Sosyal Medya

Facebook, Tayvan’daki Kulüp Evi Benzeri Ses Odalarının İlk Testini Başlattı

Clubhouse indirmeleri yavaşlarken ve Twitter’ın ses ‘Spaces’ aracına erişimi genişletmesiyle , Facebook’un yeni sesli sosyal seçenekleri trendi daha da sarsacak gibi görünüyor ve şirket şimdi kısa süre önce duyurduğu ses araçlarının kullanıcılarla ilk halka açık testini başlatıyor. Tayvan’da .

Bloomberg tarafından bildirildiği üzere :

“Facebook, şirketin ses hizmetlerinin genişletilmesinin bir parçası olarak, Tayvan’da tanınmış kişiler ve yaratıcılarla Live Audio Rooms ürününün ilk testine başlıyor.”

Facebook, geçtiğimiz ay, yalnızca ses Odaları, podcast dinleme ve keşif araçlarını ve kullanıcıların bir dizi efekt ve araç kullanarak kısa biçimli ses klipleri oluşturmasına olanak tanıyan yeni bir ‘Soundbites’ işlevselliğini içerecek olan gelecek sosyal sosyal araçlarını duyurdu. .

Ancak şimdi ilk halka açık teste tabi tutulan ses odaları, Clubhouse’dan ilham alan trendin en doğrudan saldırısı.

Burada görebileceğiniz gibi, Facebook’un ses odaları, Clubhouse’un kendi odalar kullanıcı arayüzüne çok benzeyecek ve Facebook, ses yaratıcılarının çabalarını hareket halindeyken paraya çevirebilmelerini sağlamak için yaratıcı ödemesi ‘Yıldızlar’ sürecini de yeni işleve ekliyor.

Facebook’un halihazırda video Odalarını desteklediği göz önüne alındığında, sese geri dönmenin teknik olarak büyük bir sıçrama olmaması gerekir, ancak öyle olsa bile, Facebook yaygınlaştırma konusunda ölçülü bir yaklaşım sergiliyor.

As Bloomberg notları :

“[Tayvan’daki] ilk sunum için, Facebook testi bir avuç kamuya mal olmuş figürle sınırlandırırken, Canlı Ses Odalarını Facebook Gruplarına da getirmeyi planlıyor.”

Gruplar içinde sesli sosyal araçlar sağlamak nihayetinde Facebook’un ses odalarıyla başarısının anahtarı olabilir – çünkü herkese ses odalarına erişim vermek harika olsa da, sorun keşfe dönüşür ve her kullanıcının bireysel ilgi alanlarıyla alakalı doğru ses odalarını bulma .

Clubhouse halihazırda bu unsurla ilgili sorunlar yaşıyor, kullanıcıların aynı anda çok fazla bildirimden ve çok fazla odadan şikayet etmeleri, kişisel katılım açısından genel kaliteyi düşürüyor. Twitter’ın Alanları aynı – Twitter henüz Alanlar keşfetme sürecini tamamlamamış olsa da, bir vaktiniz varsa ve uyum sağlamak istiyorsanız, devam eden odaları aramak mümkündür.

Bununla birlikte, sorun, canlı akışla ilgili soruna benzer – artık çok sayıda insan yayın yapabildiğinden, mevcut seçeneklerin çokluğu içeriği gözden geçirmeyi ve ilgili herhangi bir şeyi bulmayı gittikçe zorlaştırıyor.

Ancak Facebook, grupları odak haline getirerek bu unsuru ortadan kaldırır – çünkü gördüğünüz ve uygulama içinde size vurgulanan ses odaları, sizin belirlediğiniz ilgi alanlarınıza göre belirlenir. Feed’inizde görüntülenen devam eden akışlar, katılmayı seçtiğiniz gruplardan kaynaklanır, böylece herhangi bir algoritma müdahalesi olmadan keşif sorununu otomatik olarak giderir.

Ve ayrıca göz önüne aldığımızda – Bu Zuck and Co. dan böyle akıllı bir harekettir yüzden mi aşkın milyar 1.8 kişi Facebook gruplarında her ay aktiftir , gerçekten Facebook’un daha geniş ses sosyal rulo aşımı içinde katil eleman için olabilecek .

Bu, kullanım genişledikçe ses odalarıyla ilgili bir sonraki büyük sorunu çözmenin basit ama etkili bir yoludur. Ayrıca neden reddit ses ‘olduğu – bu görmeye can sıkıcı olabilir ederken Facebook diğer uygulamalar ise keşif, artırabilir sürece, büyük olasılıkla, neyi ne olacak, bir kez daha başka bir uygulamanın fikir ve egemen çalmak Reddit Talk’un ‘ seçeneği irade ayrıca uzun vadede işitsel sosyal yarışta başka bir kazanan olduğunu da kanıtlıyor.

Bu da sonunda Clubhouse’u dışarıda bırakabilir.

Henüz herhangi bir fikri yazmak için henüz çok erken ve bence hem Twitter hem de Instagram, yalnızca sesli canlı yayınlarıyla uygulama içi daha geniş kitlelere yayın yapmak isteyenler arasında başarıyı görecek.

Ancak tekrar kullanım ve katılımı en üst düzeye çıkarma açısından, keşif aşamasına gelecektir ve Facebook, diğer kullanıcı verileriyle birlikte gruplarla birlikte, bu konuda zaten lider konumdadır.

Uzun vadede bahis yapıyor olsaydınız, Facebook’u bu açıdan sesli sosyal lider olması için tavsiye ederdim.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir