Sosyal Medya

Facebook Hikayeler Paneline Entegre Edilen Yeni Reels ve Odalar Kullanıcı Arayüzü Test Ediyor

Facebook , TikTok’un devam eden yükselişiyle mücadele etmeye çalıştığı için, yeni bir Reels klipleri görüntüsünü doğrudan Facebook uygulamasına entegre ederek Instagram Reels’e önemli bir destek vermeye yakın olabilir . 

Facebook Makaraları ekranı

Uygulama araştırmacısı Alessandro Paluzzi tarafından yayınlanan bu örnekte görebileceğiniz gibi , Facebook şu anda haber akışının üst kısmı için yeni bir görüntüleme seçeneğini test ediyor. veya devam eden video ve ses odaları.

Bu, Facebook’un şu anda seçili içerik oluşturucular ve gruplarla canlı testte olan yeni ses odalarının keşfedilmesini artırmaya yardımcı olabilir , ancak en çok, kullanılan Facebook uygulamasının en üstünde Makara içeriği vurgulandığında, Instagram Reels’in maruz kalmasını önemli ölçüde artıracaktır. ayda 2.85 milyar kişi tarafından .

Instagram’ın elbette kendine ait bir milyar aktif kullanıcısı var , ancak birçok Facebook kullanıcısı Instagram veya TikTok kullanıcısı değil. Bu, bir dizi yeni kitleyi seçeneğe maruz bırakarak Facebook için Makaralara olan ilgiyi artırmak için harika bir seçenek haline getirebilir, bu da daha sonra katılımı ve genel olarak Makaralara olan ilgiyi artırabilir.

Facebook, kullanıcıların TikTok’a geçmesini engellemek amacıyla Reels’i uygulamada daha büyük bir öğe haline getirmek için elinden gelen her şeyi deniyor. Etkileşimi ve kullanımı en üst düzeye çıkarmak için Reels algoritmasını iyileştirmeye çalışırken, aynı zamanda en iyi Reels yaratıcıları için Snapchat’in en iyi klipler için Spotlight ödeme teklifine benzeyen yeni bir ödeme programı geliştiriyor .

Ancak, Facebook’un buradaki kolundaki gerçek as, maruz kalma potansiyeli ve nihayetinde para kazanma fırsatlarıdır. Instagram’ın kendisi, kullanıcılar açısından hala TikTok’tan daha büyük (gerçi bu çok uzun bir süre için geçerli olmayabilir ) ve eğer Reels’in Facebook kullanıcılarına maruz kalmasını da genişletebilirse, bu, onlar için eşsiz ve oldukça çekici bir izleyici kitlesi olabilir. içerikleri için bir takipçi kitlesi oluşturmak istiyor.

Facebook , geçen yılın sonundan beri Facebook Watch’ta ve kullanıcı özet akışlarında Reels önerilerini test ediyor , ancak şu anda henüz canlı testte olmayan bu deney, bugüne kadar bu cephede atılan en büyük adım olacaktır.

Buna ek olarak Facebook, Facebook’ta Reels oluşturmak için yeni bir seçenek de geliştiriyor .

Facebook Makaraları oluşturma

Yine, bu seçeneklerin her ikisi de erken deneysel aşamadadır ve sonuçta ikisi de serbest bırakılmayabilir.

Ancak, TikTok’tan gelen rekabeti savuşturmanın yollarını bulmaya devam ederken Facebook’un sReel oluşturmak için nasıl çalıştığını görmek ilginç.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir