Sosyal Medya

Clubhouse, İçeriğe Odak Noktasını İyileştirirken Yeni İşe Alımları, İlk Finansman Alıcılarını Açıkladı

Hızla yükselen alternatif sesli sosyal araçlarla , Clubhouse kendisini kitlenin ilgisini sürdürmek için gittikçe daha çetin bir savaşın içinde buldu, ortaya çıktığı trendden yararlanmak isteyen çok daha iyi kaynaklara sahip rakiplerle karşılaştı ve esasen uygulamanın büyümesini engelleyerek kendi kullanıcılarının sürüklenmesini engeller.

Bu elbette mantıklı, ancak Clubhouse’un kendisi için bu , uygulamayı indiren daha az kişi olduğu için tamamen kaybetme riskiyle karşı karşıya olduğu ve ilgilenen her potansiyel kullanıcıya erişim sağlamak için mücadele ettiği anlamına geliyor – Twitter ve Facebook, her güncelleme ve genişlemede Clubhouse’un penceresini biraz daha kapatarak milyonlarca insana aynı tür araçları sunabiliyorlar.

Bu göz önüne alındığında, daha benzersiz başka bir açı bulamadığı sürece, Clubhouse için uzun vadeli beklentiler harika görünmüyor.

Şu anda uygulamanın odak noktası haline gelen Clubhouse, bu hafta bir sonraki önemli değişime işaret eden ve Clubhouse’un daha spesifik, farklılaştırılmış bir niş oluşturmasına ve artan rekabete rağmen büyümesini sürdürmesine yardımcı olabilecek birkaç duyuru yaptı.

Öncelikle, Çarşamba günü, Clubhouse , Clubhouse yaratıcılarından bir dizi orijinal programın geliştirilmesini finanse edeceği ‘Önce Yaratıcı’ hibe programının ilk alıcılarını duyurdu .

Clubhouse , bir dizi orijinal ses konseptinin geliştirilmesine yardımcı olmak için destek, kaynak ve ekipman sağlayacağını görecek olan Creator First finansman programını Mart ayında duyurdu . Clubhouse ayrıca programa katılanlara aylık en az 5000$ garantili gelir sağlanmasını sağlayacak, aynı zamanda bu benzersiz gösteriler için daha sürdürülebilir bir fon akışı sağlamak için sponsorluk ve marka ortaklığı düzenlemelerinin sağlanmasına yardımcı olacaktır.

Bu, uygulamanın daha orijinal, kaliteli programlamayı güvence altına almasına yardımcı olurken, aynı zamanda bu popüler içerik oluşturucuların uygulamayla paylaşmaya devam etmesini sağlarken, izleyici bağlantısı kurmada önemli bir adım ve dikkat çekmek için yarışan daha fazla sesli yayınla bile dinleyicilerin geri gelmesini sağlayacak.

Clubhouse ayrıca , TED’deki konferans ve konuşmacı küratörlüğünün eski başkanı Kelly Stoetzel’in yanı sıra Google’ın ses ve video ürün tekliflerine yoğun bir şekilde dahil olan eski Google mühendisi Justin Uberti’nin işe alınmasıyla orijinal içeriğini bir adım daha ileriye taşıyor. .

Variety tarafından bildirildiği üzere, son 17 yıldır TED’de çalışan Stoetzel, platforma daha “düşünceli insanlar” kazandırmakla görevlendirilecek :

“… uygulamanın interaktif ses odalarını kullanmak için yazarlar, bilim adamları, akademisyenler ve diğer kreatif kişiler dahil. Ayrıca Malcom Gladwell, Adam Grant, Amy Cuddy, Guy Raz, Dr. . Bernice King ve Frances Frei. “

Stoetzel’in deneyimi ve bağlantıları, Clubhouse’un bir dizi yüksek profilli, orijinal yayın ortaklıklarını güvence altına almasına yardımcı olabilir ve daha fazla erişim sunan diğer platformlara rağmen uygulamanın alakalı kalmasını sağlamada önemli bir rol oynayabilir.

Bu arada Uberti, uygulama içi deneyimin kalitesini artırmaya yardımcı olacak ve Clubhouse kullanıcılarının Odalarında optimum ses ve etkileşim avantajları elde etmesini sağlayacak.

Birlikte, bu yeni gelişmeler, uygulamanın nicelikten çok kaliteye odaklanmasının arttığına işaret ediyor, bu iyi bir şey çünkü Clubhouse’un diğer araçlar tarafından sunulan erişim avantajlarıyla rekabet edecek kadar hızlı ölçeklenmesinin hiçbir yolu yok.

Bununla birlikte, daha spesifik kullanım durumlarına odaklanarak, Clubhouse daha spesifik bir kitle teklifi oluşturabilir ve Snapchat gibi, diğer platformlar gök gürültüsünü çalmaya ve onu durdurmaya çalışsa bile, ilerleyen ilgili bir platform olarak kalabilir. büyüme.

Bu, Clubhouse için ileriye dönük en iyi yol gibi görünüyor ve bu yeni gelişmeler bu açıdan iyiye işaret ediyor. Örneğin Vine, sonunda en iyi yıldızlarını gören içerik oluşturucu fonları sunmak için çok uzun süre bekledi ve izleyicileri diğer platformlara taşınırken, belirtildiği gibi Snapchat, Instagram Hikayeleri’nin yayınlanmasından sonra ivmede bir yavaşlama yaşadı, ancak o zamandan beri niş odak yoluyla geri kazandı.

Kulüp binası aynı planı takip etmekten fayda sağlayacaktır ve bu son güncellemelerle birlikte, yavaş yavaş bu yöne doğru yöneliyor gibi görünüyor.

Bu, Clubhouse’un uzun vadede varlığını sürdürdüğünü görecek mi? Hala erken günler ama doğru yönde atılmış bir adım gibi görünüyor.

Author

Mustafa Özalp

Türkiye'nin Sosyal Medya Rezervini Karşılayan Adam

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir