Sosyal Medya

Facebook’un Yeni Podcast Dinleme Araçları Gelecek Hafta Başlatılacak

Facebook podcast/Sayfa entegrasyon planıyla bir sonraki aşamaya geçiyor.

The Verge tarafından bildirildiği üzere Facebook, podcast’lerinin RSS beslemesini Facebook Sayfalarına bağlayabileceklerini ve ardından tüm bölümler için otomatik olarak bağlantılı, oynanabilir Haber Kaynağı gönderileri oluşturacaklarını söyleyen bu yeni bildirimle seçilen Sayfa sahipleriyle iletişime geçiyor. ilerleyerek yayınlandı.

Bildirim, 22 Haziran’dan itibaren kullanıcıların yeni podcast entegrasyon araçları aracılığıyla ‘her bölümü doğrudan Facebook’ta dinleyebileceklerini’ açıklıyor. Bildirim ayrıca, henüz resmi olarak onaylanmayan, ancak muhtemelen yakında çıkacak olan Sayfalar’daki yeni bir podcast sekmesine de atıfta bulunuyor.

Facebook , Clubhouse’un yükselişine yanıt olarak, daha geniş sesli sosyal araçlar paketinin bir parçası olarak Nisan ayında bir podcast entegrasyon süreci planlarını ilk kez açıkladı .

Facebook’un o sırada belirttiği gibi:

“Önümüzdeki birkaç ay içinde, podcast’leri doğrudan Facebook uygulamasında dinleyebileceksiniz – hem Uygulamayı kullanırken hem de uygulama arka planda olduğunda. Beğendiğiniz podcast’leri bulmak hala zor olduğundan, ilgi alanlarınıza göre yeni podcast’leri ve bölümleri kolayca bulmanıza, yorum yapmanıza ve arkadaşlarınıza tavsiye etmenize yardımcı olacağız.”

Pages ile yeni entegrasyon, Facebook sayfalarının takipçilerinin zaten ilgilendikleri kişilerden ilgili podcast’leri keşfetmeleri için daha doğrudan bir yol sunarken, uygulamanın 2.85 milyar kullanıcısına podcast tanıtımı için başka bir yol da sağlayan bir sonraki aşamadır.

Facebook’un Facebook podcast Hizmet Şartları’nın bir parçası olarak, Facebook kullanıcılarının podcast sesinizin kısa kliplerini (bir dakikadan az) oluşturmasına ve paylaşmasına olanak tanıyan yeni bir ses klipleri seçeneğine de bir bağlantı olduğunu unutmayın.

Bu, podcast’lerin farkındalığını artırmaya yardımcı olmanın başka bir yolu olabilir; bu, özellikle yerleşik, etkileşimli bir Facebook topluluğuna sahip olanlar için dinleyici için büyük bir destek olabilir.

Facebook’un Facebook deneyimine podcast’lerin eklenmesi, şirketin hem covıd-19’dan etkilenen sanatçılara hem de içerik oluşturuculara yardımcı olmak için tasarlanan içerik oluşturuculardan para kazanma araçlarına daha geniş bir şekilde odaklanmasını sağlarken, Facebook’u bu son derece popüler sesler için daha çekici bir ortak platform haline getiriyor.

Podcast’ler ve yakında haber bültenleri gibi daha fazla para kazanılabilir araçları entegre ederek Facebook, içerik oluşturucular için ticari çıkarlarını oluşturabilecekleri daha önemli bir ortak haline gelebilir ve bu da onlara platforma orijinal içerik göndermeye devam etmeleri için daha fazla ivme kazandırabilir, ve ayrıca, örneğin TikTok’a sürüklenmek yerine, onları özellikle Facebook’un ağına hizalı tutun. 

Buradaki gerçek yarış hangisi. Artık her platform, en iyi içerik oluşturucuları etrafta ve aktif tutmak için para kazanma araçları oluşturmaya çalışıyor – çünkü her platformda izleyicilerine ne kadar fazla içerik sağlarlarsa, takipçileri o uygulamalara o kadar çok geri dönerek etkileşimi artıracak ve platformları güvence altına alacak. reklamlar aracılığıyla kendi ticari çıkarlarını en üst düzeye çıkarabilirler.

Ayrıca, şu anda Apple’ın iOS 14.5’teki ATT güncellemesi tarafından en iyi şekilde vurgulanan, artan kullanıcı gizliliğine yönelik kademeli geçişten etkilenen gelişmiş hedeflemeye de yardımcı olacaktır . Daha fazla platform, veri takibini kısıtlayan ve Facebook’un gelişmiş reklam hedefleme araçlarını etkileyecek daha fazla gizlilik aracı sağlamaya çalıştığından, ancak Facebook daha fazla içerik oluşturucunun izleyici oluşturmasına ve platformdaki katılımı en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olabilirse, bu ona hedeflenen bağlantı ile anında bağlantı sağlar. belirli konulara ve ilgi alanlarına dayalı odaklanmış niş gruplar.

Facebook’un zaten bunun için grupları var ve podcast’ler ve haber bültenleri etrafında doğrudan izleyici bağlantısı bunu daha da artıracak ve Sosyal Ağa hedefleme için başka bir yol sağlayacaktır.

Bir yandan TikTok’u savuşturmak, diğer yandan daha fazla gelir potansiyeli sağlamak. 

Facebook, gelecek podcast güncellemesiyle ilgili olarak şimdi seçili Sayfalarla iletişim kuruyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir