Sosyal Medya

Instagram, Markalı İçerik Araçlarına Gönderilerdeki Çok Markalı Listeler Dahil Yeni Öğeler Ekliyor

Instagram, şeffaflığı daha da artırmak ve aynı zamanda markaların ve içerik oluşturucuların Markalı İçerik isteklerini ve onaylarını yönetmesini kolaylaştırmak için tasarlanan Markalı İçerik araçlarında bazı yeni güncellemeler duyurdu.

Öncelikle, Instagram artık içerik oluşturucuların tek bir Markalı İçerik parçasında iki adede kadar markayı etiketleyebilmesini sağlayarak bağlantılı promosyonların kapasitesini genişletecek.

Bu, IG kampanyalarınızda ek çapraz tanıtım potansiyeli sağlayacaktır – ve daha da önemlisi Instagram, herhangi bir entegre mesajı onaylamadan önce her markanın diğerini görebileceğini de not eder.

Instagram ayrıca artık içerik oluşturucuların marka onayından önce markalı içerik yayınlamasına izin verecek, ancak gönderide marka adı yanıt beklemeden. 

Bu, içerik oluşturuculara, zamanında katılım ve trendler açısından kritik olabilecek marka ortaklarından daha uzun geri dönüş süreleri beklemek zorunda kalmadan içerik yayınlama konusunda daha fazla özgürlük verebilir. Markalar daha sonra onaylamaları gerektiği kadar sürebilir ve adları yalnızca geçtikten sonra ‘Ücretli ortaklık’ etiketinde görünür.

İçerik oluşturucular, şimdiye kadar yalnızca oluşturma akışında kullanılabilen Ayarlarında artık marka ortaklarından onay talep edebilecek. Markalar artık medyayı görüntülerken veya ayarlarda talebi onaylayabilecek/reddetebilecek.

Ve son olarak Instagram, 7 Haziran’dan itibaren marka ortaklarına sunulacak Reels ve IG Live yanıt veri seti ile Markalı İçerik ortaklıklarındaki içerik analizlerine markalara daha fazla erişim sağlıyor. Instagram kısa süre önce Reels ve Live için yeni içgörü seçenekleri ekledi ve şimdi aynı veriler Markalı İçerik sürecine eklenecek ve ortak işletmelere ortak promosyonlarına yönelik gerçek yanıt verileri üzerinde daha fazla gözetim sağlayacak.

Markalı içerik, Instagram gibi yaratıcı platformlarda önemli fırsatlar sunar, çünkü erişiminizi ve yanıtınızı en üst düzeye çıkarmak için belirli bir düzeyde platform bilgisine sahip olmanız ve içeriğinizde neyin işe yarayıp neyin yaramadığını anlamanız gerekir. Bu nedenle, etkileyiciler ve platform uzmanları, markaların mesajlaşmalarını en üst düzeye çıkarmaları için büyük bir potansiyel sunar ve Instagram’ın Markalı İçerik araçları, bunu şeffaf ve işbirliğine dayalı bir şekilde uygulamanın en iyi yoludur.

Instagram, bu yeni Markalı İçerik eklemelerinin önümüzdeki haftalarda Live, IGTV, Reels ve Stories’de kullanıma sunulacağını söylüyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir