Sosyal Medya

Facebook, Otomatik Reklam Özelleştirme için Yeni ‘Kişi Başına Metni Optimize Et’ Seçeneği Ekliyor

İşte Facebook reklamlarınız için yeni bir değerlendirme.

Facebook şimdi, reklam kurulum sürecinde ‘ Kişi Başına Metni Optimize Et ‘ adlı yeni bir seçenek sunuyor; bu seçenek etkinleştirildiğinde, her kullanıcıya, neye bağlı olarak birincil başlığı, başlığı veya açıklama metnini vurgulamayı seçecek. Facebook’un sistemi, izleyicinin en iyi yanıt vereceğini belirler.

Facebook optimize metni

Leon Grigg tarafından yayınlanan (ve Matt Navarra tarafından paylaşılan ) bu ekran görüntüsünde görebileceğiniz gibi , reklam kurulum sürecinde bazı kullanıcılar artık yeni bir ‘kişi başına metni optimize et’ geçişini görüyor. 

Açıklamaya göre:

“Performansı artırma olasılığı yüksek olduğunda, başlığınızı birincil metin olarak göstermek gibi metnin alanlar arasında geçiş yapmasına izin verin”

Bu nedenle, reklam başlığınız ‘Kış İndirimi’ ve açıklamanız ‘Tüm dış mekan ekipmanlarında indirim alın’ ise, Facebook’un sistemi bunları seçilen kullanıcılar için değiştirmeyi seçebilir, böylece ana metin ‘İndirim alın… ‘ istemi yerine, her kullanıcının neye göre yanıt verme olasılığının daha yüksek olduğunu belirler. 

Tam olarak Facebook, yanıtın muhtemelen birkaç algoritmik faktöre bağlı olduğunu nasıl belirler, ancak fikir şu ki, insanların geçmişte yanıt verdiğini bilen Facebook’un sistemi, her bir kişinin ne görmek isteyeceği konusunda daha iyi bir fikre sahip olacak. ve reklamlarınızı oluştururken ekstra bir şey yapmanıza gerek kalmadan buna göre optimize eder.

Hangi etkili bir yaklaşım olabilir. Facebook’un 2019’da tekrar eklediği reklam metni  için çoklu metin varyasyonlarına benzer , bu da reklamverenlere tek bir kampanyada reklam metinlerinin çeşitli varyasyonlarını ekleme kapasitesi sağlar ve Facebook sistemleri, ardından hangi sürümün görüntüleneceğini seçebilir. kullanım davranışlarına göre farklı kullanıcılar.

Facebook metin varyasyonları

Bu yeni sürüm çok benzer, ancak Facebook’un sistemleri artık olası yanıtı daha basit öğelere dayalı olarak belirleyebildiğinden, reklamverenin tamamen farklı kopya varyantları oluşturma yükünü azaltıyor.

Ve bu sonuçlarınızı iyileştirebilir. En azından denemeye değer ve daha önce düşünmediğiniz yeni davranışsal eğilimleri ve yaklaşımları ortaya çıkarabilir.

Henüz tüm kullanıcılar için mevcut değil, ancak Facebook bu hafta daha yaygın bir şekilde kullanılabilir hale getirmiş gibi görünüyor. 

Facebook’tan kullanıma sunma hakkında daha fazla bilgi istedik ve haber aldığımızda/duyduğumuzda bu gönderiyi güncelleyeceğiz.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir