Sosyal Medya

Facebook, Ücretli Etkinlik Araçlarını Görüntüleme Başına Ödemeli Yerel Sporlara Ev Sahipliği Yapacak Şekilde Genişletiyor

Facebook bakıyor onun ödenen olaylar özelliği genişletmek içine de Facebook Daha fazla izleyiciyi getirirken kendi video teklifleri artırmak için yardımcı, II.lig ve bu daha küçük Yarışmalarının gelir elde etmek için daha fazla fırsat verecek yerel spor,.

CNBC tarafından bildirildiği üzere :

” Sosyal medya devi, kullanıcıların sanal katılım için para kazanmalarına ve bilet kârlarını korumalarına olanak tanıyan özelliği kullanarak lise spor takımlarını ve daha küçük ligleri öngörüyor – şimdilik. Facebook , ücretli çevrimiçi etkinliklere , canlı yayın özelliğine yatırım yapmayı planlıyor. kablo üzerinden görüntüleme başına ödeme gibi, izlemek için sanal bir “bilet” için ödeme yapmanızı sağlar. “

Facebook , sanatçıların özellikle COVID-19 kilitlenmelerinin ortasında gelir elde etmelerine yardımcı olmak için geçtiğimiz Ağustos ayında ücretli etkinlikler seçeneğini ilk kez başlattı .

Burada görebileceğiniz gibi, bu süreç aracılığıyla kullanıcılar, erişim için ödeme gerektiren etkinlikler oluşturabilirler; bu, CNBC’nin belirttiği gibi, Facebook şu anda içerik oluşturuculara% 100 aktarıyor. 

Bir sonraki aşamada, Facebook’un tümü dijital biletlerle erişilebilen, izleyicilerin her yerden gelmesini sağlayan ve potansiyel olarak yeni bir canlı spor katılımı ekosistemi oluşturduğu yerel spor karşılaşmaları listesi oluşturduğunu görebilir.

Bu tamamen orijinal değil. Twitter, niş kitle takipleri oluşturmak ve kendi canlı video envanterini en üst düzeye çıkarmak amacıyla çeşitli ikinci kademe spor yarışmalarının canlı yayınlarıyla aynı yaklaşımı denedi .

Bu karışık sonuçlar doğurdu – ancak Facebook’un durumundaki fark, bunların biletli etkinlikler olması, spor liglerine doğrudan gelir potansiyeli sunması ve adanmış hayranları arasında bu türden tanıtım ve güçlendirmeyi daha da teşvik etmesidir.

Ve bu, daha spesifik hedef kitle alt grupları arasında promosyon fırsatları sunarak reklamverenler için de faydalar sağlayabilir. 

Örneğin, lakros ekipmanı sattığınızı varsayalım – özellikle farklı bölgelerdeki lakros hayranlarına pazarlayabilmek önemli fayda sağlayacaktır. Bu, Facebook reklamları için oldukça kazançlı bir pazar olmayabilir, ancak bu küçük lig sporlarının bir listesini oluşturabilir ve çeşitli işletmeler için özel reklam fırsatları sunabilirse, bu büyük bir kazanan olabilir. sağ.

Ve bu, Facebook’un bilet fiyatlarında bir kesinti yapmayı düşünmesinden önce, ki bu da ufukta hiç şüphesiz.

Bu göz önüne alındığında, Facebook’un ücretli etkinlik araçlarını bu şekilde genişletmeye çalışması çok mantıklı ve ne tür bir spor kataloğu oluşturabileceğini ve bunun spor yanlısı ligleri kapsayıp kapsamadığını görmek ilginç olacak. video tekliflerini daha da ileriye taşıyor.

Yerel ve niş markalar için büyük bir kazanan olabilir. Herhangi bir ilerleme hakkında sizi bilgilendireceğiz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir