Sosyal Medya Web

LinkedIn, 2021 Listesinde Platform Verilerine Göre Çalışılacak En İyi 50 Şirketi Yayınladı

LinkedIn bugün ,  şirket istikrarı, erişilebilir fırsatlar ve cinsiyet çeşitliliği gibi bir dizi faktöre dayalı olarak çalışılacak en iyi 50 şirketin 2021 listesini yayınladı .

Sosyal medya bağlamında aşırı ilginç olmayan – ancak burada ilgi çekici olan, LinkedIn’in her bir unsuru tam olarak nasıl değerlendirdiği, LinkedIn’in kariyer sonuçlarını iyileştirmek ve fırsatları vurgulamak için eşsiz profesyonel veri kümesini giderek daha fazla kullandığını vurgulayan bir başka yol .

LinkedIn tarafından açıklandığı gibi , En İyi 50 listesi, tümü LinkedIn verilerine dayanan yedi temel faktörü dikkate alır:

  • Standartlaştırılmış iş unvanlarına dayalı olarak, bir şirket içindeki ve yeni bir şirkete geçtiklerinde çalışan terfilerini takip etme becerisi
  • Beceri artışı , şirket genelinde çalışanların şirkette çalışırken standartlaştırılmış LinkedIn becerilerini kullanarak nasıl beceri kazandığına bakar.
  • Şirket istikrarı , geçen yıldaki yıpranmanın yanı sıra en az üç yıl boyunca şirkette kalan çalışanların yüzdesini izler
  • Dış fırsat , şirketteki çalışanlar arasında LinkedIn Recruiter sosyal yardımına bakar ve bu şirketlerden gelen işçilere olan talebi işaret eder.
  • Şirket yakınlığı  , LinkedIn’deki çalışanlar arasındaki bağlantı hacmine bakarak bir şirketin kültürünün ne kadar destekleyici olduğunu ölçmeye çalışır (şirket büyüklüğü için kontrol edilir)
  • Cinsiyet çeşitliliği, bir şirket ve iştirakleri içindeki cinsiyet eşitliğini ölçer
  • Eğitim geçmişi , hiçbir dereceden doktora derecesine kadar çalışanlar arasında eğitim kazanımlarının çeşitliliğini inceler. çok çeşitli profesyonelleri işe alma taahhüdünü yansıtan düzeyler

Esasen bir üst 50, LinkedIn’de iyi şirketlerin listesi dikkate bu çeşitli eylemlerde olduğu – Bu unsurların dayanarak, LinkedIn iyi 50 şirket listeleri kurmuştur.

Bu da yine LinkedIn verilerinin ilginç bir kullanımı olup, bu tür içgörülerin yararlı olabileceği birçok yolun altını çizer ve LinkedIn kullanıcılarını ilgili, uygulanabilir kariyer yollarına yönlendirmeye yardımcı olabilir.

Buna dayanarak, örneğin, öğrenciler yükselen fırsatları değerlendirebilir ve daha uygulanabilir, faydalı kariyer fırsatlarına giden yolları haritalayabilir. İşletmeler, yalnızca LinkedIn içgörüsüne dayalı olarak, çalışanları elde tutma ve geliştirme yaklaşımlarını iyileştirmeye potansiyel olarak yardımcı olan genel bakış açısı ile, aynı faktörlere bakabilir ve kendilerine sunulan verileri inceleyerek kendi süreçlerini değerlendirebilirler.

Bu nedenle, listenin kendisi, metodoloji ve bunun içindeki dersler kadar ilginç olmayabilir. Ancak yine de tam listeye dikkat etmeye değer, ancak LinkedIn de ülkenizdeki markaları vurgulamak için bölgesel varyasyonlar yayınladı .

ABD’de, LinkedIn tarafından belirlenen ilk 10 işletme şunlardır:

  1. Amazon
  2. Alphabet
  3. JP Morgan & Chase
  4. AT&T
  5. Bank of America
  6. IBM
  7. Deloitte
  8. Apple
  9. Walmart
  10. EY

Bazıları şüphesiz listeyi tartışacak, ancak yine, yukarıdaki tüm metodolojiyi değerlendirebilir ve her durumda bunun nasıl geçerli olacağını hesaplayabilirsiniz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir