Sosyal Medya

Facebook Yakında İşletmelerin WhatsApp’ın İş Araçlarında Facebook Reklamları Oluşturmasını Sağlayacak

Facebook, WhatsApp’ı iş ve kişisel kullanım için daha kapsamlı bir araç haline getirmek için çalışırken , aynı zamanda mesaj yoluyla bağlantı seçeneklerinin farkındalığını artırmak için WhatsApp’ta markalar için daha fazla tanıtım aracı sağlamak istiyor.

Ama orada hiçbir WhatsApp reklamlar (aynı zamanda edilmiştir WhatsApp Durum ve reklamlar bir sevilmeyen seçeneği olduğu kanıtlanmış direkt mesajlaşma konuda, verilen reklamlar konserve ). Bunun yerine Facebook , WhatsApp’taki işletmeler için, WhatsApp iş araçlarında Facebook promosyonları oluşturmalarına ve daha sonra WhatsApp varlıklarına geri dönerek iki platformun birleşik popülaritesinden yararlanmalarına olanak tanıyan yeni bir seçenek sunmaya çalışıyor.

Açıkçası, markalar uzun zamandır WhatsApp’a geri bağlanan Facebook reklamları oluşturabiliyordu, bunu yapmak için sadece Facebook’un Reklam Yöneticisinden geçmeleri gerekiyordu. Yeni süreç, bu sırada görebileceğiniz gibi, WhatsApp’ın kendi içinde de aynı işlevselliği sağlayacak ve bu, platformun tanıtım araçları için önemli bir ilerleme.

CNN tarafından açıklandığı üzere , süreç, Facebook tanıtımı için ürün bilgisi sağlamak amacıyla WhatsApp Business kataloglarından yararlanacak.

“İşletme kullanıcıları artık kataloglarından bir öğe seçebilecek ve izleyicileri WhatsApp profillerine geri yönlendiren bir düğme ile bunu hızla bir Facebook veya Instagram reklamına dönüştürebilecek.

Bu, WhatsApp’taki işletmeler için etkili bir şekilde yeni çapraz tanıtım potansiyeli açacaktır – tabii ki değeri, hedef pazarınızdaki kaç kişinin her iki uygulamayı da kullandığı ile sınırlı olacaktır.

Bu, çoğu batı ülkesinde çok fazladır. Örneğin, WhatsApp’ın ABD’de yaklaşık 70 milyon kullanıcısı olduğu ve Facebook’un 200 milyondan fazla kullanıcısı olduğu bildirildi , bu nedenle ikisi arasındaki geçiş önemli olacaktır. Ancak Hindistan’da bu biraz farklı bir hikaye. 

WhatsApp, yaklaşık 459 milyon aktif kullanıcıyla Hindistan pazarında oldukça popülerken , Facebook’un 320 milyon Hintli kullanıcısı var. Bu, Hindistan’ı Facebook’un en büyük kullanıcı pazarı haline getirmek için hala yeterli , ancak bu aynı zamanda birçok Hintli WhatsApp kullanıcısına Facebook aracılığıyla erişilemediği anlamına geliyor.

Facebook ideal olarak, özellikle Hindistan pazarındaki yeni iş araçlarıyla WhatsApp’ın popülaritesinden yararlanmak istiyor, ancak bu yeni çapraz tanıtım süreci bu cephede nihai cevabı sağlamayabilir.

Ancak yine de, WhatsApp varlığınıza daha fazla insan çekmenize yardımcı olacak başka bir tanıtım aracıdır. Ve hedef kitleniz her iki uygulamada da yüksek bir etki görürse, WhatsApp iş sürecinizi hızlandırmanın iyi bir yolu olabilir ve uygulamanın e-ticaret araçları gelişmeye devam ettikçe , bu daha önemli bir değerlendirme haline gelebilir.

Facebook’a göre zaten bir milyondan fazla işletme Facebook’ta WhatsApp reklamlarına tıklayın, bu nedenle açıkça bir talep var ve dijital pazarlama karışımınıza eklemek için güçlü bir tanıtım fırsatı olabilir.

Facebook, yeni seçeneğin yakında piyasaya sürüleceğini söylüyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir