Sosyal Medya

Facebook, Oyun Alanına Daha Geniş Girişinin Bir Parçası Olarak Yeni Oyun Hayran Gruplarını Başlattı

Facebook CEO’su Mark Zuckerberg, Facebook hızla büyüyen alanda varlığını en üst düzeye çıkarmak için oyun oynamaya devam ederken, oyun yaratıcıları için özel olarak tasarlanmış yeni bir grup türünü duyurdu.

Facebook’un yeni oyun Hayran Grupları , bugün seçili oyun içerik oluşturucuları ile başlatılıyor ve oyun toplulukları içinde daha iyi bağlantıyı kolaylaştırmak için tasarlandı.

Bu ekran görüntüsünde görebileceğiniz gibi, Facebook’un yeni Hayran Grupları , topluluk içindeki ilgili tartışmalara yönlendirmeyi kolaylaştırmak için konular için #etiketler gibi yeni öğeler içeriyor . 

Bu, oyuncuların kendi özel ilgi alanlarına en uygun içerikle bağlantı kurmasına yardımcı olurken, Facebook da yeni bir ‘Oyuncu Arıyor’ gönderi türü aracılığıyla oyuncuların bu gruplar içindeki gerçek oyunlar için bağlantı kurmasına yardımcı olmak istiyor .

, zaten oyun gruplarında olduğunuz insanlarla daha güçlü bağlar kurarak topluluk katılımını ve büyümesini daha iyi kolaylaştıracaktır.

Facebook ayrıca bazı oyun akışlarının sonunda izleyicilere alakalı oyun grupları önermeye başlayacak ve aynı zamanda kullanıcıları bir içerik oluşturucunun Sayfasıyla etkileşime girdikten sonra Hayran Gruplarına katılmaya yönlendirecek. Bu, bu toplulukları büyütmek ve ilgili kullanıcılar arasındaki bağlantıyı geliştirmek için iyi bir yol olabilir. 

Belirtildiği gibi, Facebook CEO’su Mark Zuckerberg duyuruyu Facebook’un sesli sohbette her biri platformda topluluklar oluşturma konusundaki deneyimlerini paylaşan bir dizi Facebook Gaming yayıncısını da içeren yeni sesli odalar özelliğinin testi sırasında yaptı .

Facebook Gaming, StreamLabs’ın Facebook Gaming’in 2020’de bir milyar saati aştığını bildirerek , platform için bir rekor olan , özellikle geçen yıl boyunca ilgide istikrarlı bir artış gördü . YouTube ve Twitch’teki liderleri yakalamanın hala bir yolu var, ancak Facebook bu alanda biraz yer kazanıyor, bu da onu oyun içeriğinin bir sonraki aşamasından yararlanmak için iyi bir konuma bırakabilir, bu da sürükleyici oyun olacak VR aleminde deneyimler.

Gerçekten de Facebook, Oculus kulaklıklarıyla şu anda lider VR birimiyle VR içeriğinde zaten lider durumda ve VR cihazlarının satışları artmaya devam ettikçe, Facebook’un devasa ağ grafiğine bağlı bunun gibi topluluklar oluşturmak , VR içeriğini genişletmenin anahtarı olabilir uzayda ufuklar ve platforma hizalanmış yerleşik topluluklar oluşturmak.

İşte bu yüzden bugünün duyurusu sadece başlangıç. Daha geniş Facebook ekosferine oyun grupları eklemek çok fazla bir şey gibi görünmeyebilir, ancak sonuçta fikir, bu grupların Facebook’un VR araçlarının daha geniş bağlantısını ve büyümesini kolaylaştıracak, iki platformu birbirine bağlayacak, ölçeği ve teknolojiyi en üst düzeye çıkarmak için birleştirecek. oyun ayak izi.

Buna ek olarak Zuckerberg, bir içerik oluşturucunun canlı yayını sırasında kazanılan tüm rozetlerin artık Hayran Grubuna da taşınacağını ve topluluk üyelerinin canlı yayınlar sırasında katılımları için ek tanıma sağlayacağını belirtti.

Burada her biri uzun vadede büyük önem taşıyabilecek bir dizi küçük ama alakalı ekleme var. Ve eğer oyunun büyümesine dikkat etmiyorsanız, daha geniş çevrimiçi alanın neredeyse her parçası üzerindeki etkisi göz önüne alındığında, ortaya çıkan kültürün büyük bir öğesini gerçekten kaçırıyorsunuz.

Facebook’un ses odalarının canlı testi bu duyuruda tüm dikkati çekti, ancak oyun araçları Facebook’un büyüme planlarıyla eşit derecede alakalı. 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir