Sosyal Medya

Facebook, Kullanıcıların Okumadıkları Makaleleri Paylaşmalarını Durdurmak İçin Yeni Uyarı İstemlerini Test Ediyor

Facebook, kullanıcılar Facebook’ta bir makale paylaşmaya gittiklerinde, bağlantıyı daha önce kendileri açmamışlarsa , yeni uyarı istemleri ekleyerek Twitter’ın liderliğini takip ediyor .

Facebook tarafından açıklandığı gibi :

” Bugünden itibaren, haber makalelerinin daha bilinçli paylaşımını teşvik etmenin bir yolunu test ediyoruz. Açmadığınız bir haber makalesi bağlantısını paylaşmaya giderseniz, sizi daha önce açıp okumaya teşvik eden bir uyarı göstereceğiz. başkalarıyla paylaşmak. “

Gördüğünüz gibi, istemler, bu yaklaşımla ilgili olası sorunlar hakkında kısa bir açıklayıcı ile, açmadıkları bir bağlantıyı paylaşmak üzere oldukları konusunda insanları uyaracaktır.

Bu, ideal olarak, Facebook kullanıcıları arasındaki yanlış bilgileri ve endişeyi azaltmaya yardımcı olabilecek, tüm bağlamı anlamadan daha fazla insanın bağlantıları paylaşmayı yeniden düşünmesini sağlayacaktır.

Belirtildiği gibi, Heyecan açılmamış bağlantılar paylaşımı uyarılar eklendi o kullanıcılara ipucu var diyor geçen Haziran, açılış daha sık Makaleleri% 40 ve kötü bilinçli yükseltilmesi oranını yavaşlattığını.

Twitter’ın sonuçları, paylaşım sürecindeki küçük sürtüşme önlemlerinin etkililiğini gösteriyor; bu da, kullanıcıları eylemlerini düşünmeye davet ederek daha bilgili, ölçülü tartışma ve tartışmalara yol açabilir.

Facebook da aynı şeyi umuyor ve giderek artan sayıda insan artık haber içeriklerinin en azından bir kısmını Sosyal Ağ’dan alıyor, bilgili katılımı en üst düzeye çıkarmak ve sonraki tartışmalar, platform için önemli bir düşüncedir çünkü güncel tartışma ve paylaşımda daha olumlu rol.

Facebook ayrıca, kullanıcıların 90 günden daha eski bir makaleyi paylaşmaya gittiklerinde , eski içerikle ilgili yanlış yönlendirilen tartışmayı yavaşlatmayı amaçlayan uyarılar da içerirken, Facebook’un algoritması da bir makaleyi açtıktan sonra okurken harcadığınız zamanı hesaba katar. İçeriğe olan göreceli ilginizi ölçerken bağlantı.

Yani Facebook, daha az bilgili paylaşım ve dağıtıma karşı koymak için halihazırda bazı önlemlere sahip, ancak bu yeni yönlendirmeler, kullanıcıları manşetten tahrik edilmek yerine, paylaştıkları şeylere daha aktif bir ilgi göstermeye teşvik etmede daha doğrudan bir yaklaşım. ya da böyle göründüğü gibi almak.

Bu hepimizin yaptığı bir şey. Feed’inizde gezinirken bir başlığı kaç kez fark ettiniz ve bağlantıyı gerçekten açmadan bunu tüm hikayenin bir göstergesi olarak gördünüz? İnsanlarla konuşurken sık sık şunu not ederim, ‘oh, bu vergilerin artmasıyla ilgili yeni bir rapor olduğu için değil mi?’ Ancak hikayenin tamamını bilmiyorum, çünkü makaleyi gerçekten okumadım – ama sorun şu ki, birçok kişi konunun bu sığ anlayışına ve / veya bir manşete verdikleri duygusal tepkiye dayanarak tam tartışmalara başlıyor , artık birçok haber kuruluşunun katılımı en üst düzeye çıkarmak için avladığı.

Bu küçük önlem, daha fazla insanın içeriğin tamamını okumak için fazladan bir dakikanızı ayırmasını sağlarsa, bu büyük bir etkiye sahip olabilir ve Twitter’ın sonuçlarının gösterdiği gibi, bu açıdan etkili bir önlem olabilir. 

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir