdır.

Belirtildiği gibi, proje, LinkedIn’in fırsat eşitliğini daha iyi kolaylaştırmak ve insanlara geçmişlerinin bir sonucu olarak herhangi bir potansiyel dezavantaj olmadan profesyonel bağlantılar bulmaları için daha fazla yol sağlamak için daha geniş kapsamlı çabasının bir parçasıdır. Bu çaba, geçen yıl CEO rolünden ayrılan ve bunun yerine “küresel işgücünün her üyesi için ekonomik fırsat yaratmaya” odaklanan eski LinkedIn CEO’su Jeff Weiner tarafından yönetiliyor . 

Asil ve önemli bir hedef olan ve LinkedIn’in şu anda profesyonel bağlantıyı kolaylaştırmadaki rolü göz önüne alındığında, mevcut verileri daha iyi kesmek için verilerini ve eşleştirme araçlarını kullanarak bu alandaki önemli değişiklikleri etkilemek için en iyi konumda olabilir. giriş engelleri.

Bu daha geniş bir itme içinde küçük bir unsurdur, ancak her adım başka bir ilerlemedir.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir