Sosyal Medya

Facebook, 1. Çeyrekte Facebook ve Instagram’da Önemli Tartışma Konularına İlişkin Görüşler Paylaşıyor

Facebook, hem Facebook’ta hem de Instagram’da toplam bahsetme hacmine dayalı olarak yükselen en büyük tartışma konularını vurgulayan ve pazarlama planınıza odaklanmanıza yardımcı olabilecek trendler hakkında fikir veren en son İzlenecek Konular raporunu yayınladı.

Facebook eskiden aylık İzlenecek Konular güncellemeleri yayınlardı, ancak şimdi üç aylık raporlara geçerken, aynı zamanda Instagram’a her bir büyük platformdan iki ana konu ile daha özel bir odaklanma sağlıyor.

Facebook’un açıkladığı gibi :

” Ünlüler veya güncel olaylar o kudreti aksine sürekli bir büyüme. Anlamı sahip diğer konulara benzer erken büyüme modellerini göstermiştir Facebook ve Instagram üzerinde konuşmanın olayları konular‘İzle Bizim üç aylık özelliği’Konular, biz uzun vadeli eğilimlerinin Belirli bir ayda pop. Benzer veri modellerine ilişkin kendi analizimize ve araştırmamıza dayanarak, bu konuların büyümeye devam edeceğini tahmin ediyoruz.”

Geçmişte, bu metodolojiyi kullanarak, Facebook’un veri ekibi büyük değişimlere dönüşen bir dizi önemli eğilimi vurgulayabildi, bu nedenle planlamanızda vurgulanan konulara dikkat etmeye değer.

İşte Facebook’un son raporunda bulduğu şey.

Öncelikle, Facebook’ta ‘Seyahat Fotoğrafçılığı’ bir an yaşıyor.

seyahatin yavaş yavaş bir kez daha bir seçenek haline gelmesiyle, insanlar COVID barınaklarından çıkıp daha geniş dünyayı görmeye hevesli.

Facebook’un açıkladığı gibi :

” Hem ülke çapında hem de dünya çapında pandemik seyahat kısıtlamaları ve sokağa çıkma kısıtlamaları ışığında, insanlar artık seyahat edebilmek için daha derin bir takdire sahipler. İnsanlar bir sonraki maceralarına atılmaya başlarken, büyük ve küçük olanı yakalamaya çalışıyorlar. anlar ve bu fotoğrafları sosyal kanallarda paylaşın.”

Yukarıdaki çizelgeler, ‘Seyahat Fotoğrafçılığı’ ve ilgili terimler için artan söz hacmini gösterirken, çubuk grafik, tartışmaya en aktif olarak katılan demografiyi gösterir.

Buna ek olarak, ‘Sokak Giyim’ de bir odak noktasıdır.

” Pandemi sırasında sokak giyimi, rahatlık ve stilin karışımıyla giderek daha çekici hale geldi. ABD yeniden açıldıkça insanlar bazı pandemik hobileri, alışkanlıkları ve modaları da beraberlerinde getiriyorlar ve sokak giyimi muhtemelen devam edecek.”

Bu, moda markaları ve gerçekten de modellerle yaklaşan bir fotoğraf çekimi yapmak isteyen herhangi bir işletme için bazı değerli göstergeler sağlayabilir.

Instagram’da “Her şey dahil tatil köyleri”ne ilgi artıyor.

Facebook, ‘her şey dahil tatil köylerinin’  güçlük çekmeden tatile çıkmak isteyen gezginler için popüler bir seçim haline geldiğini söylüyor .

“Tesiste tüm konaklama, yemek, içecek ve eğlence seçenekleri mevcutken, birçok kişi bir sonraki seyahatlerini rezerve ederken her şey dahil tatil köylerinin daha güvenli bir seçenek olduğunu düşünüyor.”

Burada özellikle yaşlı kullanıcıların bu seçenekle ilgilendiğini görebilirsiniz.

Son olarak, Instagram kullanıcıları da daha ‘vücut pozitif’ bir yaklaşım benimsemek istiyorlar.

” Vücut Pozitif Hareketi  insanların organları ile ilişkilerini yeniden değerlendirmek ve memnuniyetle karşıladı ve belirsizlik döneminde kabul hissetmek yardımcı oluyor.”

Kendinizin havalandırılmış, filtrelenmiş ve yüksek oranda düzenlenmiş sürümlerine giderek daha fazla ev sahipliği yapan Instagram bağlamında bu ilginç. Şimdi, daha fazla insanın insanların gerçekte nasıl göründüğüne dair gerçekçi tasvirlere geri dönmeye çalıştığı bir gelgit kaymasını görüyor olabiliriz – bu bir dizi yönden olumlu olabilir.

Belirtildiği gibi, Facebook’un İzlenecek Konular güncellemeleri, çerçevelemenizde göz önünde bulundurmanız gereken yeni açılarla sosyal medya pazarlama stratejinize ve yaklaşımınıza rehberlik etmeye yardımcı olabilecek trendler hakkında değerli bilgiler sağlar.

Bu konular benzersiz kitlenizde yankılanabilir veya olmayabilir, ancak hedef demografinize bağlı olarak topluluk oluşturmaya ve yanıtı artırmaya yardımcı olup olmadıklarını görmek için denemeye değer olabilir.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir