Sosyal Medya

Instagram, Gelişen e-Ticaret Araçlarını Sergilemek için ’10 Günlük Canlı Alışveriş’ Etkinliğini Başlattı

Instagram , uygulamada ürün lansmanlarını yayınlayan bir dizi ünlünün yer alacağı yeni bir ’10 Günlük Canlı Alışveriş ‘ etkinliğinin lansmanı ile yayın içi ticaretini ilerletmek istiyor. Instagram’ın izleyicileri.

Instagram tarafından açıklandığı gibi:

“ Instagram’ın 10+ Günlük Canlı Alışveriş ile moda, güzellik, müzik ve yaşam tarzı daha önce hiç olmadığı kadar bir araya geliyor. İnsanlar Selena Gomez, Kacey Musgraves, Lil Yachty ve daha fazla sürpriz konukla samimi etkinlikler için 1 Eylül’den itibaren ayarlayabilirler. Etkinlikler, yalnızca Instagram’da yeni çıkan ürünlere, tekliflere ve özel ürünlere erişmenizi sağlar. “

Instagram’ın belirttiği gibi, etkinlikte, büyük markalarla (çoğunlukla kendi etiketleri) birlikte yeni ürünleri sergileyen çeşitli ünlüler yer alacak ve ay boyunca planlı akışlar devam edecek.

Kullanıcılar, Instagram’ın alışveriş deneyiminde ticarete özel akışlar için ayrılmış bir alan olan Mağaza sekmesindeki yeni “Canlı” hedefini ziyaret ederek bu etkinliklere uyum sağlayabilecekler .

Özel ürünler ve gerçek zamanlı olarak ünlülerle etkileşim kurma fırsatının birleşimi, şüphesiz büyük kitleleri çekecek ve bu da Instagram’a tatil öncesi gelişen e-ticaret seçeneklerini sergilemesi için mükemmel bir fırsat sağlayacak.

Facebook’un pandemi kaynaklı e-ticaret kaymasına tutunmak için hızla takip ettiği Instagram Mağazaları’nın gelişiyle başlayarak, ticaret son iki yılda uygulama için kilit bir odak noktası oldu . Daha büyük resim, en sonunda, yaratıcıların ve/veya Facebook sistemlerinin her karede ilgili öğeleri etiketlemesiyle her Instagram görseli ve videosu “alışveriş yapılabilir” hale gelecek ve bu da daha fazla insanı görecek yeni alışılmış kullanım davranışlarına yol açacaktır. Instagram’da daha düzenli alışveriş yaparak uygulama için yeni para kazanma seçenekleri sunuyor.

Gerçekten, bu, tüm sosyal uygulamalar için ideal bir senaryo olacaktır; her platform, kullanım davranışlarını genişletmek ve markalara daha fazla varlık ve güven oluşturmak için daha fazla teşvik sağlamak için farklı şekillerde kendi e-ticaret potansiyelini keşfediyor. onların uygulamaları.

Hem Facebook hem de YouTube, video kliplerde nesne tanıma konusunda öncülük ediyor, YouTube zaten her bir klibe bağlı daha doğrudan ürün seçenekleri sağlayabilecek otomatikleştirilmiş nesne etiketleriyle denemeler yapıyor . Facebook da aynı şeyi araştırıyor ve canlı akışlı alışverişe olan ilginin artmasıyla birlikte, akışlar için yeni vitrin seçenekleri üzerinde çalışarak satın alma etkinliğini uygulama içinde daha da genişletiyor.

Gerçekten de, Facebook’un bu yılın başlarında yayınlanan kendi araştırmasına göre , tüketicilerin %89’u bu seçeneğe ilgi duyduğunu belirterek, tüketiciler canlı alışverişi denemeye giderek daha hevesli.

Popüler ünlülerin ilgisini çeken bir çift ve muhtemelen bir kazanan olacaksınız ve Facebook’un yeni alışveriş etkinlikleri için ne tür tepkiler aldığını ve daha sonra bunun canlı akışlı alışveriş yaklaşımlarını ileriye doğru nasıl yönlendirdiğini görmek ilginç olacak. .

Aynı zamanda TikTok’un canlı akışlı alışveriş seçenekleri de gelişiyor.

TikTok Canlı alışveriş

Bu, Instagram’ın yeni hamlesinde bir başka faktör ve bu yüksek profilli kullanıcıların erişimini kullanarak, daha fazla kullanıcıyı canlı alışveriş deneyimine çekmeyi umacak ve bu da yeni Canlı alışveriş sekmesinin daha fazla kullanımına yol açacaktır. alışveriş araçları, ünlülerin desteğine sahip olmayanlar da dahil olmak üzere markalar için devam eden bir potansiyel sağlıyor.

Özellikle bayram alışverişi dönemine girerken yine büyük bir hamle olabilir.

Instagram’ın yeni Canlı Alışveriş vitrini artık bu bağlantıda mevcut (yalnızca mobil cihazlarda).

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir