Sosyal Medya

Instagram, E-Ticaret Aktivitesini Artırmaya Yardımcı Olmak İçin Yeni ‘Damlalar’ Ürün Vitrini Ekledi

E-ticarete giderek daha fazla ilerledikçe ve uygulama içi doğrudan satın alma süreçlerini kolaylaştırırken, İnstagram bugün, ‘Drops’ adlı yeni bir ürün vitrini seçeneği başlattı; bu, ilgilendiğiniz markaların en son ürün lansmanlarını vurgulayacak veya ilginizi çekebilir, uygulamadaki mağaza sekmesinin en üstünde.

Burada görebileceğiniz gibi, yeni Drops ekranı ilgi alanlarınızla ilgili en son yeni sürümleri ve sınırlı teklifleri sergileyecek.

Bu seçenek esasen İnstagram’ın 2019’da ilk kez başlattığı ürün hatırlatıcıları seçeneğine dayanıyor.

İnstagram tarafından açıklandığı gibi:

“Kültür, toplum ve ticaretin merkezinde olmak isteyen markalar instagram’da ürün piyasaya sürmeyi tercih ediyor. Eylül 2019’da İnstagram, bir ürün satın alınabildiğinde bildirim almak için insanların kaydolabileceği ürün hatırlatıcıları sunarak markalar ve hayranları için bunu kolaylaştırdı.”

Burada görebileceğiniz gibi, ürün hatırlatıcıları, markaların önizlemelerine göre ilgilenen kullanıcılara uyarılar sağlamasına olanak tanır, bu da farkındalığı artırmaya ve lansmandaki ilgiyi en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olur.

Drops, tüm bu bildirimleri tek bir yerde toplayacak ve ilgi alanlarınıza uygun yeni, ilgili ürün lansmanları hakkında güncellemeler sağlayacaktır.

Bu, uygulamadaki ürün lansmanlarınız etrafında yutturmaca ve kıvılcım konuşmasına yardımcı olmanın yanı sıra doğrudan bağlantıyı kolaylaştırmanın ve ilgilenen tüketicilerle farkındalığı korumanın iyi bir yolu olabilir.

Ürününüzün bir Drops listesine hak kazanabilmesi için, uygulamada e-ticaret araçlarına kayıtlı olan markalar için Commerce Manager aracılığıyla kullanılabilen ‘ürün lansmanı’ özelliğini kullanmanız gerekir. Bu daha sonra, gelecek lansmanınızla ilgili farkındalığı en üst düzeye çıkarmak için yayınlarda, hikayelerde ve Makaralarda ürün lansmanı çıkartmaları ve hatırlatıcıları da kullanmanıza izin verecektir.

Ve şimdi, sürece başka bir promosyon öğesi ekleyerek people’s Drops sayfasında da yer almaya hak kazanacaksınız.

Bu, IG’DEKİ erişiminizi ve farkındalığınızı en üst düzeye çıkarmanın iyi bir yolu olabilir – daha önce de belirtildiği gibi, kullanıcı davranışlarını ve uygulama içi satın alma beklentilerini yavaş yavaş değiştirecek giderek daha fazla e-ticaret aracı geliştiriyor.

Bu süreçte düşünmeye değer olabilir.

Damlalar şu anda yalnızca ABD’deki kullanıcılar için ve yalnızca mobil cihazlarda kullanılabilir. Damla listenizi (cep telefonunuzda) buradan kontrol edebilirsiniz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir