Sosyal Medya

Facebook, Tokyo Olimpiyatları için Oyun Merkezi ve AR Etkileri Dahil Yeni Özellikler Ekliyor

COVID nedeniyle ertelenen 2020 Olimpiyatları şu anda Tokyo’da devam ederken Facebook, kullanıcıların etkinlikle etkileşime geçmesine yardımcı olmak için özel bir Oyunlar merkezi, Hikayeler için AR efektleri ve sizi güncel tutmak için öne çıkan videoların da aralarında bulunduğu bir dizi araç belirledi.

Facebook’un ana eklentisi , öne çıkanlar, takım ve sporculara genel bakışlar, etkinliklerin açıklayıcıları ve daha fazlasını içeren yeni Oyunlar merkezidir .

Merkez ayrıca ek bağlam için Olimpik tarih hakkında notlar içerecek ve ayrıca arkadaşlarınızın Oyunlar hakkındaki gönderilerini vurgulayacaktır. Oyun güncellemeleri hakkında uyarılar almak için merkezi de takip edebilirsiniz.

Facebook Olimpiyatları merkezine buradan  veya uygulamadaki #Olimpiyatlar veya #Tokyo2020 hashtag’lerine tıklayarak göz atabilirsiniz.

Instagram üzerinde, artık hem üzerindeki etkileri sekmeleri erişilebilir iki yeni AR etkileri yoluyla Oyunlara katılabilir @olympics  ve Tokyo2020 @  hesaplar.

Facebook’un açıkladığı gibi :

” Bir AR efektinde, hayranlar resmi Olimpiyat maskotu Miraitowa’nın hareketlerini yansıtmaya çalışabilir ve performansları için AR madalyaları kazanabilir. Bir başka efekt de Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunlarının resmi beat müziğini içerir.”

AR etkileri söz konusu olduğunda, şaşırtıcı değiller, ancak altın humması hisseden ve katılmak için daha fazla yol arayanların ilgisini çekebilecek temalı içerikle etkileşim kurmanın başka bir yolu.

WhatsApp üzerinde içinde, Facebook yeni yayınladı Olimpiyatları chatbot , Oyun zamanlama, yerel yayınları hakkında bilgi ve son haberler ve madalyası sıralamalarında ilgili detayları verecektir.

Chatbot ayrıca resmi çıkartmaların yanı sıra hayran katılımını artırmak için çeşitli Olimpiyat etkinlikleriyle ilgili sınavları da içerecek.

Son olarak, Facebook ayrıca etkinlik boyunca Oyunlardan öne çıkan videoları doğrudan ve dolaylı olarak barındıracak.

“Belirli ülkelerde taraftarlar, resmi Olimpiyat yayıncılarının Facebook Sayfaları ve Instagram hesapları aracılığıyla Oyunlar boyunca Tokyo 2020’den önemli noktalara, sporcu profillerine ve röportajlara erişebilecekler. Buna ABD’de NBC Universal, Avrupa’nın bazı bölgeleri için Eurosport, ve Orta Doğu ve Kuzey Afrika’da beIN. Hindistan, Rusya, Sahra Altı Afrika ve İspanyolca konuşulan Latin Amerika dahil olmak üzere belirli bölgelerde, taraftarlar  resmi Olimpiyatlar Facebook Sayfasında Tokyo’dan günün önemli anlarını görebilirler .” 

COVID gecikmesi ve ev sahibi ülke Japonya’da devam eden pandemi durumu göz önüne alındığında, Oyunların bu yıl ne kadar büyük bir anlaşma olacağını tahmin etmek zor . Şu anda bile, olaylar devam ederken, her an iptal edilebileceğini veya Olimpiyat köyünde bir salgın meydana gelebileceğini ve bu da etkinlikle ilgili heyecanı biraz azaltıyor gibi görünüyor. 

Ayrıca ilk kez taraftar olmayacağı gerçeği de var – bu, eğer biri dünya rekoru kırarsa, koçların alkışları ile karşılanacakları ve bunun dışında, tüm bunlar boyunca soğuk bir sessizlik olduğu anlamına geliyor. dev stadyumlar.

Bu çok garip bir olaya yol açabilecek gibi görünüyor, ancak belki de insanlar devam eden kilitlenmelerden ve endişelerden kaçmak istiyor. Belki o zaman, Olimpiyatlar tam zamanında geliyor.

Belirsizlik göz önüne alındığında, kimse gerçekten ne bekleyeceğini bilmiyor – ancak Oyunlar hakkında daha fazla bilgi ve etkileşim kurmanın yollarını arıyorsanız, Facebook’un artık göz önünde bulundurmanız gereken seçenekleri var.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir