Sosyal Medya

Facebook, Reklamcılık Yaklaşımlarında Gelişen Değişimleri İnceleyen Yeni Röportaj Dizisini Başlattı

Facebook, reklamverenlere sektördeki önemli değişimlere nasıl yanıt verecekleri konusunda daha fazla rehberlik sağlamaya yardımcı olmak ve etkili Facebook reklam kampanyaları oluşturmada şu anda neyin işe yaradığını özetlemek için yeni bir dizi uzman röportajı başlattı.

Facebook’un açıkladığı gibi :

” Birkaç bölümde, veri ve yaratıcılığın evliliğinin, sınıfının en iyisi reklamcılığı teşvik etmeye ve markalar için daha iyi yatırım getirisi sağlamaya nasıl yardımcı olduğunu keşfedeceğiz.”

Facebook, tüm dijital platformlarda olduğu gibi, büyük bir reklam kayması ortasında olduğu için inisiyatif nedeniyle hem yol olan veri gizliliği, artan odaklanma, önemli bir zamanda gelir Elma ve Google için daha fazla kapasite sağlamak için yeni yollar keşfetmek Uygulamaların eylemlerini izlemesini durdurmak için kullanıcılar.

Bu, reklamverenlerin kampanyalarının haritasını çıkarmaya devam etmeleri için daha az içgörü anlamına geliyor ve sonuç olarak, pazarlamacılar yanıt içgörüleri toplamak için yeni yöntemler geliştirmeye ve reklam kampanyalarını genişletilmiş girdilere ve düşüncelere dayalı olarak oluşturmaya zorlanıyor.

Serinin ilk röportajında, Facebook’un ANZ Pazarlama Bilimi Başkanı Andy Ford , bu değişikliklerle nasıl başa çıktıklarına dair içgörülerini almak için BMF’den Jen Rhodes  ve CHE Proximity’den James Greaney ile konuştu .

Hem Rhodes hem de Greaney , veri ve yaratıcılığı birleştirmek için genişletilmiş baskıyı ve markaların bu cephede süreçlerini nasıl geliştirdiğini araştırıyor.

Ford, Facebook tarafından Analytic Partners ve The Lab ile birlikte yürütülen ve  video reklamcılığı için potansiyel yatırım getirisinin %70’inin reklam öğesinin kendisinden geldiğini gösteren yakın tarihli bir araştırmayla , son değişikliklere rağmen harika reklam öğelerinin ana itici güç olmaya devam ettiğini özellikle belirtiyor.  .

Facebook video reklam yanıt verileri
Çevrimiçi video etkinliğini ne belirler?

Tabii ki bu, veri içgörüleri tarafından yönlendiriliyor ve grup ayrıca yaratıcı yaklaşımlarını bilgilendirmek için yanıt verilerini kullanmanın farklı yollarını tartışıyor ve yaratıcı öğelerinin izleyici katılımıyla uyumlu olmasını sağlıyor.

Bu aynı zamanda, gelişen veri toplama tekniklerinin ve özellikle birçok markanın daha az aşina olduğu birinci taraf verilerini toplamaya ve kullanmaya yönelik bir hareketin bir sonucu olarak geliyor . Bu, daha sonra katılım için yeni fırsatlara yol açarken, bu içgörüye sahip olma ve aynı şekilde üçüncü taraf platformlarına güvenme kapasitesi de yaklaşımda daha fazla kontrol ve doğrudan izleyici bağlantısı sağlar.

Grup ayrıca, reklam hedeflemesini bilgilendirmek için Facebook’un gelişen makine öğrenimi ve yapay zeka kullanımını ve bunun stratejik yaklaşımları nasıl değiştirdiğini tartışıyor. 

Greaney’in belirttiği gibi:

“Emniyetimizde olan araçları ve teknolojileri kullanarak, reklam endüstrisi gerçekten değerli olan harika eğlence ve deneyimler yaratabilir. Ve etkinliğini ölçebilme yeteneğine sahip olduğumuz için, eğilmemiz ve onu doğru bir şekilde anladığımızdan emin olmamız gerekiyor.”

Bu önemli bir odak noktasıdır – verilerin toplanma biçimindeki değişikliklere rağmen, yine de alternatif yanıt izleme ve iyileştirmeye dayalı olarak değerlendirilebilen, hedef kitle talebiyle uyumlu ilgi çekici, değerli reklam deneyimleri sağlamak.

Facebook’un önümüzdeki haftalarda diğer sektör liderlerinden daha fazla içgörü yayınlamak istediği için burada bazı değerli notlar var.

Oturumun tam özetini Facebook’tan buradan okuyabilirsiniz .

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir