Sosyal Medya

Instagram, Reels Reklamları Testini Daha Fazla Bölgeye Genişletiyor

Geçen ay bazı bölgelerde bunları test ettikten sonra Instagram, seçeneğin potansiyelini hızla geliştirmek için Makara reklamlarını daha fazla ülkeye yaymak için harekete geçiyor .

Burada görebileceğiniz gibi, TikTok reklamlarına çok benzeyen Makara reklamları, feed’inizdeki diğer Makara klipleri arasında görünür ve ücretli bir promosyonun parçası olduklarını belirtmek için profil simgesinin altında bir ‘Sponsorlu’ etiketi içerir.

Instagram, Reels reklamlarını ilk olarak geçen ayın sonlarında Hindistan, Brezilya, Almanya ve Avustralya’da başlattı ve AdWeek tarafından bildirildiği üzere , şimdi bunları Kanada, Fransa, İngiltere ve ABD’deki markalara genişletiyor .

Hareket, içerik oluşturucuların Reels çabaları için ödeme almasını sağlayacak ve seçeneği destekleme ve geliştirmede Instagram için daha fazla değer sağlayacak daha sürdürülebilir bir Reels eko sistemi oluşturma yönündeki sürekli çabanın bir parçası.

Instagram, Reels kullanımıyla ilgili herhangi bir resmi rakam paylaşmadı, ancak Instagram şefi Adam Mosseri, seçeneğin “hem insanların ne kadar paylaştığı hem de ne kadar tükettiği açısından” büyüdüğünü belirtti . Instagram ayrıca , Reels’in geçen Haziran ayında TikTok’un yasaklandığı Hindistan’da belirli bir kullanım ivmesi gördüğünü söyledi (ve Reels sadece birkaç gün sonra piyasaya sürüldü )

Ancak bu, TikTok’un gerisinde hala adil bir yol ve kullanıcıların artık TikTok’ta Facebook veya Instagram’da olduğundan daha fazla zaman harcadıklarını öne süren yakın tarihli bir raporla , Facebook şüphesiz Makara kullanımını teşvik etmeye odaklanmaya devam edecek, çünkü görünüşe göre, kullanıcıların geçiş yapmasını ve TikTok’un son derece uyumlu video akışının hiç bitmeyen girdabına kapılmalarını engelledi.

Bu aynı zamanda Instagram’ın Reels yaratıcılarına Snapchat’ın Spotlight programına benzer şekilde benzersiz içerik yayınlamaları için ödeme yaptığını ve bu yeni bildirim kartının kısa süre önce testlerde görüldüğünü görebilir.

Bu, Reels’in daha fazla ivme kazanmasına yardımcı olabilir ve bu, daha fazla reklamvereni kaydolmaya ve reklamlarının Makara klipleri arasında gösterilmesini sağlamaya daha da teşvik edecektir.

Bu nedenle bu yeni genişleme, Instagram’ın esasen TikTok’u yakalaması ve Reels’i her açıdan daha büyük bir değerlendirme haline getirmesi açısından mantıklı.

Bu, onu markanız için alakalı bir seçenek haline getirecek mi? Kesin kullanım istatistiklerine sahip olana kadar söylemek zor, ancak reklam erişiminin artmasıyla birlikte, Instagram’ın yakın gelecekte bu cepheyle ilgili daha fazla bilgi paylaşmasını bekleyebilirsiniz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir